Omdat de bestemming die hij wil nu gesloten isquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik werd de laatste keer met pech van Eindhoven naar Hoensbroek afgesleept. Waarom naar een depot en niet naar een bestemming die hij wil?
Ik neem aan dat ie aangifte gedaan heeft en je mag dan een beperkte periode alsnog rijden zonder rijbewijs. Maar dat mag ook niet heel lang, omdat er van je verwacht wordt dat je zsm een nieuw rijbewijs aanvraagtquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:05 schreef Zak het volgende:
Ook niet slim om zonder rijbewijs te gaan rijden.
Dan heb je alsnog de keuze om hem ergens heen te brengen waar jij wilt. De garage waar ik altijd heen ga kan de auto ook aan mijn eigen huis ophalen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat de bestemming die hij wil nu gesloten isAls de garages dicht zijn gaat een auto eerst naar een depot en van daaruit wordt ie naar de garage gebracht die je opgeeft
Dat kan, maar mijn garage kan dat bijvoorbeeld nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog de keuze om hem ergens heen te brengen waar jij wilt. Mijn garage kan de auto ook aan mijn eigen huis ophalen.
Slecht. Een beetje garage heeft in mijn ogen wel iets om een auto mee op te halen. Misschien ben ik wel een beetje verwend.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan, maar mijn garage kan dat bijvoorbeeld nietEn dan gaat ie naar een depot. Ik gok dat dat bij Alex daarom ook zo gaat
Dan ben je denk ik een beetje verwendquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Slecht. Een beetje garage heeft in mijn ogen wel iets om een auto mee op te halen. Misschien ben ik wel een beetje verwend.
En wellicht weten ze beter met jouw wagen om te gaan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik een beetje verwendIk ga naar een kleinere goedkopere garage en die hebben geen sleepwagen. En dat maakt dus niet uit, want mijn auto komt er sowieso terecht en de kosten van reparatie zijn daar beduidend lager dan in Zwolle
Tuurlijk niet, dat duurt een dag of 5. Als je op vrijdag aangifte doet van vermissing, gaat meteen naar het gemeentehuis om een nieuwe aan te vragen, dan mag je van geluk spreken als je hem op donderdag kunt afhalen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:24 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat het nog niet hebben van een vervangend rijbewijs zijn eigen schuld is.
Hij had zelfs de papieren van de aangifte bij zich om dat aan te kunnen tonen mocht hij onderweg aangehouden worden.
Kost je dat ook spoedquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:38 schreef Zak het volgende:
Kan ook met spoed heb je het binnen twee dagen heb ik ook een keer moeten doen.
spoed kost idd altijd meer en dat moet je dan maar net hebben.quote:
Balen zeg. Waarom gaat íe dan ook in het noorden wonen en niet in het mooie zuidenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
spoed kost idd altijd meer en dat moet je dan maar net hebben.
Die lieverd heeft gewoon gigantisch veel pech de laatste tijd
hij is nog steeds niet thuis en zit nu in de trein naar leeuwarden pas.
Hey, zei jij nou dat wij ooit ge-ICQ'd hadden?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:27 schreef Zak het volgende:
Ben gaar maar kom niet echt in slaap. Ben te moe om nog echt iets te doen (ligt nog een berg werk) maar slapen lukt ook niet echt.
Deed... back in the day. Nu al jaren niet meer. Ik weet mijn nummer wel nog.quote:
Zijn er nog veel mensen online dan? Ik vrees dat al mijn contactpersonen er ook mee gestopt zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:08 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik gebruik ICQ nog vrijwel iedere dag. In ieder geval een stuk meer dan MSN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel. De meeste van m'n Russische vrienden hebben niet eens MSN, die doen alles via ICQ. Ook in Duitsland is ICQ nog redelijk populair. Ik draai trouwens MSN en ICQ samen op Trillian.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zijn er nog veel mensen online dan? Ik vrees dat al mijn contactpersonen er ook mee gestopt zijn.
Het was inderdaad wel veel toffer dan MSN.
Zoek het vanavond even uit. Ben de hele tijd via mijn iPad bezig geweest en daar heb ik geen toegang tot mijn oude bestanden. Zal trouwens onder mijn user Uiruru zijn geweest.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hey, zei jij nou dat wij ooit ge-ICQ'd hadden?Nu ben ik toch wel nieuwsgierig...
Voor mij is het omgekeerde waar. Ik moet zo weer aan de slagquote:Op maandag 2 augustus 2010 07:16 schreef MPG het volgende:
Klaar met werk.
Zo maar eens gaan pitten.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:46 schreef Tassiepassie het volgende:
oh hier Kev......een leuke opsteker voor als je zo vertrekt naar Londen![]()
[ afbeelding ]
![]()
dit is 1 van de nog redelijke foto's
Ik mis een foto met een handdoek.quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:46 schreef Tassiepassie het volgende:
oh hier Kev......een leuke opsteker voor als je zo vertrekt naar Londen![]()
[ afbeelding ]
![]()
dit is 1 van de nog redelijke foto's
Nouja niet echt ex, het is nooit echt tot iets serieus gekomenquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:10 schreef friekin_ het volgende:
Dat is het nooit. Exen moeten gewoon genegeerd worden.
Niet echt nee. Ik snap dat niet zo. Ik moet er niet aan denken dat ik mijn exen zie. Bah.quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:12 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Nouja niet echt ex, het is nooit echt tot iets serieus gekomen
Maar dat is vast geen goed excuus...
En der is bijna geen hond op de wegquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier op het werk is vandaag praktisch iedereen te laat. Zit hier alleen met een secretaresse koffie te drinken op het moment.
Ik heb hier vandaag de hele bovenverdieping voor me alleen. Mijn collega die hier ook zou moeten zitten die is aardig te laat vandaag. Je kunt wel merken dat als beide directeuren op vakantie zijn sommige mensen de regels niet meer zo strak naleven.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
En der is bijna geen hond op de weg
Iets met kat van huis en muizen op tafen enzo hequote:Op maandag 2 augustus 2010 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb hier vandaag de hele bovenverdieping voor me alleen. Mijn collega die hier ook zou moeten zitten die is aardig te laat vandaag. Je kunt wel merken dat als beide directeuren op vakantie zijn sommige mensen de regels niet meer zo strak naleven.
Hier is het juist erg rustig en kan eindelijk eens volgens planning gewerkt worden. Als de de directeur er is dan moet er veel ad hoc gebeuren en dat komt, in mijn ogen, de kwaliteit van de dingen die opgeleverd worden vaak niet ten goede op de langere termijn.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:26 schreef .ZilveR. het volgende:
Goh, hier staat de vakantieperiode gelijk aan de uitbarsting van allerlei onzinnige ruzies. Baas op vakantie, iedereen denkt te kunnen zeggen/doen waar ie zin in heeft.
Wat doe je voor werk?quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het juist erg rustig en kan eindelijk eens volgens planning gewerkt worden. Als de de directeur er is dan moet er veel ad hoc gebeuren en dat komt, in mijn ogen, de kwaliteit van de dingen die opgeleverd worden vaak niet ten goede op de langere termijn.
Het bedrijf waarvoor ik op dit moment werkzaam ben is een ontwikkelaar van nieuwe televisiediensten (bijvoorbeeld video-on-demand en interactieve mogelijkheden) voor televisie-aanbieders in binnen- en buitenland. Het bedrijf is erg technologisch georiënteerd en ik bekijk het meer vanuit een marketing perspectief.quote:
Met een deel an mijn exen heb ik nog heel erg goed vriendschappelijk contact, soms zelfs beste vreidnen. Werkt prima.quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Niet echt nee. Ik snap dat niet zo. Ik moet er niet aan denken dat ik mijn exen zie. Bah.
Dat ligt eraan hoe je uit elkaar bent gegaan en of er iets is voorgevallen enzo. Mijn laatste ex hoef ik niet meer te zien...quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:26 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Met een deel an mijn exen heb ik nog heel erg goed vriendschappelijk contact, soms zelfs beste vreidnen. Werkt prima.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Fries suikerbrood doet wonderen voor een hangover
het was weer errug gezellig zeg! knuffelfries is goedgekeurd en ivo ook
Mieke is ook goedgekeurdquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wat heb je nog met Mieke gedaan dan ?
voor het eerst at bepaalde foto's van mij NIET online ogen, heb blijkbaar ergens toch nog IETS van schaamte zittenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat wordt duidelijk op de foto's
Kun je wel een cryptische omschrijving van het fotomateriaal geven dan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor het eerst at bepaalde foto's van mij NIET online ogen, heb blijkbaar ergens toch nog IETS van schaamte zitten
Loop eens niet zo te zwetsen? Die kon ik dus NIET hebben... Er is bij de aangifte wat mis gegaan, agent had wat gegevens verkeerd ingevoerd, waardoor ik van de week nog een hele tijd op het bureau heb gezeten dat goed te breien... En pas toen dat goed was, kon ik een nieuw rijbewijs aan vragen.... Je weet het niet ALTIJD beter Marijke...quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kreeg ook niet meteen vervangend vervoer dus, maar een taxiEn dat ie nog geen nieuw rijbewijs heeft ligt in dit geval aan hem, die had ie al lang kunnen hebben...
De hond en ik konden het goed vindenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je wel een cryptische omschrijving van het fotomateriaal geven dan.
Daar is ook geen twijfel overquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat belet mij niet om Mieke goed te keuren
Wat neem je weer een dingen aan johquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat de bestemming die hij wil nu gesloten isAls de garages dicht zijn gaat een auto eerst naar een depot en van daaruit wordt ie naar de garage gebracht die je opgeeft
Ik overweeg serieus steeds meer om naar Limburg te verkassenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Balen zeg. Waarom gaat íe dan ook in het noorden wonen en niet in het mooie zuiden
Dat zijn inderdaad dingen die alleen jou kunnen overkomenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Loop eens niet zo te zwetsen? Die kon ik dus NIET hebben... Er is bij de aangifte wat mis gegaan, agent had wat gegevens verkeerd ingevoerd, waardoor ik van de week nog een hele tijd op het bureau heb gezeten dat goed te breien... En pas toen dat goed was, kon ik een nieuw rijbewijs aan vragen.... Je weet het niet ALTIJD beter Marijke...
Ik heb liever dat ie op een depot staat dan dat ze de sleutels door de brievenbus douwenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat neem je weer een dingen aan johIk heb wel vaker auto's naar gesloten bedrijven af laten slepen, geen probleem... Apeldoorn-Stiens was 158 kilometer, en boven een bepaald aantal kilometers gaat het dus naar een depot, ook afhankelijk van waar het depot zit. En daar zat ik nu toevallig dus vlak bij. Als ik het tot Zwolel had gered was mijn auto wel direct afgesleept...
Lekker tussen de heuvels op veldweggetjes krossenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik overweeg serieus steeds meer om naar Limburg te verkassen
Mja idd... Jij kunt er iig om lachen...quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad dingen die alleen jou kunnen overkomen![]()
[..]
Ik heb liever dat ie op een depot staat dan dat ze de sleutels door de brievenbus douwenMaar blijkbaar verschilt dat dan per pechhulp, ik heb immers geen ANWB
Maar wel balen dan... En wat was er nu mis dan, of wisten ze dat niet?
en Turken via de berm voorbij steken bij Tas in de woonwijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Lekker tussen de heuvels op veldweggetjes krossen
Nope. Die is er nog steeds van ondersteboven blijkbaar...quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, en middag allemaalHeeft Trifoki nou al een verslag gedaan van de date?
Dudequote:Op maandag 2 augustus 2010 12:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De hond en ik konden het goed vinden
inderdaad, afgelopen weekend geen sex gehadquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:28 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zover ik gezien heb was het onschuldig hoor
Niet elke meeting hoeft uit te lopen op seksquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
inderdaad, afgelopen weekend geen sex gehad
Ja, al geprobeerd?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Niet elke meeting hoeft uit te lopen op seksen hier zijn meetings altijd errugggg MAAR wel braaf!
Het was gewoon erg melig en gezellig![]()
![]()
oh en over je cadeautje Alex.... auw
die kusfoto die er niet bijstaat danquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, al geprobeerd?Mooi zo
Die foto met glijmiddel!
ik heb met meer dan 1 iemand gekust dit weekendquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:46 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
die kusfoto die er niet bijstaat dan
maar dit was een hele kleffe natte op de bankquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb met meer dan 1 iemand gekust dit weekend![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:53 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
maar dit was een hele kleffe natte op de bank
Ik ga denk ik voor de iPhone 4 zodra ik kan verlengen. Moet alleen nog even wachten totdat die bij Vodafone beschikbaar is.quote:
Ik heb onlangs nog een iPod Touch gekocht dus het leek me een beetje geldverkwisting om dan nu voor een iPhone te gaan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor de iPhone 4 zodra ik kan verlengen. Moet alleen nog even wachten totdat die bij Vodafone beschikbaar is.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:52 schreef Ivo1986 het volgende:
Lol, en dan te bedenken dat ik nuchter was
ik ben lief genoeg om de ergste niet online te gooien...dat mogen jullie zelf doen mits ik er niet opstaquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
je reactie nadat ik een foto van je had gemaakt toen je aan het zingen was
Onbetaalbaarquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
je reactie nadat ik een foto van je had gemaakt toen je aan het zingen was
Ok breng maar even langs dan kijk ik wat ik kan doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in dat geval: repareer mijn Niva es ff!
zo jammer dat ik niet wat dichter bij jou gestrand ben...quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ok breng maar even langs dan kijk ik wat ik kan doen
nee idd dan had je gewoon dagje langer gebleven en vandaag naar een garage gegaanquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zo jammer dat ik niet wat dichter bij jou gestrand ben...
mja idd...quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee idd dan had je gewoon dagje langer gebleven en vandaag naar een garage gegaan
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja idd...
nou ja, komt wel weer goed
Voor mij een weetquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en toch wil ik weten wat jij nog met Mieke hebt gedaan
En voor Mieke ook.quote:
Alex wou haar masseren maar daarvoor was het wat te laat.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:50 schreef solaire het volgende:
ja tassie.. wat heeft alexxxxx met mike uitgevreten?
ow haar, ik las mike ipv mieke hmmquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:00 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Alex wou haar masseren maar daarvoor was het wat te laat.
meerdere hequote:Op maandag 2 augustus 2010 17:36 schreef Tassiepassie het volgende:
Niemand heeft ook maar iets uitgevreten met iemand anders behalve Alex....die heeft een hele natte harige zoen gehad
Wacht ff....quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:36 schreef Tassiepassie het volgende:
Niemand heeft ook maar iets uitgevreten met iemand anders behalve Alex....die heeft een hele natte harige zoen gehad
Ach. Een hondentong is nog altijd schoner dan een vaatdoekje.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht ff....
Alexxxxx heeft met de hond....?
jij zit in mijn hart of je er nu bij bent of nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:40 schreef friekin_ het volgende:
Ik hoor niet meer bij de kliek sinds ik een baan heb
Als wij gaan raden zal dat wel tot huilie-reacties leidenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
En voor Mieke ook.
Overigens: wie is Mieke? En wanneer ga je vertellen wat jullie uitgevroten hebben? Of moeten we dat zelf raden?
Mieke is geen FOK!ster en is een vriendin van me die er ook bij wasquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:28 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Als wij gaan raden zal dat wel tot huilie-reacties leiden
Mooi nummer is dat hè?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:20 schreef sproetjes het volgende:
vanavond nog 1 uurtje pump. en morgenvan 6.45 tot 14.00 werken en dan een week vakantie
morgen té vroeg op
ondertussen draai ik nog maar een keer hald mich ens vast
en dan zit ik met mn hoofd bij een bepaald iemand
En mogen we nu gaan raden wat ze met Ivo heeft uitgevrotenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mieke is geen FOK!ster en is een vriendin van me die er ook bij was
Ik geef toch geen antwoordquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
En mogen we nu gaan raden wat ze met Ivo heeft uitgevroten?
Uiteraard, er is altijd een antwoord.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:12 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel een antwoord?
Gelul is geen antwoord, dat weet je he?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Uiteraard, er is altijd een antwoord.
Mieke weet heul niet wat ze wilquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:15 schreef Tassiepassie het volgende:
er is niks gebeurd....hele grote dikke punt!
Mieke heeft liever vrouwen over het algemeen en als ze al op mannen valt zijn dat andere types
jaaaaquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mooi nummer is dat hè?
Nu heb ik hem opgezet en nu heb ik heimwee naar Limburg.
Beppie met In den hiemelquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:42 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jaaaaiemand heer nog meer tips voor van die mooie limburgse (zwijmel nr's) normaal ben ik er niet zo van.. maar nu is het wel een beetje toepasselijk
terug van de pump, mooie blauwe tape gekregen om mn pootje op t werk
morgen nog 1 vroege dag
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:42 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jaaaaiemand heer nog meer tips voor van die mooie limburgse (zwijmel nr's) normaal ben ik er niet zo van.. maar nu is het wel een beetje toepasselijk
terug van de pump, mooie blauwe tape gekregen om mn pootje op t werk
morgen nog 1 vroege dag
oh bramenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:04 schreef solaire het volgende:
ik ben net gaan bramen plukkennaja ik liep erlangs..
tussen sittard en munstergeleen inquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh bramenwaar
ik misssss bramen
'Licht uit' van hun is ook leukquote:
ik fiets elke week door dat veldquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:08 schreef solaire het volgende:
[..]
tussen sittard en munstergeleen in
ja het begint langzamerhand meer bos dan veld te worden daarquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik fiets elke week door dat veld
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:13 schreef solaire het volgende:
[..]
ja het begint langzamerhand meer bos dan veld te worden daar
Bij mij in de tuinquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh bramenwaar
ik misssss bramen
www.redtube.comquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:16 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Geen zin in, heb ze allemaal al 1x gezien.
met porno?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
www.redtube.com
Kan mij uren vermaken.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
www.redtube.com
Kan mij uren vermaken.
Regelmatig nieuwe halen in de aanbieding.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:16 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Geen zin in, heb ze allemaal al 1x gezien.
Neeeeeeeeeeeeeeee. Mond dicht. Die komt vannacht op werk nog 86 keer voorbij op de radioquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee. Mond dicht. Die komt vannacht op werk nog 86 keer voorbij op de radio.
Achter in mn tuin voorbij de frambozen en tegenover de 2 appelboompjes en kiwi!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh bramenwaar
ik misssss bramen
Jaaa die is ook goedquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Samen met onderstaande mijn favoriete hardstyle platen van dit moment.
Frambozen zijn zo goed als uitgebloeid, door het vochtige weer de afgelopen tijd heb ik wat schimmel erin zitten nuquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:46 schreef huize het volgende:
[..]
Achter in mn tuin voorbij de frambozen en tegenover de 2 appelboompjes en kiwi!
www.musicincontrol.nl gebruik ik ook vaak. Mijn favo DJ van het moment zijn de Noisecontrollers. En voor The Prophet heb ik altijd een zwak.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:50 schreef nattermann het volgende:
Hardstyle![]()
Voor de liefhebbers: www.lsdb.nl en dan zoeken naar Toneshifters vs Bioweapon
Dit jaar sowieso veel problemen gehad met luisjes en mieren die ze deden melken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Frambozen zijn zo goed als uitgebloeid, door het vochtige weer de afgelopen tijd heb ik wat schimmel erin zitten nu(de frambozen moet ik er ook dagelijks op controleren en de rotte eruit halen).
Hardstylequote:
In Qontrol kon ik dit jaar helaas niet heen gaan maar wat een vette set van de Noisecontrollers. Die heb ik dagelijks op staan nog steeds. Maar verder probeer ik elk jaar naar Hard Bass, In Qontrol en Qlimax te gaan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hardstyle![]()
Ben pas op 1 feest geweest, in Qontrol, was wel gaaf
Daar had ik dit jaar geen last van wel had ik de Frambooskever erin zitten. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Frambozenkever)quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:52 schreef huize het volgende:
[..]
Dit jaar sowieso veel problemen gehad met luisjes en mieren die ze deden melken.
balenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Daar had ik dit jaar geen last van wel had ik de Frambooskever erin zitten. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Frambozenkever)
Ik was vorig jaar op in Qontrol, niet dit jaarquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In Qontrol kon ik dit jaar helaas niet heen gaan maar wat een vette set van de Noisecontrollers. Die heb ik dagelijks op staan nog steeds. Maar verder probeer ik elk jaar naar Hard Bass, In Qontrol en Qlimax te gaan.
Van Black heb ik alle Nederlandse edities mee gemaakt. En verder kijken we gewoon waar we geld voor hebben en dan gaan we er heen.
Dat dan weer niet. Rozen en framboos een en al luis, flink met biologische luiskiller moeten spuiten. En verdomd weinig vlinders dit jaar! Vorig jaar en et jaar daarvoor tientallen incl een kolibri vlinderquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Daar had ik dit jaar geen last van wel had ik de Frambooskever erin zitten. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Frambozenkever)
Sensation White oude stijl was wel vet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:58 schreef Ivo1986 het volgende:
Heel wat jaren geleden ven ik naar Sensation Black, Q-base, Qlimax en nog een paar geweest. MIjn vrienden zijn tegenwoordig moet meer zo van grote feesten
Ah. Dat had ik niet begrepen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar op in Qontrol, niet dit jaar
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:01 schreef nattermann het volgende:
Defqon, Decibel, Q-base, Qlimax, Black, allemaal geweest
Niet alles in een jaar, maar wel veel van die feestjes gehad
Dat vind ik dan weer helemaal niksquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Dat had ik niet begrepen.
Maar mijn eerste "concert" waar ik heen ga is heel wat anders. Namelijk Limp Bizkit.
Nee. White vind ik het gewoon niet hebben. Muziek die opbouwt tot een hoogtepunt, maar dat hoogtepunt komt maar niet...quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Sensation White oude stijl was wel vet.Rank 1 erbij.
Is wel makkelijk te regelen toch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:03 schreef nattermann het volgende:
Nu nog ergens kaarten voor Decibel dit jaar op de kop weten te tikken
Ik luister ook wel veel, maar rock en die kanten op vind ik niksquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben redelijk breed qua muziek. Een mooi pianoconcert is ook heerlijk.
Niet mee eens. Prachtige muziek.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. White vind ik het gewoon niet hebben. Muziek die opbouwt tot een hoogtepunt, maar dat hoogtepunt komt maar niet...
Sowieso Rock, Metal, Bandjes, Gitaren etc.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik luister ook wel veel, maar rock en die kanten op vind ik niks
Ik vind het niet 'quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Sowieso Rock, Metal, Bandjes, Gitaren etc.
Ah okey.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Helemaal niet. Tenzij je de hoofdprijs wilt betalen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Sowieso Rock, Metal, Bandjes, Gitaren etc.
Dat dus. Iedereen heeft een eigen smaak.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind het niet '', iedereen moet het zelf weten, maar mijn ding is het niet
Haha. Die van ons wil niet naar binnen als het regent.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:06 schreef .ZilveR. het volgende:
Stomme hond, beest wil niet alleen naar buiten in de regen
Ruilen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Haha. Die van ons wil niet naar binnen als het regent.
Haha, helaasquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vrouw dat niet leuk zal vinden.
Goed idee, maar die van mij zijn niet zo socializendquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar we kunnen altijd wel een keer samen gaan wandelen hoor.
I lolled.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:10 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Goed idee, maar die van mij zijn niet zo socializend
Als die van mij het gewicht in de strijd gooit, dan zijn ze zo gesocialized.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:10 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Goed idee, maar die van mij zijn niet zo socializend
Dat weet ik nog zo net nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als die van mij het gewicht in de strijd gooit, dan zijn ze zo gesocialized.
Gisteren heeft ze ook weer een hond onderste boven gelopen die dacht slim te zijn...
Hmm. Die zijn wat steviger inderdaad...quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:13 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet
2 Am. Staffs
Slaap lekker.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:26 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik ga slapen.
Afgelopen nacht beetje slaaptekort gehad![]()
Ik afgelopen weekend, ik ga ook slapenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:26 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik ga slapen.
Afgelopen nacht beetje slaaptekort gehad![]()
Altijd baas boven baas. Ik moet om 06.30 op staan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:29 schreef nattermann het volgende:
Ik moet om 05.30 beginnen met werken en ga nog niet slapenWatjes!
Ik moet werken van half 6 tot half 2, dan kom ik thuis en de hele middag nog beschikbaarquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Altijd baas boven baas. Ik moet om 06.30 op staan.
Morgen werken tot 16.00 en dan om 17.00 de film in Maasmechelen nemen.
Dat is wel relaxed inderdaad. Helaas mogen wij niet voor 7.30 beginnen. Anders zou ik altijd om uiterlijk 7u beginnen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik moet werken van half 6 tot half 2, dan kom ik thuis en de hele middag nog beschikbaar
Welke film trouwens? Ik wil Toy Story 3 nog zien!
Ik niet. En ik ga er ook niet heen, niet mijn genre.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:54 schreef solaire het volgende:
toy story 3 die wil ik ook nog zien.. iemand toevallig al geweest?
Donderdagavond is Spinning avond, dus nee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:57 schreef Zak het volgende:
Wil nog een keer naar de bios. Iemand zin om donderdagavond naar de sneak te gaan in Heerlen? (is dat trouwens nog wel? Vraag ik van onder mijn steen)
Dan ben je dit keer vroeger dan ik, ik hoef pas om 6 uur te beginnen. Uitslapenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:29 schreef nattermann het volgende:
Ik moet om 05.30 beginnen met werken en ga nog niet slapenWatjes!
Altijd leuk...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:07 schreef Joysa het volgende:
Mogge! Ik zit te wachten op collega met sleutel
Lol, dan heb je je niet verslapen, dan kom je te laat op het werkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:38 schreef friekin_ het volgende:
Goedemorgen volk. Ik heb me een uur verslapen en het toch nog een uur om op mijn werk te geraken. Ik plan goed
Werd tijd hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:57 schreef .ZilveR. het volgende:
Goeiemorgen![]()
Heerlijk om op je vrije dag gewekt te worden door werklui die eindelijk trottoirs gaan leggen
Denk niet dat ze dat doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:59 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat wel ja. Als ze nou ook onze oprit nog ff fixen, is het helemaal goed
Ze hebben het toegezegd...quote:
Ah oke, dan moeten ze het wel doen jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:27 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ze hebben het toegezegd...
Als ze het niet doen zijn ze nog niet jarig zal ik maar zeggen (de buren aan twee kanten hebben ook nog wat met de aannemer af te handelen)
Beterschapquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:03 schreef Tassiepassie het volgende:
HahahaaaaaaaTSJOEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!![]()
Tassie stayed home sick today![]()
Het is maar een flinke verkoudheid,maar ik kan die bejaarden er niet mee opzadelen
Beterschap!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:16 schreef Tassiepassie het volgende:
Mjah die mensjes waar ik vandaag heen zou gaan zijn allebei erg frivool.
Zij heeft long kk gehad en nog maar 1 long over en hij is zwaar hartpatient....vandaar dat voor hun een verkoudheid al erg vervelend is.
Ik belde ze vanmorgen en ik kreeg meteen een heeeeel gesprek met Meissie toch!!! Neem lekker hongingthee en zorg goed voor jezelf he![]()
![]()
Thanks Marijke
Dan snap ik inderdaad dat je geen risico's wilt nemenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:16 schreef Tassiepassie het volgende:
Mjah die mensjes waar ik vandaag heen zou gaan zijn allebei erg frivool.
Zij heeft long kk gehad en nog maar 1 long over en hij is zwaar hartpatient....vandaar dat voor hun een verkoudheid al erg vervelend is.
Ik belde ze vanmorgen en ik kreeg meteen een heeeeel gesprek met Meissie toch!!! Neem lekker hongingthee en zorg goed voor jezelf he![]()
![]()
Thanks Marijke
Vrijwilligerswerkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:19 schreef Zak het volgende:
Nee dat soort mensen moet je echt niet een extra risico laten lopen. Wat doe je tassie, thuiszorg ofzo?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:07 schreef Zak het volgende:
Heel verstandig. Beetje verkoudheid legt zo een hele generatie om
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:34 schreef Socios het volgende:
[..]
![]()
Verkoudheid sucks wel big time btw.
Dat snap ik heel goedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ook wel beetje egoisme hoor....
Ik ben afgekeurd en wil toch een voldaan gevoel hebben
Dat is wel zo jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goedEn dat is geen egoïsme dat is juist heel sociaal, want je doet er andere mensen ook een groot plezier mee!
Het mes snijdt aan 2 kanten.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:50 schreef Tassiepassie het volgende:
dankjewel
Klopt net iemand op de voordeur, dus ik ren naar beneden in mijn hotpants en topje (had nog geen zin om me om te kleden...) en ik dacht van ach alleen familie klopt aan dus dat kan wel.
Bleek het de postbode te zijn met bestelling van vriendlief en hij vond dat ik een lekker kontje had![]()
schaam me kapot
Ach, heeft ie ook weer een verzetje gehadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:50 schreef Tassiepassie het volgende:dankjewel
Klopt net iemand op de voordeur, dus ik ren naar beneden in mijn hotpants en topje (had nog geen zin om me om te kleden...) en ik dacht van ach alleen familie klopt aan dus dat kan wel.
Bleek het de postbode te zijn met bestelling van vriendlief en hij vond dat ik een lekker kontje had![]()
schaam me kapot
Wat had je gekocht en wat is er mis mee?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:35 schreef postmortum het volgende:
ik ga mijn auto weer verkopen , ik heb hem 2 maanden en nog geen 1 dag er met plezier in gereden
Iemand een idee hoe ik hem zsm kan verkopen?
Klinkt bekend, ik pas ook nooit in de winkel (hekel aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:35 schreef .ZilveR. het volgende:
Dat is lief![]()
Pfff, dadelijk naar de stad. Gister een shirtje gekocht, ik thuis passen, is het ramscheef, kan ik weer gaan ruilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |