quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Fries suikerbrood doet wonderen voor een hangover
het was weer errug gezellig zeg! knuffelfries is goedgekeurd en ivo ook
Mieke is ook goedgekeurdquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wat heb je nog met Mieke gedaan dan ?
voor het eerst at bepaalde foto's van mij NIET online ogen, heb blijkbaar ergens toch nog IETS van schaamte zittenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat wordt duidelijk op de foto's
Kun je wel een cryptische omschrijving van het fotomateriaal geven dan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor het eerst at bepaalde foto's van mij NIET online ogen, heb blijkbaar ergens toch nog IETS van schaamte zitten
Loop eens niet zo te zwetsen? Die kon ik dus NIET hebben... Er is bij de aangifte wat mis gegaan, agent had wat gegevens verkeerd ingevoerd, waardoor ik van de week nog een hele tijd op het bureau heb gezeten dat goed te breien... En pas toen dat goed was, kon ik een nieuw rijbewijs aan vragen.... Je weet het niet ALTIJD beter Marijke...quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kreeg ook niet meteen vervangend vervoer dus, maar een taxiEn dat ie nog geen nieuw rijbewijs heeft ligt in dit geval aan hem, die had ie al lang kunnen hebben...
De hond en ik konden het goed vindenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je wel een cryptische omschrijving van het fotomateriaal geven dan.
Daar is ook geen twijfel overquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat belet mij niet om Mieke goed te keuren
Wat neem je weer een dingen aan johquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat de bestemming die hij wil nu gesloten isAls de garages dicht zijn gaat een auto eerst naar een depot en van daaruit wordt ie naar de garage gebracht die je opgeeft
Ik overweeg serieus steeds meer om naar Limburg te verkassenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Balen zeg. Waarom gaat íe dan ook in het noorden wonen en niet in het mooie zuiden
Dat zijn inderdaad dingen die alleen jou kunnen overkomenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Loop eens niet zo te zwetsen? Die kon ik dus NIET hebben... Er is bij de aangifte wat mis gegaan, agent had wat gegevens verkeerd ingevoerd, waardoor ik van de week nog een hele tijd op het bureau heb gezeten dat goed te breien... En pas toen dat goed was, kon ik een nieuw rijbewijs aan vragen.... Je weet het niet ALTIJD beter Marijke...
Ik heb liever dat ie op een depot staat dan dat ze de sleutels door de brievenbus douwenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat neem je weer een dingen aan johIk heb wel vaker auto's naar gesloten bedrijven af laten slepen, geen probleem... Apeldoorn-Stiens was 158 kilometer, en boven een bepaald aantal kilometers gaat het dus naar een depot, ook afhankelijk van waar het depot zit. En daar zat ik nu toevallig dus vlak bij. Als ik het tot Zwolel had gered was mijn auto wel direct afgesleept...
Lekker tussen de heuvels op veldweggetjes krossenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik overweeg serieus steeds meer om naar Limburg te verkassen
Mja idd... Jij kunt er iig om lachen...quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad dingen die alleen jou kunnen overkomen![]()
[..]
Ik heb liever dat ie op een depot staat dan dat ze de sleutels door de brievenbus douwenMaar blijkbaar verschilt dat dan per pechhulp, ik heb immers geen ANWB
Maar wel balen dan... En wat was er nu mis dan, of wisten ze dat niet?
en Turken via de berm voorbij steken bij Tas in de woonwijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Lekker tussen de heuvels op veldweggetjes krossen
Nope. Die is er nog steeds van ondersteboven blijkbaar...quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, en middag allemaalHeeft Trifoki nou al een verslag gedaan van de date?
Dudequote:Op maandag 2 augustus 2010 12:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De hond en ik konden het goed vinden
inderdaad, afgelopen weekend geen sex gehadquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:28 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zover ik gezien heb was het onschuldig hoor
Niet elke meeting hoeft uit te lopen op seksquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
inderdaad, afgelopen weekend geen sex gehad
Ja, al geprobeerd?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Niet elke meeting hoeft uit te lopen op seksen hier zijn meetings altijd errugggg MAAR wel braaf!
Het was gewoon erg melig en gezellig![]()
![]()
oh en over je cadeautje Alex.... auw
die kusfoto die er niet bijstaat danquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, al geprobeerd?Mooi zo
Die foto met glijmiddel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |