Portemonnee van de Anderenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:23 schreef teknomist het volgende:
Partij van de Afbraak.
Partij van de Allochtonen.
Partij van de Aristocratie.
Iemand nog andere varianten?
Partij van de Arbeid.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:23 schreef teknomist het volgende:
Partij van de Afbraak.
Partij van de Allochtonen.
Partij van de Aristocratie.
Iemand nog andere varianten?
Partij voor dubbelzinnige Afspraken.quote:
Laat de cijfers maar eens zien dan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:19 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De feiten liegen er niet om: als er ergens een PvdA burgemeester is kun je er inmiddels donder op zeggen dat zijn of haar stad geteisterd wordt door reljongeren met bekende afkomst. Ook zijn zwendelpraktijken in gemeentelijke afdelingen niet van de lucht. Ze zijn de politieke correctheid al lang voorbij: beter is te spreken van politieke corruptie.
Sowieso. Onze Rob van Gijzel is een PvdA'er maar ik kan nou niet zeggen dat onze stad "geteisterd" wordt door reljongeren of dat ons gemeenteapparaat corrupt is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:29 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Laat de cijfers maar eens zien dan.
Allochtonen wonen nou eenmaal vaker in de stad, dat heeft weinig te maken met de PvdA.
Is er sprake dan van een causaal verband of gewoon een willekeurige correlatie? Misschien is gematigd regeringsbeleid (in het midden) juist een gevolg van landen die het economisch goed doen en zich in de wat koelere klimaten bevinden. Sociaal-democratie is ook een kenmerk van Canada bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:39 schreef hessels het volgende:
Aan de andere kant hebben landen met een lange traditie van Sociaal Democraten in de regering (Zweden, Nederland, Duitsland) vaak ook een zeer hoge levenstandaard. Er zijn weinig landen die het zo goed hebben als Nederland, en dat is deels te danken aan de PvdA en het CDA.
Kunnen we niet dezelfde vraag stellen bij de OP dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Is er sprake dan van een causaal verband of gewoon een willekeurige correlatie? Misschien is gematigd regeringsbeleid (in het midden) juist een gevolg van landen die het economisch goed doen en zich in de wat koelere klimaten bevinden. Sociaal-democratie is ook een kenmerk van Canada bijvoorbeeld.
Ik ben het ook niet eens met de OP, maar ik vroeg jou wat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:55 schreef hessels het volgende:
[..]
Kunnen we niet dezelfde vraag stellen bij de OP dan?
Zo te zien doet "slinks" net zo hard mee met het moddergooien en verdachtmakingen...quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
Ziehier het niveau van rechts. In plaats van op de proppen te komen met een doordachte analyse over het falen van de PvdA, wordt de onderbuik weer geraadpleegd. Idiote beschuldigingen over allochtonen paaien en weet ik het allemaal. Is de intellectuele armoede onder de rechtsen nou werkelijk zo groot, dat werkelijk niemand een fastoenlijke analyse kan schrijven? Misschien komt het doordat jullie figuren als Elian en Kluveld verafgoden. Wanneer je hun voorbeelden volgt, is er natuurlijk weinig hoop op een kwalitatief stuk.
Het was vooral mijn punt om te laten zien dat je allemaal correlaties aan kunt halen wat betreft politieke stromingen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:56 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet eens met de OP, maar ik vroeg jou wat.
Slinks is in staat om gewoon een gedegen analyse op te stellen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zo te zien doet "slinks" net zo hard mee met het moddergooien en verdachtmakingen...
Oh en rechts niet? Ik noem een Bolkestein, of een Paul Cliteur. Zo zijn er legio voorbeelden. Dat rechts tegenwoordig veel proleten aantrekt kan "verstandig rechts" ook niks doen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Slinks is in staat om gewoon een gedegen analyse op te stellen.
Ik heb dan ook nooit beweerd dat ik niet simpel ben. Overigens deel ik je mening wat betreft Bolkestein. Elian komt vooral erg gefrustreerd over en springt vaak van de hak op de tak.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Oh en rechts niet? Ik noem een Bolkestein, of een Paul Cliteur. Zo zijn er legio voorbeelden. Dat rechts tegenwoordig veel proleten aantrekt kan "verstandig rechts" ook niks doen.
Overigens vind ik Elian een goede analyticus; je kunt het niet met hem eens zijn, dat is wat anders.
Sowieso vind ik de hele links/rechts-discussie onzin. Simpele hokjes voor simpele zielen, maar goed.
Ik krijg meer en meer het gevoel dat 'rechts' tegenwoordig staat voor de mensen die zeer ontevreden zijn met de regering van de laatste jaren, en 'links' voor degenen die er minder op aan te merken hebben, dan dat het werkelijk politieke stromingen zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Oh en rechts niet? Ik noem een Bolkestein, of een Paul Cliteur. Zo zijn er legio voorbeelden. Dat rechts tegenwoordig veel proleten aantrekt kan "verstandig rechts" ook niks doen.
Overigens vind ik Elian een goede analyticus; je kunt het niet met hem eens zijn, dat is wat anders.
Sowieso vind ik de hele links/rechts-discussie onzin. Simpele hokjes voor simpele zielen, maar goed.
Precies, we zitten hier op Fok!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:29 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Je TS bestaat uit een hoop aannames en gehuil, maar nul bewijs.
Fok! is niet GeenStijl.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:21 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Precies, we zitten hier op Fok!
Geraaskal van yypes als René Danen en Mohammed Rabat ondersteunen je betoog nou niet echtquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
Ziehier het niveau van rechts. In plaats van op de proppen te komen met een doordachte analyse over het falen van de PvdA, wordt de onderbuik weer geraadpleegd. Idiote beschuldigingen over allochtonen paaien en weet ik het allemaal. Is de intellectuele armoede onder de rechtsen nou werkelijk zo groot, dat werkelijk niemand een fastoenlijke analyse kan schrijven? Misschien komt het doordat jullie figuren als Elian en Kluveld verafgoden. Wanneer je hun voorbeelden volgt, is er natuurlijk weinig hoop op een kwalitatief stuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |