Geldt dat dan ook voor jou, of alleen voor anderen?quote:Op zondag 7 november 2010 10:27 schreef zetalore het volgende:
geen trol topic, ik meen het serieus, mensen die permanent niet meer kunnen werken door een verschrikkelijk ongeluk , direct euthaniseren, dat bespaart geld.zolang de baten de kosten niet overschrijden mag de persoon blijven leven.
Geen hoge kosten meer voor de pensioenen, en het stoppen met het geld in bodemloze puttengooiende Nederlandse beleid. Ga geen geld meer uitgeven voor iets dat je niet kunt betalen. Wij kunnen ons deze luxe gewoon niet veroorloven met +/-400 miljard schuld.quote:Op zondag 7 november 2010 10:24 schreef Hexagon het volgende:
Maar hoe wordt de samenleving hier prettiger van?
Allemaal, geen uitzonderingen.quote:Op zondag 7 november 2010 10:32 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Geldt dat dan ook voor jou, of alleen voor anderen?
Kan je nog zoveel waarde erkennen, maar snappen doe je het met zo een uitspraak niet...quote:Bedelende subsidie handen voor non-sense zoals kunst(ik erken wel de waarde van kunst maar het systeem moet zich zelf kunnen onderhouden)
Zolang de kosten de baten niet overschrijden is er geen probleem.quote:Op zondag 7 november 2010 10:33 schreef PlasticTreePecker het volgende:
O en dan een serieuze insteek: hoe zit het met de tijdelijk gehandicapten? Tijdelijk euthaniseren?
ik betaal geen rekening, ik heb wajong.quote:Op zondag 7 november 2010 10:35 schreef zetalore het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet vanaf, uiteindelijk betaal jij de rekening.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 7 november 2010 10:35 schreef zetalore het volgende:
[..]
Zolang de kosten de baten niet overschrijden is er geen probleem.
Dan moet jij dus geuthaniseerd worden.quote:Op zondag 7 november 2010 10:36 schreef PlasticTreePecker het volgende:
[..]
ik betaal geen rekening, ik heb wajong.
Wat heb ik dan een medelijden met jouw mentale vermogenquote:Op zondag 7 november 2010 10:27 schreef zetalore het volgende:
geen trol topic, ik meen het serieus, mensen die permanent niet meer kunnen werken door een verschrikkelijk ongeluk , direct euthaniseren, dat bespaart geld.zolang de baten de kosten niet overschrijden mag de persoon blijven leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |