abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88342523
Nou vooruit Koos :)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_88342570
Ik dank u hartelijk :)
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 4 november 2010 @ 21:31:29 #63
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88342761
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:28 schreef Zolcon het volgende:
Mijn discussie reeks blijkt overbodig en is weinig succes. (ik ben zelf ook afwezig geweest en heb het dus ook niet kunnen helpen) Laat deze maar rustig sterven. Blijkbaar zijn we in staat om gewoon zinnige discussies te voeren en is de hele reeks niet nodig :) toch bedankt voor iedereen die heeft geholpen!

Gelukkig hebben we de banners nog :P
Heel erg jammer.... -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_88343542
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
Gooi aub een slotje op dit topic: Een wereld zonder geld #3

Ik heb geen flauw idee waar de discussie inmiddels over gaat, maar niet over een wereld zonder geld in ieder geval. Dat er tegenstand is kan ik mij goed voorstellen, maar wat nu gebeurt gaat nergens over.
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:26 schreef du_ke het volgende:
Nou vooruit Koos :)
Wat is dit nou weer voor flauwekul?

Bij een voorstel voor een alternatieve samenlevingsvorm is de vraag hoe die in stand moet worden gehouden toch een nogal essentiële vraag? En die wordt niet in de OP beantwoord, noch in de webpagina waar die naar linkt. Ik vind het een beetje raar om dan ineens te beweren dat het 'nergens over gaat' of zelfs 'niks te maken heeft met POL'. :{

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2010 21:47:30 ]
pi_88343713
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:46 schreef Igen het volgende:

[..]

[..]

Wat is dit nou weer voor flauwekul?

Bij een voorstel voor een alternatieve samenlevingsvorm is de vraag hoe die in stand moet worden gehouden toch een nogal essentiële vraag? En die wordt niet in de OP beantwoord, noch in de webpagina waar die naar linkt. Ik vind het een beetje raar om dan ineens te beweren dat het 'nergens over gaat' of zelfs 'niks te maken heeft met POL'. :{
Niemand beweert dat het onderwerp niets heeft te maken met POL. Op mijn verzoek is de boel gesloten omdat het de discussie was afgedwaald naar gelul over of kapitalisme een ideologie is. De vorige twee topics hebben onder andere Wijze_Appel met enorm veel moeite de boel op de rails gehouden, maar toch blijven mensen vragen stellen die irrelevant waren omdat zij het onderwerp niet schijnen te snappen. Piet flikt dat al drie topics lang, daarom trapte ik op de rem.
pi_88343740
KoosVogels is niet eens de starter van de reeks. Maar wat kun je anders verwachten van een 'liberaaltje' zoals du-ke
pi_88343928
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niemand beweert dat het onderwerp niets heeft te maken met POL. Op mijn verzoek is de boel gesloten omdat het de discussie was afgedwaald naar gelul over of kapitalisme een ideologie is. De vorige twee topics hebben onder andere Wijze_Appel met enorm veel moeite de boel op de rails gehouden, maar toch blijven mensen vragen stellen die irrelevant waren omdat zij het onderwerp niet schijnen te snappen. Piet flikt dat al drie topics lang, daarom trapte ik op de rem.
*proest* :D
Dus zo gaat het tegenwoordig in POL? Nou, ik heb POL al een flinke poos geleden uit m'n at-lijst gegooid, maar dat is dan nu dus terechter dan ooit.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2010 21:54:43 ]
pi_88344161
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:53 schreef Igen het volgende:

[..]

*proest* :D
Dus zo gaat het tegenwoordig in POL? Nou, ik heb POL al een flinke poos geleden uit m'n at-lijst gegooid, maar dat is dan nu dus terechter dan ooit.
Je kan natuurlijk ook zelf een topic starten. Waarom de fuck open je anders een topic? Je lanceert een onderwerp om over te discussieren, maar het gaat compleet ergens anders over. Wat de fuck is dan het nut van het topic?
pi_88344580
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:50 schreef beeer het volgende:
KoosVogels is niet eens de starter van de reeks. Maar wat kun je anders verwachten van een 'liberaaltje' zoals du-ke
Hebben we hem ook weer. Moeilijk he; meer dan drie zinnen uit je toetsenbord rammen? Word je moe van het denken?
pi_88347103
Heb de boel weer open gegooid, blijkbaar was men nog niet klaar met deze discussie. Maakt me verder ook niet zoveel uit. Maar ik blijf er wel bij dat de topicreeks niet zo heel veel (meer) met POL te maken heeft.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 november 2010 @ 23:06:37 #71
862 Arcee
Look closer
pi_88347489
Voorspel hier wanneer Job Cohen de Tweede Kamer verlaat - deel 2.

Mag deze naar POL? Volgens mij nog hartstikke actueel. :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_88347633
Als jij kan vertellen wat de toegevoegde waarde is ten opzichte van Hoelang kan Cohen nog PvdA-leider blijven? (behalve dat het een poll-topic van gtotep is :') )?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 november 2010 @ 23:32:05 #73
862 Arcee
Look closer
pi_88348470
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 23:10 schreef du_ke het volgende:
Als jij kan vertellen wat de toegevoegde waarde is ten opzichte van Hoelang kan Cohen nog PvdA-leider blijven? (behalve dat het een poll-topic van gtotep is :') )?
Ah, die had ik nog niet gezien. :s)

Dan laat maar idd, hoewel een voorspel-topic op zich er naast zou kunnen, zeker als ode aan VKZ. :7
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_88348572
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 23:32 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dan laat maar idd, hoewel een voorspel-topic op zich er naast zou kunnen, zeker als ode aan VKZ. :7
haha misschien maar een voorspelling heb ik in jouw topic nog niet echt gespot :P
pi_88348873
quote:
Op donderdag 4 november 2010 23:32 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wie had er nou eigenlijk het meest gepost in VKZ?
pi_88350933
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Heel erg jammer.... -O-
Blijkbaar is de roep ernaar niet groot genoeg. Misschien als er nog een aantal interessante onderwerpen ter sprake komen kan het nog wat worden. Maar zoals het nu gaat voegt het weinig toe aan het huidige aanbod van topics.
Voel je vrij in het feedback topic een nieuwe stelling te poneren.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_88352994
Denk dat het onderwerp ook niet zo heel geschikt was. Dat had dan misschien wat breder ingestoken moeten worden. Misschien komen we dit weekend nog wel op wat leuks.
  vrijdag 5 november 2010 @ 14:02:08 #78
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88363202
Misschien een idee om de stellingen te volgen van radio1 en radio2 deze hebben meestal een politiek tintje en kunnen makkelijk worden onderhouden.
pi_88375736
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 14:02 schreef betyar het volgende:
Misschien een idee om de stellingen te volgen van radio1 en radio2 deze hebben meestal een politiek tintje en kunnen makkelijk worden onderhouden.
Klinkt goed. Waar kan ik ze vinden?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:48:26 #80
104871 remlof
Europees federalist
pi_88375773
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:47 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

www.stand.nl bijvoorbeeld.
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:52:24 #81
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88375920
Misschien is een idee om goed op te letten wie er allemaal meepost hier, veel trollen en kloons zitten er tussen(!). En dan bedoel ik de users die verwijderd zijn.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:13:11 #82
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88379722
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:47 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

knooppunt kranenbarg op radio2 maar dat is wel meer nieuws en geen politiek.

Maar zoals hierboven stand.nl is een goede. Moet je maar eens luisteren soms is het commentaar van luisteraars tenenkrommend.
pi_88379949
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:13 schreef betyar het volgende:

[..]

knooppunt kranenbarg op radio2 maar dat is wel meer nieuws en geen politiek.

Maar zoals hierboven stand.nl is een goede. Moet je maar eens luisteren soms is het commentaar van luisteraars tenenkrommend.
Ik vind het altijd vreselijk om dat standpunt NL te horen. Mensen moeten nou eenmaal niet overal een mening over uiten. Als je ergens weinig verstand van hebt dan moet je gewoon niks zeggen.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:21:07 #84
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88380099
Ik vind het jammer dat bij stand.nl geen commentaar op de meningen van luisteraars wordt gegeven. Bij radio2 is dat wel, die Kranenbarg doet het erg goed en stelt hele goede vragen aan zowel mensen die er wel of niet mee eens zijn.
pi_88400943
Politiek

ik zag de titel en de naam van de topicstarter en toen had ik er al genoeg van
idd..... het is weer een leutertopic die vraagt om stupide links-rechtsloopgravenoorlog..
sluiten die hap... en TS vriendelijk verzoeken niet zo te klooijen en te trollen
pi_88401072
Blues, welk topic bedoel je?
  zaterdag 6 november 2010 @ 15:27:43 #87
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88402137
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 14:50 schreef du_ke het volgende:
Blues, welk topic bedoel je?
Ik verwacht die over de hoofden ;)
pi_88403446
Linkse hoofden

sorry

misschien een leuk bashidee... rechtse koppentax invoeren ?
misschien werkt dit topic leuk uit in ONZ...
maar hier wordt het toch weer een linksrechtsbashgezeik....

je kunt de stelling in de OP niet serieus nemen... het is gewoon niet serieus bedoeld:
dit dus : .....er is een links gen gevonden... en dat kun je zien aan iemands gezicht..

wat blijft er dan over aan inhoudelijkheid ? niks toch ?
  zaterdag 6 november 2010 @ 16:27:52 #89
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88403834
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 16:13 schreef Bluesdude het volgende:
Linkse hoofden

sorry

misschien een leuk bashidee... rechtse koppentax invoeren ?
misschien werkt dit topic leuk uit in ONZ...
maar hier wordt het toch weer een linksrechtsbashgezeik....

je kunt de stelling in de OP niet serieus nemen... het is gewoon niet serieus bedoeld:
dit dus : .....er is een links gen gevonden... en dat kun je zien aan iemands gezicht..

wat blijft er dan over aan inhoudelijkheid ? niks toch ?
Met je linkerbeentje uit bed gestapt? Het is inderdaad een wat afwijkend onderwerp, maar het is een serieuze observatie. Ik kan echt aan de hand van een hoofd heel goed inschatten of iemand links of rechts is. Dat is toch een interessant politiek onderwerp, en het zegt iets over de keuzevrijheid die je hebt bij het links of rechts zijn. Het is dus zelfs diep en filosofisch.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_88403939
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 16:27 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Met je linkerbeentje uit bed gestapt? Het is inderdaad een wat afwijkend onderwerp, maar het is een serieuze observatie. Ik kan echt aan de hand van een hoofd heel goed inschatten of iemand links of rechts is. Dat is toch een interessant politiek onderwerp, en het zegt iets over de keuzevrijheid die je hebt bij het links of rechts zijn. Het is dus zelfs diep en filosofisch.
Haha, vind het een vermakelijk topic maar beweren dat er sprake is van een serieuse observatie....kom op :') Kan overigens wel aan iemand zn kop zien of hij of zij PVV stemt: boerenkop, mond open als hij luistert, leegte in zn ogen, enz.
  zaterdag 6 november 2010 @ 16:32:10 #91
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88403958
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 16:27 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

_O-
Diep en filosofisch?? Vandaar het hoge niveau van de discussies in dat topic zeker?
  zaterdag 6 november 2010 @ 19:34:53 #92
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88410196
quote:

[..]

Hoe kom je erbij om dit in dit topic te zetten? Zeker een die vraagt om serieuze discussies, alleen hiervoor moeten ze je een ban geven.
pi_88410307
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 19:34 schreef betyar het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij om dit in dit topic te zetten? Zeker een die vraagt om serieuze discussies, alleen hiervoor moeten ze je een ban geven.
Nergens voor nodig. Ik neem Sacher met een vrachtwagen zout en dat weet hij ook.
  zaterdag 6 november 2010 @ 19:40:55 #94
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88410379
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 19:34 schreef betyar het volgende:

[..]

Bluesdude zit altijd in feedback te zeiken om sluiting van mijn topics. Ik weet niet waar die censuurdrift vandaan komt. Hij vindt het niks, prima, dan leest hij die topics toch niet. Er zijn er genoeg die er wel van houden, en er is dus gewoon een markt voor.
  zaterdag 6 november 2010 @ 19:44:38 #95
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88410521
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 19:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nergens voor nodig. Ik neem Sacher met een vrachtwagen zout en dat weet hij ook.
:? Ik dacht altijd dat je het heel serieus nam.
pi_88410571
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 november 2010 19:44 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

:? Ik dacht altijd dat je het heel serieus nam.
Om jou serieus te nemen hebben we PietVerdriet en SCH ingehuurd.
  zaterdag 6 november 2010 @ 19:49:19 #97
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88410711
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 19:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

Om jou serieus te nemen hebben we PietVerdriet en SCH ingehuurd.
SCH, had die niet een ban :?
  zaterdag 6 november 2010 @ 19:49:42 #98
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88410726
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 19:49 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

SCH is me trouwens veel te links.
pi_88410810
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 november 2010 19:49 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

In dit geval maken we een uitzondering.
pi_88412771
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 19:40 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Bluesdude zit altijd in feedback te zeiken om sluiting van mijn topics. Ik weet niet waar die censuurdrift vandaan komt.
Een flauwekultopic moet je sluiten of verplaatsen, maar dat "altijd" van jou is weer zo'n overdreven statement...
Met dit soort overdrijvingen en generalisaties lok je tegenreacties, topics ontsporen en dan ga je onschuldig doen.
Dat van een links gen en dat je aan iemands gezicht kunt zien of ie links is, is je fantasie
Je weet het... maar je poneert het toch maar. Ff klooien , toch ?

quote:
Hij vindt het niks, prima, dan leest hij die topics toch niet. Er zijn er genoeg die er wel van houden, en er is dus gewoon een markt voor.
Yip er zal misschien in ONZ een markt zijn, maar als je de kwaliteit van POL wilt bewaken dan moet je dat soort ongein uit POL zetten ... en mensen die maar door blijven gaan met dit soort postings een trap onder de kont geven.. natuurlijk.
  zondag 7 november 2010 @ 10:23:14 #101
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_88425864
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_88426514
quote:
oproepen tot massamoord
topic sluiten, TS verbannen
niet vermoorden dus.... dat is zijn hobby
pi_88427220
Ik heb hem dichtgegooid.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_88428020
deel 2 gezien ?
  zondag 7 november 2010 @ 12:58:18 #105
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88429817
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 20:39 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Een flauwekultopic moet je sluiten of verplaatsen, maar dat "altijd" van jou is weer zo'n overdreven statement...
Als er een klacht is over een topic van mij, is het bijna altijd van jou.
quote:
Met dit soort overdrijvingen en generalisaties lok je tegenreacties, topics ontsporen en dan ga je onschuldig doen.
Dat van een links gen en dat je aan iemands gezicht kunt zien of ie links is, is je fantasie
Werkelijk? http://www.elsevier.nl/we(...)vinden-links-gen.htm

Je onderschat me verschrikkelijk. Wellicht is het je linkse bril die daar voor zorgt.
quote:
Je weet het... maar je poneert het toch maar. Ff klooien , toch ?

[..]

Yip er zal misschien in ONZ een markt zijn, maar als je de kwaliteit van POL wilt bewaken dan moet je dat soort ongein uit POL zetten ... en mensen die maar door blijven gaan met dit soort postings een trap onder de kont geven.. natuurlijk.
Het is gewoon een leuke discussie. Hoe iemand in het leven staat, kun je meestal heel snel zien (niet gek: de mens is tenslotte een sociaal wezen). Aan je gezicht kun je echter weinig wijzigen. Toch blijkt het zo dat je politieke voorkeur vaak wel af te lezen is aan het gezicht. Dat is echt geen onzinobservatie. Wellicht wel ongewenst in jouw wereldbeeld, maar dat is je eigen angst. Angst dat er een nieuwe Holocaust aankomt als dit soort dingen waar blijken te zijn. Feitelijk de Buikhuisen discussie revisited. Sommige mensen zijn daarin blijven hangen, blijkbaar. Anderen laten zich niet meer leiden door de onderbuik, maar door wat waar is...
pi_88430188
Kijk Sachertorte.... dat van linkse hoofden is jouw gefixeerdheid met je heilige oorlog tegen links.
Je denkt in hokjes van links en rechts... Je deelt de wereld en de mensen in ... en links is altijd slecht en rechts is het slachtoffer en de eeuwige goodguy.

Dat van dat "gen" had je moeten melden in de openingspost met bronverwijzing en zonder je fantasie van dat je dat kunt zien aan iemands hoofd. Daarmee maak je je stelling al ongeloofwaardig.
Dat gen op zich maakt iemand niet tot links.... maar er is een correlatie gevonden in samenhang met met veel vrienden en een verhoogde neiging to linkse voorkeuren.
Een correlatie is nog geen causaal verband.

Prima toch dat ik je onderschat... dat is in jouw voordeel in je trolloorlog tegen links..
pi_88430216
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 11:56 schreef Bluesdude het volgende:
deel 2 gezien ?
*zucht* nu wel, bedankt!
  zondag 7 november 2010 @ 13:19:23 #108
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88430449
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:10 schreef Bluesdude het volgende:
Kijk Sachertorte.... dat van linkse hoofden is jouw gefixeerdheid met je heilige oorlog tegen links.
Je denkt in hokjes van links en rechts... Je deelt de wereld en de mensen in ... en links is altijd slecht en rechts is het slachtoffer en de eeuwige goodguy.

Dat van dat "gen" had je moeten melden in de openingspost met bronverwijzing en zonder je fantasie van dat je dat kunt zien aan iemands hoofd. Daarmee maak je je stelling al ongeloofwaardig.
Dat gen op zich maakt iemand niet tot links.... maar er is een correlatie gevonden in samenhang met met veel vrienden en een verhoogde neiging to linkse voorkeuren.
Een correlatie is nog geen causaal verband.

Prima toch dat ik je onderschat... dat is in jouw voordeel in je trolloorlog tegen links..
Ik heb een broertje dood aan links (kan echter wel gewoon met linkse mensen omgaan), het is (m.i.) een dwaalleer, die vooruitgang tegenhoudt. Dat is politiek, mijn beste. Als je daar niet tegen kunt, moet je niet in dit forum komen.

Verder zou je moeten weten dat ik mijn retorische vaardigheden inzet, maar bijna nooit een loopje neem met de feiten. Of misschien moet je gewoon een beetje het nieuws volgen en niet meteen aannemen dat dingen niet waar zijn als ze niet in je linkse wereldbeeld passen, dat zou al schelen.
  zondag 7 november 2010 @ 14:09:27 #109
66444 Lord_Vetinari
pi_88431936
VVD = Eigen belang eerst
Liever in het Centrale VVD-topic

D'66 wil geldstromen politieke partijen inzichtelijk hebben
Liever in het centrale D66-topic

De politiek corrupte PvdA
Had ook wel in het centrale PvdA-topic gekund

Of geldt dat alleen voor PVV topics?
pi_88432042
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
VVD = Eigen belang eerst
Liever in het Centrale VVD-topic

D'66 wil geldstromen politieke partijen inzichtelijk hebben
Liever in het centrale D66-topic

De politiek corrupte PvdA
Had ook wel in het centrale PvdA-topic gekund

Of geldt dat alleen voor PVV topics?
Ik zat er al op te wachten...
  zondag 7 november 2010 @ 14:16:40 #111
66444 Lord_Vetinari
pi_88432130
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:13 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik zat er al op te wachten...
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Als je onpartijdigheid wilt uitstralen, dan ben je consequent. Ik ben met je eens dat niet elke scheet van Wilders in een apart topic hoeft, maar er zijn best zaken die apart behandeld kunnen worden.
pi_88437578
quote:

[..]

Diep en filosofisch zegt-ie. :D :D :D
pi_88516147
Mag de topictitel "Donner owned de kamers weer eens" gewijzigd worden in het enkelvoud, kamer?

Eigenlijk owned hij beide kamers wel, maar het ging even om die ene kamer, een typefoutje dus.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:20:06 #114
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88522168
TROL ALERT!!!
[linkse_proleet ]

Naar mijn idee is dat een trol, getuige zijn reacties.

EINDE DIENSTMEDEDELING.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:26:40 #115
104871 remlof
Europees federalist
pi_88522393
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
TROL ALERT!!!
[linkse_proleet ]

Naar mijn idee is dat een trol, getuige zijn reacties.

EINDE DIENSTMEDEDELING.
Dat denk ik ook, hij is weg.
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:42:56 #116
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_88524875
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Mag de topictitel "Donner owned de kamers weer eens" gewijzigd worden in het enkelvoud, kamer?

Eigenlijk owned hij beide kamers wel, maar het ging even om die ene kamer, een typefoutje dus.
In eerste instantie titel verbeterd, later gesloten en de OP gequote in Minister Donner en zijn dubbele paspoorten probleem want het bleek dubbel te lopen.
pi_88529471
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:37 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

In eerste instantie titel verbeterd, later gesloten en de OP gequote in Minister Donner en zijn dubbele paspoorten probleem want het bleek dubbel te lopen.
Ik wordt er zo onderhand wel een beetje moe van. Interesseert mij die paspoortenkwestie. Het gaat mij erom dat die kamerleden niet door hebben dat zij wetgever zijn. Daar ging mijn topic over, en dat Quirigaga dan een topic opent over de paspoortenkwestie waarin ze precies hetzelfde doet als de kamerleden, alles wat je boven de pet gaat aanzien voor onzin, maakt dat dat topic juist niet gaat over de kamerleden en hun verantwoordelijkheid voor de wetgeving.

Je mag toch wel even kijken wat de strekking van een topic is voordat je het dichtgooit? Hoe kansarm dit topic misschien ook is, wat ik als voorbeeld geef is niet het onderwerp van het topic. Voor hetzelfde geld wordt de strekking wel opgepikt en wordt het een topic waar telkens gevallen bediscussieerd worden van kamerleden die vergeten dat ze zelf wetgever zijn. Bij het proces Wilders speelt die problematiek bijvoorbeeld ook, de kwestie Ayaan dinges hebben we gehad, alle TBS-relletjes, het is veel breder dan de paspoortkwestie.

Dus een beetje aandacht voor de inhoud en de strekking van een topic aub.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  † In Memoriam † dinsdag 9 november 2010 @ 20:45:28 #119
230491 Zith
pls tip
pi_88531039
Vanaf deze post downwards zit mlg zijn eigen topic kapot te trollen: Pas op voor Sharia
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_88531171
Ik houd het in de gaten Zith.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')