Uiteraard, er is altijd een antwoord.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:12 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel een antwoord?
Gelul is geen antwoord, dat weet je he?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Uiteraard, er is altijd een antwoord.
Mieke weet heul niet wat ze wilquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:15 schreef Tassiepassie het volgende:
er is niks gebeurd....hele grote dikke punt!
Mieke heeft liever vrouwen over het algemeen en als ze al op mannen valt zijn dat andere types
jaaaaquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mooi nummer is dat hè?
Nu heb ik hem opgezet en nu heb ik heimwee naar Limburg.
Beppie met In den hiemelquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:42 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jaaaaiemand heer nog meer tips voor van die mooie limburgse (zwijmel nr's) normaal ben ik er niet zo van.. maar nu is het wel een beetje toepasselijk
terug van de pump, mooie blauwe tape gekregen om mn pootje op t werk
morgen nog 1 vroege dag
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:42 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jaaaaiemand heer nog meer tips voor van die mooie limburgse (zwijmel nr's) normaal ben ik er niet zo van.. maar nu is het wel een beetje toepasselijk
terug van de pump, mooie blauwe tape gekregen om mn pootje op t werk
morgen nog 1 vroege dag
oh bramenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:04 schreef solaire het volgende:
ik ben net gaan bramen plukkennaja ik liep erlangs..
tussen sittard en munstergeleen inquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh bramenwaar
ik misssss bramen
'Licht uit' van hun is ook leukquote:
ik fiets elke week door dat veldquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:08 schreef solaire het volgende:
[..]
tussen sittard en munstergeleen in
ja het begint langzamerhand meer bos dan veld te worden daarquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik fiets elke week door dat veld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |