En voor Mieke ook.quote:
Alex wou haar masseren maar daarvoor was het wat te laat.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:50 schreef solaire het volgende:
ja tassie.. wat heeft alexxxxx met mike uitgevreten?
ow haar, ik las mike ipv mieke hmmquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:00 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Alex wou haar masseren maar daarvoor was het wat te laat.
meerdere hequote:Op maandag 2 augustus 2010 17:36 schreef Tassiepassie het volgende:
Niemand heeft ook maar iets uitgevreten met iemand anders behalve Alex....die heeft een hele natte harige zoen gehad
Wacht ff....quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:36 schreef Tassiepassie het volgende:
Niemand heeft ook maar iets uitgevreten met iemand anders behalve Alex....die heeft een hele natte harige zoen gehad
Ach. Een hondentong is nog altijd schoner dan een vaatdoekje.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht ff....
Alexxxxx heeft met de hond....?
jij zit in mijn hart of je er nu bij bent of nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:40 schreef friekin_ het volgende:
Ik hoor niet meer bij de kliek sinds ik een baan heb
Als wij gaan raden zal dat wel tot huilie-reacties leidenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
En voor Mieke ook.
Overigens: wie is Mieke? En wanneer ga je vertellen wat jullie uitgevroten hebben? Of moeten we dat zelf raden?
Mieke is geen FOK!ster en is een vriendin van me die er ook bij wasquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:28 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Als wij gaan raden zal dat wel tot huilie-reacties leiden
Mooi nummer is dat hè?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:20 schreef sproetjes het volgende:
vanavond nog 1 uurtje pump. en morgenvan 6.45 tot 14.00 werken en dan een week vakantie
morgen té vroeg op
ondertussen draai ik nog maar een keer hald mich ens vast
en dan zit ik met mn hoofd bij een bepaald iemand
En mogen we nu gaan raden wat ze met Ivo heeft uitgevrotenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mieke is geen FOK!ster en is een vriendin van me die er ook bij was
Ik geef toch geen antwoordquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
En mogen we nu gaan raden wat ze met Ivo heeft uitgevroten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |