ik heb met meer dan 1 iemand gekust dit weekendquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:46 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
die kusfoto die er niet bijstaat dan
maar dit was een hele kleffe natte op de bankquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb met meer dan 1 iemand gekust dit weekend![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:53 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
maar dit was een hele kleffe natte op de bank
Ik ga denk ik voor de iPhone 4 zodra ik kan verlengen. Moet alleen nog even wachten totdat die bij Vodafone beschikbaar is.quote:
Ik heb onlangs nog een iPod Touch gekocht dus het leek me een beetje geldverkwisting om dan nu voor een iPhone te gaan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor de iPhone 4 zodra ik kan verlengen. Moet alleen nog even wachten totdat die bij Vodafone beschikbaar is.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:52 schreef Ivo1986 het volgende:
Lol, en dan te bedenken dat ik nuchter was
ik ben lief genoeg om de ergste niet online te gooien...dat mogen jullie zelf doen mits ik er niet opstaquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
je reactie nadat ik een foto van je had gemaakt toen je aan het zingen was
Onbetaalbaarquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
je reactie nadat ik een foto van je had gemaakt toen je aan het zingen was
Ok breng maar even langs dan kijk ik wat ik kan doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in dat geval: repareer mijn Niva es ff!
zo jammer dat ik niet wat dichter bij jou gestrand ben...quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ok breng maar even langs dan kijk ik wat ik kan doen
nee idd dan had je gewoon dagje langer gebleven en vandaag naar een garage gegaanquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zo jammer dat ik niet wat dichter bij jou gestrand ben...
mja idd...quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee idd dan had je gewoon dagje langer gebleven en vandaag naar een garage gegaan
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja idd...
nou ja, komt wel weer goed
Voor mij een weetquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en toch wil ik weten wat jij nog met Mieke hebt gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |