Hey, zei jij nou dat wij ooit ge-ICQ'd hadden?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:27 schreef Zak het volgende:
Ben gaar maar kom niet echt in slaap. Ben te moe om nog echt iets te doen (ligt nog een berg werk) maar slapen lukt ook niet echt.
Deed... back in the day. Nu al jaren niet meer. Ik weet mijn nummer wel nog.quote:
Zijn er nog veel mensen online dan? Ik vrees dat al mijn contactpersonen er ook mee gestopt zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:08 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik gebruik ICQ nog vrijwel iedere dag. In ieder geval een stuk meer dan MSN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel. De meeste van m'n Russische vrienden hebben niet eens MSN, die doen alles via ICQ. Ook in Duitsland is ICQ nog redelijk populair. Ik draai trouwens MSN en ICQ samen op Trillian.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zijn er nog veel mensen online dan? Ik vrees dat al mijn contactpersonen er ook mee gestopt zijn.
Het was inderdaad wel veel toffer dan MSN.
Zoek het vanavond even uit. Ben de hele tijd via mijn iPad bezig geweest en daar heb ik geen toegang tot mijn oude bestanden. Zal trouwens onder mijn user Uiruru zijn geweest.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hey, zei jij nou dat wij ooit ge-ICQ'd hadden?Nu ben ik toch wel nieuwsgierig...
Voor mij is het omgekeerde waar. Ik moet zo weer aan de slagquote:Op maandag 2 augustus 2010 07:16 schreef MPG het volgende:
Klaar met werk.
Zo maar eens gaan pitten.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:46 schreef Tassiepassie het volgende:
oh hier Kev......een leuke opsteker voor als je zo vertrekt naar Londen![]()
[ afbeelding ]
![]()
dit is 1 van de nog redelijke foto's
Ik mis een foto met een handdoek.quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:46 schreef Tassiepassie het volgende:
oh hier Kev......een leuke opsteker voor als je zo vertrekt naar Londen![]()
[ afbeelding ]
![]()
dit is 1 van de nog redelijke foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |