Dat is wel relaxed inderdaad. Helaas mogen wij niet voor 7.30 beginnen. Anders zou ik altijd om uiterlijk 7u beginnen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik moet werken van half 6 tot half 2, dan kom ik thuis en de hele middag nog beschikbaar
Welke film trouwens? Ik wil Toy Story 3 nog zien!
Ik niet. En ik ga er ook niet heen, niet mijn genre.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:54 schreef solaire het volgende:
toy story 3 die wil ik ook nog zien.. iemand toevallig al geweest?
Donderdagavond is Spinning avond, dus nee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:57 schreef Zak het volgende:
Wil nog een keer naar de bios. Iemand zin om donderdagavond naar de sneak te gaan in Heerlen? (is dat trouwens nog wel? Vraag ik van onder mijn steen)
Dan ben je dit keer vroeger dan ik, ik hoef pas om 6 uur te beginnen. Uitslapenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:29 schreef nattermann het volgende:
Ik moet om 05.30 beginnen met werken en ga nog niet slapenWatjes!
Altijd leuk...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:07 schreef Joysa het volgende:
Mogge! Ik zit te wachten op collega met sleutel
Lol, dan heb je je niet verslapen, dan kom je te laat op het werkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:38 schreef friekin_ het volgende:
Goedemorgen volk. Ik heb me een uur verslapen en het toch nog een uur om op mijn werk te geraken. Ik plan goed
Werd tijd hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:57 schreef .ZilveR. het volgende:
Goeiemorgen![]()
Heerlijk om op je vrije dag gewekt te worden door werklui die eindelijk trottoirs gaan leggen
Denk niet dat ze dat doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:59 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat wel ja. Als ze nou ook onze oprit nog ff fixen, is het helemaal goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |