In Qontrol kon ik dit jaar helaas niet heen gaan maar wat een vette set van de Noisecontrollers. Die heb ik dagelijks op staan nog steeds. Maar verder probeer ik elk jaar naar Hard Bass, In Qontrol en Qlimax te gaan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hardstyle![]()
Ben pas op 1 feest geweest, in Qontrol, was wel gaaf
Daar had ik dit jaar geen last van wel had ik de Frambooskever erin zitten. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Frambozenkever)quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:52 schreef huize het volgende:
[..]
Dit jaar sowieso veel problemen gehad met luisjes en mieren die ze deden melken.
balenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Daar had ik dit jaar geen last van wel had ik de Frambooskever erin zitten. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Frambozenkever)
Ik was vorig jaar op in Qontrol, niet dit jaarquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In Qontrol kon ik dit jaar helaas niet heen gaan maar wat een vette set van de Noisecontrollers. Die heb ik dagelijks op staan nog steeds. Maar verder probeer ik elk jaar naar Hard Bass, In Qontrol en Qlimax te gaan.
Van Black heb ik alle Nederlandse edities mee gemaakt. En verder kijken we gewoon waar we geld voor hebben en dan gaan we er heen.
Dat dan weer niet. Rozen en framboos een en al luis, flink met biologische luiskiller moeten spuiten. En verdomd weinig vlinders dit jaar! Vorig jaar en et jaar daarvoor tientallen incl een kolibri vlinderquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Daar had ik dit jaar geen last van wel had ik de Frambooskever erin zitten. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Frambozenkever)
Sensation White oude stijl was wel vet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:58 schreef Ivo1986 het volgende:
Heel wat jaren geleden ven ik naar Sensation Black, Q-base, Qlimax en nog een paar geweest. MIjn vrienden zijn tegenwoordig moet meer zo van grote feesten
Ah. Dat had ik niet begrepen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar op in Qontrol, niet dit jaar
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:01 schreef nattermann het volgende:
Defqon, Decibel, Q-base, Qlimax, Black, allemaal geweest
Niet alles in een jaar, maar wel veel van die feestjes gehad
Dat vind ik dan weer helemaal niksquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Dat had ik niet begrepen.
Maar mijn eerste "concert" waar ik heen ga is heel wat anders. Namelijk Limp Bizkit.
Nee. White vind ik het gewoon niet hebben. Muziek die opbouwt tot een hoogtepunt, maar dat hoogtepunt komt maar niet...quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Sensation White oude stijl was wel vet.Rank 1 erbij.
Is wel makkelijk te regelen toch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:03 schreef nattermann het volgende:
Nu nog ergens kaarten voor Decibel dit jaar op de kop weten te tikken
Ik luister ook wel veel, maar rock en die kanten op vind ik niksquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben redelijk breed qua muziek. Een mooi pianoconcert is ook heerlijk.
Niet mee eens. Prachtige muziek.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. White vind ik het gewoon niet hebben. Muziek die opbouwt tot een hoogtepunt, maar dat hoogtepunt komt maar niet...
Sowieso Rock, Metal, Bandjes, Gitaren etc.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik luister ook wel veel, maar rock en die kanten op vind ik niks
Ik vind het niet 'quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Sowieso Rock, Metal, Bandjes, Gitaren etc.
Ah okey.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Helemaal niet. Tenzij je de hoofdprijs wilt betalen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Sowieso Rock, Metal, Bandjes, Gitaren etc.
Dat dus. Iedereen heeft een eigen smaak.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind het niet '', iedereen moet het zelf weten, maar mijn ding is het niet
Haha. Die van ons wil niet naar binnen als het regent.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:06 schreef .ZilveR. het volgende:
Stomme hond, beest wil niet alleen naar buiten in de regen
Ruilen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Haha. Die van ons wil niet naar binnen als het regent.
Haha, helaasquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vrouw dat niet leuk zal vinden.
Goed idee, maar die van mij zijn niet zo socializendquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar we kunnen altijd wel een keer samen gaan wandelen hoor.
I lolled.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:10 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Goed idee, maar die van mij zijn niet zo socializend
Als die van mij het gewicht in de strijd gooit, dan zijn ze zo gesocialized.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:10 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Goed idee, maar die van mij zijn niet zo socializend
Dat weet ik nog zo net nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als die van mij het gewicht in de strijd gooit, dan zijn ze zo gesocialized.
Gisteren heeft ze ook weer een hond onderste boven gelopen die dacht slim te zijn...
Hmm. Die zijn wat steviger inderdaad...quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:13 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet
2 Am. Staffs
Slaap lekker.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:26 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik ga slapen.
Afgelopen nacht beetje slaaptekort gehad![]()
Ik afgelopen weekend, ik ga ook slapenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:26 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik ga slapen.
Afgelopen nacht beetje slaaptekort gehad![]()
Altijd baas boven baas. Ik moet om 06.30 op staan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:29 schreef nattermann het volgende:
Ik moet om 05.30 beginnen met werken en ga nog niet slapenWatjes!
Ik moet werken van half 6 tot half 2, dan kom ik thuis en de hele middag nog beschikbaarquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Altijd baas boven baas. Ik moet om 06.30 op staan.
Morgen werken tot 16.00 en dan om 17.00 de film in Maasmechelen nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |