Hij heeft ze toch wel netjes gesorteerd hequote:Op woensdag 28 juli 2010 19:28 schreef sproetjes het volgende:
whahaha mijn vader heeft hout weten te regelen voor op zolder, nu zitten daar ook pallets tussen die hij uit elkaar gaat slopen..
hij snapt niet waarom ik steeds heel hard moet lachen als ie zegt dat ie morgen weer wat pallets komt brengen
geeft nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:45 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Tsjechië (Lipno)
Sorry ik was langzaam met het openen van een nieuwe
Nou die paar die komen is wel genoeg voor mij hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo kun je profiteren van de situatie.
Ja was 25 graden en zonnigquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
geeft niet
Leuke vakantie gehad en een beetje goed weer ?
ohhhhquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Tsjechië![]()
![]()
![]()
![]()
net 2,5 uur geslapen, g zo dnek ik weer verder liggen.. ziek
dank jequote:
Het is mooi, maar ik zou er toch niet willen wonenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dank je
ik heb dit jaar mijn niet-Tsjechië jaar.. probeer om het jaar te gaanvind het een prachtog land... soms droom ik over verhuizen naar het grensgebied van de Bohemen en Silezië
oh ik wel.. voel me er best thuisquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:53 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Het is mooi, maar ik zou er toch niet willen wonen
Ja straks is er geen plek meer voor onsquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nou die paar die komen is wel genoeg voor mij hoordus ik hoef geen lijst met nieuwe aanmeldingen
ik heb em net de aflevering laten zien!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft ze toch wel netjes gesorteerd he![]()
?
yeahquote:
Das rottig. Ik miste het echt dat ik vorig jaar niet in Rusland was (ok, wel in Polen, Slowakijë en Tsjechië, in 3 verschillende reizen). In Rusland nu 15x geweest sinds '95, Oekrïene iets van 7-8x, Baltische landen ook zowat hetzelde (maar veel langer), Balkanlanden ook vaak. Net als Polen. De rest iets minder vaak. Ik mis eigenlijk alleen nog Kosovo op m'n lijstje van Oost-Europese landen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yeahik houd van dat gebied... zou in september een rondreis er door maken, maar toen had ik ineens geen werk meer
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:59 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik heb em net de aflevering laten zien!
hij vond em geweldig, heeft zich dood gelachen samen met mn moeder
Ja ik ga de rest van de vakantie werkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga maandag naar London.. dat gaat ookworden
voor jullie altijd, jullie hebben een speciaal plekje bij tassiequote:Op woensdag 28 juli 2010 19:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja straks is er geen plek meer voor ons
ja shoppen kun je er goed ! Ik zal het jullie volgende week als ik terug ben even bewijzenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja ik ga de rest van de vakantie werken![]()
Ik wil met Kerst naar Londen om te shoppen
Gelukkigquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
voor jullie altijd, jullie hebben een speciaal plekje bij tassie
ik heb ooit gelogeerd in Woensel-West, bij een fokster thuisquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:11 schreef sproetjes het volgende:
ik ken iemand die kees kankerkachel wel eens ziet
kom ik net achter
Wauw, heb je ze allebei nog?quote:
Dat is echt gemeen, weetje dat?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja shoppen kun je er goed ! Ik zal het jullie volgende week als ik terug ben even bewijzen
Lekkerquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sorry![]()
Mijn eerste vakantie sinds lange tijd dus ik ben er blij mee.
Zeker blij mee zijn, veel plezierquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sorry![]()
Mijn eerste vakantie sinds lange tijd dus ik ben er blij mee.
Jaaaa ze zijn beiden rond de 70 pas hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, heb je ze allebei nog?![]()
Enneh, mag ik een plekje reserveren in de herberg voor ooit een keer iets leuks doen in Limburg?
Shootquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Jaaaa ze zijn beiden rond de 70 pas hoor![]()
Dat van de herberg was een grapje he![]()
5 dagen. Lang genoeg om de stad al een beetje te leren kennenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerHoe lang ga je naar Londen?
Dankejquote:
Lekkerquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
5 dagen. Lang genoeg om de stad al een beetje te leren kennenBevalt het dan zal ik er snel terug gaan.
[..]
Dankejdat lukt zeker wel ! Ik wil er al jaren en nu het is eindelijk zover.
Ik heb nog maar 1 oma (90 jaar oud) en ze is zwaar dementquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Jaaaa ze zijn beiden rond de 70 pas hoor![]()
Dat van de herberg was een grapje he![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 oma (90 jaar oud) en ze is zwaar dement
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 oma (90 jaar oud) en ze is zwaar dement
Zoiets had de opa van mijn moederskant ook, mijn oma is een zeker 12 jaar alleen geweest, ze had ook nog een sterfbed van 3/4 jaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die van mijn moeders kant zijn mijn schatjes, aan mijn vaders kant heb ik met niemand contact,ook dus niet met die heks van een oma![]()
Haar man (mijn opa dus) was echter een lieverd maar is heel jong gestorven vlak na zijn pensioen aan hele erge vorm van alzheimer
Hoi Trollfacequote:
Dit geld gewoon precies hetzelfde voor mijquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Die van mijn moeders kant zijn mijn schatjes, aan mijn vaders kant heb ik met niemand contact,ook dus niet met die heks van een oma![]()
Dat kan contact kan altijd nog terugkomen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:32 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dit geld gewoon precies hetzelfde voor mij
oh is dat nu alweer?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:38 schreef Tism het volgende:
Hey! De sjoemelmert in Remunj waas gezellig, morgrn noy een dach..
Ja..quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh is dat nu alweer?
misschien morgen even langs...
Gewoon terug lullen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:52 schreef nattermann het volgende:
Ik word gek van die papegaai van mijn ouders, dat beest lult me de oren van de kop!
Dood hem?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:52 schreef nattermann het volgende:
Ik word gek van die papegaai van mijn ouders, dat beest lult me de oren van de kop!
Doe ik ookquote:
Nee! Dat beest is ouder dan ikzelf benquote:
Zet dat op YouTube..quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:52 schreef nattermann het volgende:
Als je vader je daarna vermoord heeft het geen zin natuurlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
Doe ik ook
[..]
Nee! Dat beest is ouder dan ikzelf benM'n pa vermoordt me.
Haha, wel een idee misschien ja. Hij zegt de hele tijd: miauw, woef, hallo, welterusten, vanallerlei willekeurige deuntjes fluiten, zo'n geluid wat je hoort als je een kusje geeft, roekoe enzoquote:
Lol, deed de papegaai van mijn oom (beest was van zijn ouders) ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:55 schreef nattermann het volgende:
[..]
Haha, wel een idee misschien ja. Hij zegt de hele tijd: miauw, woef, hallo, welterusten, vanallerlei willekeurige deuntjes fluiten, zo'n geluid wat je hoort als je een kusje geeft, roekoe enzo!
Hij is nu de hele tijd aan't mauwenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:01 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Lol, deed de papegaai van mijn oom (beest was van zijn ouders) ook
Maar meestal schreeuwde hij "Koekje?"
Leer hem wat nieuws!..quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hij is nu de hele tijd aan't mauwenFilmen is trouwens geen optie. Zodra ik in zijn buurt kom stopt ie met geluid maken.
Hallon MPG, hallon Tassiepassie.quote:
Goed ideequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:06 schreef Rifoki het volgende:
Heb gereserveerd in een restaurant. Eerder naar daar rijden, bloemen kopen, in het restaurant vragen of ze die alvast op onze tafel kunnen zetten, dan haar ophalen, idee?
Is het een eerste date?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:06 schreef Rifoki het volgende:
Heb gereserveerd in een restaurant. Eerder naar daar rijden, bloemen kopen, in het restaurant vragen of ze die alvast op onze tafel kunnen zetten, dan haar ophalen, idee?
Jawel.quote:
Persoonlijk vind ik het een beetje wanhopig overkomen op een eerste afspraakje, maargoed dat kan per date verschillen. Ken je de dame in kwestie goed? (in hoeverre dat natuurlijk kan via msn/hyves/sms/tel enzo)quote:
Zo'n 400 smsjes verder in even zo veel weken. En er is wel degelijk een klik.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:11 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het een beetje wanhopig overkomen op een eerste afspraakje, maargoed dat kan per date verschillen. Ken je de dame in kwestie goed? (in hoeverre dat natuurlijk kan via msn/hyves/sms/tel enzo)
Inderdaad, een bloemetje zou op z'n vroegst de 2de date kunnen denk ik, en dan een bescheiden boeketje met een paar gerbera's ofzo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:13 schreef Mss het volgende:
Niet doen nee, dan heb je echt 'desperate' op je voorhoofd staan en daar gaan we van rennen.
En nee, ik doe niet aan subtiliteit
Stimmtquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Als die klik er is heb je ook helegaar geen bloemen nodig.
Absolutely.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Als die klik er is heb je ook helegaar geen bloemen nodig.
Thanks!quote:
Goed plan, zo'n grote mooie bos bloemen op tafel!..quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:06 schreef Rifoki het volgende:
Dat vind ik ook al te beladen hoor. Gewoon wat drinken is primaquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik neem me altijd van alles voor op 1e dates, maar breng er niks van terecht![]()
en uit eten op een 1e date zou al niks voor me zijnben te moeilijk
Niet eens gerealiseerd, reden te meer het niet te doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:21 schreef Tism het volgende:
[..]
Goed plan, zo'n grote mooie bos bloemen op tafel!..Hoef je elkaar niet de hele tijd aan te kijken..
Handboeien zijn dan wel weer okay op een eerste datequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik neem me altijd van alles voor op 1e dates, maar breng er niks van terecht![]()
en uit eten op een 1e date zou al niks voor me zijnben te moeilijk
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Handboeien zijn dan wel weer okay op een eerste date
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:23 schreef Mss het volgende:
[..]
JA!!!..quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Maak die jongen nou niet gekquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh, ik date niet met FOK!kers, voor je het weet ben je er mee getrouwd!..quote:
Heb jij nou ook al met....quote:
Ik dacht alquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:28 schreef Mss het volgende:
De date van Alexxx en Joysa, daar had ik het over. Niet over mijn eigen dates
Das toch mooi??quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:26 schreef Tism het volgende:
[..]
Oh, ik date niet met FOK!kers, voor je het weet ben je er mee getrouwd!..
Whehequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:23 schreef Mss het volgende:
[..]
ik ben niet zo erg als je misschien denktquote:
we vinden het beide een erg mooi nummerquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:30 schreef MPG het volgende:
Dit doet me wel wat aan Alexxxxx en Joysa denken:
Uuuuuuuhuhquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WheheDat was puur voor de foto
![]()
Het is iig wel een ijsbreker
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben niet zo erg als je misschien denkt
Niet doen!..quote:
Damn, ik schrok..quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:55 schreef nattermann het volgende:
Ik ga slapen. Half 5 loopt de wekker af.
Een knuffel bij binnenkomst en daarna een portie gezelligheidquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:39 schreef Rifoki het volgende:
@ Tassie: wat kost een maaltijd in den herbergh?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Een knuffel bij binnenkomst en daarna een portie gezelligheid![]()
En hallo allemaal![]()
Slaap lekker. Ik kan lekker uitslapen morgen, ben goed en wel een uurtje terug van mn werk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:32 schreef Ivo1986 het volgende:Tis al half 1!
![]()
Ik ga slapen7 uur gaat de wekker weer
quote:
dan kun je hem beter houden... iemand die hem voor dat bedrag koopt wil m als donor of zo, zonde.... man, mijn 111 is nog meer waard dan dat!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb een serieus bod van 1100 euro op mijn delta.
Het is godsgeklaag, maar ik ben echt bang dat ik hem daar maar voor weg ga doen![]()
Ik zal maar niet doordenken en zeggen: oh leuk! In die kleine auto van je?quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil met jou wel eens een ritje maken!
Ik zeg toch net dat ik geen geld heb voor vervangend vervoerquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
schors de delta dan? van mijn 4 auto's heb ik er ook 3 geschorst... scheelt wel dat ik de ruimte heb
Je mag mijn fiets wel lenen hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat ik geen geld heb voor vervangend vervoer
ah nee dat is wat ver iddquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:23 schreef vosss het volgende:
Bedankt, maar ik ga echt niet elke dag van Heitse naar Weert fietsen.
Bovendien rij ik samen met een collega en die moet dan achterop
hmmm... maar je droomautoquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat ik geen geld heb voor vervangend vervoer
klein, maar als je van ruig houd is ie perfect!quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik zal maar niet doordenken en zeggen: oh leuk! In die kleine auto van je?
Ruig is goed,klein ben ik zelf ook en ik sta (hihi) ook mijn mannetje welquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klein, maar als je van ruig houd is ie perfect!
dan kunnen wij best eens met zijn drietjes de modder in duikenquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ruig is goed,klein ben ik zelf ook en ik sta (hihi) ook mijn mannetje wel
quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan kunnen wij best eens met zijn drietjes de modder in duiken
Voor 4.1 moeten we nog een jaartje wachten, en voor 4.2 nog twee jaar zelfs...quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:11 schreef Tassiepassie het volgende:
Deze week naar Twilight deel 3 geweest omdat we deel 1 en 2 ook al gezien haddenvanavond naar Inception
In Echt regent het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:44 schreef Zak het volgende:
In Heerlen al de hele ochtend smerige motregen. Dadelijk eensn in Weert kijken of het daar beter is.
Count me in!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Een knuffel bij binnenkomst en daarna een portie gezelligheid![]()
En hallo allemaal![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:13 schreef .ZilveR. het volgende:
Goeiemorgen, nouja goed, het is weer is zo viessss
ik laat mijn dates altijd betalenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:13 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Zo'n 400 smsjes verder in even zo veel weken. En er is wel degelijk een klik.![]()
Poolse vrouwenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:02 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik laat mijn dates altijd betalen![]()
Meestal komt dat , omdat ik gevraagd wordt door de meiden , jij doet iets fout
you know itquote:
ik ben niet voor niks gek op die cultuurquote:
ik ook niet hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:17 schreef Ivo1986 het volgende:
Ach betalen voor een date vind ik helemaal niet erg.
Die hier in de omgeving zijn die zijn niet zo hoogstaand. In de meeste gevallen seizoensarbeiders die lang niet altijd Duits of Engels kunnen of willen spreken.quote:
Op één na zijn alle Polen in NL mannen, dus daar kan ik geen fatsoenlijk oordeel over vellenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hier in de omgeving zijn die zijn niet zo hoogstaand. In de meeste gevallen seizoensarbeiders die lang niet altijd Duits of Engels kunnen of willen spreken.
Doe mij maar Scandinavische vrouwen. Die kunnen trouwens wel behoorlijk arrogant zijn
Ik hou alleen van de Russische auto's, mannen uit die streek kunnen me niet echt bekorenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op één na zijn alle Polen in NL mannen, dus daar kan ik geen fatsoenlijk oordeel over vellenMaar ik heb gewoon iets met het oostblok, inclusief de vrouwen
Hai!quote:
Perfect. Overmorgen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai!Alles goed daar?
En wanneer was de date ook alweer?
Oeh, spannend!quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hier in de omgeving zijn die zijn niet zo hoogstaand. In de meeste gevallen seizoensarbeiders die lang niet altijd Duits of Engels kunnen of willen spreken.
Doe mij maar Scandinavische vrouwen. Die kunnen trouwens wel behoorlijk arrogant zijn
FoK.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, spannend!Maar komt vast goed
Hoe kennen jullie elkaar als ik vragen mag?
Dat heeft ook nog altijd mijn voorkeur.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een Limburgse meid is anders meer dan prima.
Helemaal mee eens, voor meiden die vloeiend Limburgs spreken heb ik een zwakquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een Limburgse meid vent is anders meer dan prima.
Leuk tochquote:
Ik kan me af en toe ergeren aan meiden die het niet spreken, dan moet ik weer een vertaalslag naar het Nederlands maken en als mijn vrienden erbij zijn dan blijf je dan in twee talen bezig.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:05 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, voor meiden die vloeiend Limburgs spreken heb ik een zwak
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan me af en toe ergeren aan meiden die het niet spreken, dan moet ik weer een vertaalslag naar het Nederlands maken en als mijn vrienden erbij zijn dan blijf je dan in twee talen bezig.
En dat trekt me juist in die vrouwen aan inderdaadquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hou alleen van de Russische auto's, mannen uit die streek kunnen me niet echt bekoreneen alcoholprobleem en niet echt zelfstandig zijn vind ik toch wel afknappers
![]()
De vrouwen daarentegen zijn wel tof en sterk
yeahquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zoals ik je al eens eerder zei, ik denk alleen echt dat jij binnen 10 minuten helemaal de pan in gehakt bent door zo'n vrouwquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dat trekt me juist in die vrouwen aan inderdaadEn dat de mannen daar zo zijnis alleen maar moi, des te minder concurrentie
[..]
yeah![]()
Dat zouden wij nou nooit doen he!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik denk het nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoals ik je al eens eerder zei, ik denk alleen echt dat jij binnen 10 minuten helemaal de pan in gehakt bent door zo'n vrouw![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zouden wij nou nooit doen he!?
ik heb maar 2 dates met niet-fokkers gehad tot nu toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een zweepje houdt je zo'n vrouw niet van je af hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk het niet
[..]
ik heb maar 2 dates met niet-fokkers gehad tot nu toe
Dan moet je eens naar de Russische buitensportsters kijken. Die zijn helemaal afgehard.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hou alleen van de Russische auto's, mannen uit die streek kunnen me niet echt bekoreneen alcoholprobleem en niet echt zelfstandig zijn vind ik toch wel afknappers
![]()
De vrouwen daarentegen zijn wel tof en sterk
Ja, net als die Jappen en Koreanen enzo. Die zijn vanaf kinds af aan al getraind om te winnenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar de Russische buitensportsters kijken. Die zijn helemaal afgehard.
ik heb meer in huis dan zweepjesquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met een zweepje houdt je zo'n vrouw niet van je af hoor![]()
maar he, ik heb je gewaarschuwd
Echt?
Nee, het merendeel van mijn vriendjes en dates zijn niet-fokkers
Ja, dat is waar, wij kennen elkaar indirect via Fok!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb meer in huis dan zweepjes![]()
mja, mijn eerste date ooit was meteen raak he?daarna dik 6 jaar niet gedate... en toen ik er weer aan toe was zat ik tot mn oren in fok, dus dan komt van het een het ander
alhoewel ik er bij blijf dat jij en ik elkaar niet direct via fok kennen!
(dus eigenlijk 3 buiten fok om dan
)
TIjdens mijn eerste fietstocht in Rusland (in '98) kwam ik een oude vrouw tegen die in de jaren 20 in het kader van de campagne 'vrouwen in de techniek' tractorbestuurdster werd. Dat zag je hier de vrouwen nog niet doen. Of de opmerking van een kraandrijfster die ik tijdens een wielerkoers tegenkwam 6 jaar geleden. Ik vertelde haar dat kraanmachinisten hier altijd kerels zijn. Haar antwoord: 'Je zet toch geen rokende en zuipende kerel op een kraan?"quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, net als die Jappen en Koreanen enzo. Die zijn vanaf kinds af aan al getraind om te winnenEn dat vind ik best sneu een beetje voor die kinderen
En Russische vrouwen zijn psychisch ook heel sterk, zo bedoelde ik het eigenlijk meerSommige bedrijven en zelfs sommige dorpen worden compleet draaiende gehouden door vrouwen
Whehehehe, dat dus inderdaadquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:00 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
TIjdens mijn eerste fietstocht in Rusland (in '98) kwam ik een oude vrouw tegen die in de jaren 20 in het kader van de campagne 'vrouwen in de techniek' tractorbestuurdster werd. Dat zag je hier de vrouwen nog niet doen. Of de opmerking van een kraandrijfster die ik tijdens een wielerkoers tegenkwam 6 jaar geleden. Ik vertelde haar dat kraanmachinisten hier altijd kerels zijn. Haar antwoord: 'Je zet toch geen rokende en zuipende kerel op een kraan?"
ik heb nog trauma's van onze eerste meeting, waar ik niet eens naar toe wildequote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, wij kennen elkaar indirect via Fok!
En ik zeker nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb nog trauma's van onze eerste meeting, waar ik niet eens naar toe wildekrabpalen, zeurfeeses, ingesneeuwd
Woei!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:08 schreef Ivo1986 het volgende:
Hier is het weer droog en komt de zon weer bijna door
En het meeste valt naast je he!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei!Hier is het vet donker en bewolkt nu
Maar ja, alles wat nu valt valt later niet meer
![]()
en de maand er na was leukquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik zeker nietEen ondergekotste plee, een hysterische dame in huis
Ach, we hebben het overleefd
![]()
Jaquote:
quote:
pak de auto , ik ga zometeen naar de frituur , 300 meter verder en ik pak ook de autoquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:04 schreef Tassiepassie het volgende:
ich woar naat tót op mien óngergood door de raege
ich hub gein riebewiesquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
pak de auto , ik ga zometeen naar de frituur , 300 meter verder en ik pak ook de auto
Soms kan dat wel even lekker zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:04 schreef Tassiepassie het volgende:
ich woar naat tót op mien óngergood door de raege
en dat houdt je tegen ?quote:
I sure will do! Zondag = update.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Leuk tochIk vind dat juist wel tof, ik heb nu ook een aantal irl vrienden via Fok erbij gekregen, je leert zo imho heel anders en makkelijker mensen kennen
![]()
Laat je wel even weten hoe het ging?![]()
nou ik vond het vervelender dat ik ergens moest zijn en daarna wederom zeiknat op de brommer moest stappen...ik krijg het nu dus niet warmquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms kan dat wel even lekker zijnMaar als je er niet op zit te wachten is het gewoon beroerd
vrouwen die denken te kunnen autorijdenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee meer het gebrek aan auto want ik kan het wel
mannen die denken ooit een vrouw te krijgen als ze over alles wat te zeiken hebbenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
vrouwen die denken te kunnen autorijden
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nou ik vond het vervelender dat ik ergens moest zijn en daarna wederom zeiknat op de brommer moest stappen...ik krijg het nu dus niet warm
qftquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mannen die denken ooit een vrouw te krijgen als ze over alles wat te zeiken hebben
lekkerquote:[quote]Op donderdag 29 juli 2010 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kopje thee/koffie om op te warmen?
![]()
Tussen de lakens is dat geen probleem maar in de auto idd wel!quote:[..]
qftOf mannen die denken te kunnen autorijden... De gemiddelde man is door hun testosteron niveau veel te roekeloos
![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
lekker![]()
[..]
Tussen de lakens is dat geen probleem maar in de auto idd wel!
Door het idiote rijgedrag van mijn ex ben ik toen gestopt met lessen nadat ik de theorie al had gehaald...ik bleef te onzeker op de weg
ik kreeg altijd te horen dat ik te voorzichtig reed van mijn rij-instructeurquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
asseblieft
Zonde! Ik dacht ook altijd dat het niets voor mij was, maar het valt echt heel erg mee (als je maar de goede instructeur hebt). Ik had ooit ook zo'n ex, daar ben ik echt een paar keer uitgestapt... Roken, niet handsfree bellen en een roekeloze rijstijl vond ik geen combi
![]()
![]()
Meisjequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik kreeg altijd te horen dat ik te voorzichtig reed van mijn rij-instructeur
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meisje![]()
Nee hoorMaar ik zei ook gemiddelde man, niet alle mannen
Want er zijn ook mannen die wel prettig rijden
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn rijstijl ligt aan de passagiers die ik in de auto heb.
Nou ja, dat ik em snapte zonder dik gedrukte tekst zegt ook genoeg natuurlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
sorry heb nu eenmaal een dirty mind
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn rijstijl ligt aan de passagiers die ik in de auto heb.
dat snapte ik gelukkig toch wel stieken hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, dat ik em snapte zonder dik gedrukte tekst zegt ook genoeg natuurlijk![]()
Maar In deze context bedoelde ik echt in de auto
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je met die zin al aan sex denkt, dan moet je eens nodig genomen worden.
90% van de automobilisten vind zichzelf een nette bestuurder, terwijl diezelfde 90% vind dat 30% van de bestuurders asociaal zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Al wil ik wel eens vlotjes optrekken
![]()
Maar over het algemeen ben ik een nette bestuurder
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
![]()
Ik ook, alleen al om mensen die om mijn "Russische Klassieker" sticker links gaan staan eruit te trekkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
![]()
Klopt, maar als ik bekijk wat andere klaarspelen ben ik heel braafquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
90% van de automobilisten vind zichzelf een nette bestuurder, terwijl diezelfde 90% vind dat 30% van de bestuurders asociaal zijn.
Nee, hij zei OPtrekken, niet AFtrekkenquote:
Af mag ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hij zei OPtrekken, niet AFtrekken
Je trekt er auto's uit met dat ladading.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook, alleen al om mensen die om mijn "Russische Klassieker" sticker links gaan staan eruit te trekkenOm vervolgens netjes de maximum snelheid te gaan rijden
Ik ben echt een overdreven nette bestuurder, maar ik vind boetes zo zonde en riskeer m'n leven (en dat van anderen) liever niet
![]()
En veel ook!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je trekt er auto's uit met dat ladading.![]()
Nee hoeft niet ik ben wel een kinky hitsige tante maar alleen bij vriendliefquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zondag tussen 16.00 en 22.30 heb ik wel tijd voor je.
Zeker mensen die je het plezier gunnen omdat ze niet meer goed kunnen optrekken doordat ze krom liggen van het lachen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En veel ook!Heb best een leuke motor
Alleen boven de 80 gaat het accelereren wat minder snel, maar als ik eenmaal de vaart heb is er niets aan de hand
Nopequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zeker mensen die je het plezier gunnen omdat ze niet meer goed kunnen optrekken doordat ze krom liggen van het lachen.
Ik daag je uit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NopeIk heb een vrij lichte auto en de versie met de meeste motorinhoud
Maar de nieuwere meer vermogen hebbende auto's kan ik het natuurlijk nooit van winnen, dat snap ik zelf ook wel
![]()
Kijk, en dat is nou precies wat ik bedoel met mannen en een hoog testosteron niveauquote:
en trekken doorquote:
Sputnikquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Marijke, wel type rij jij, Ziguli, Sputnik of Niva?
Ik klaag niet over het benzine verbruik van mijn auto, wist ik van tevorenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk, en dat is nou precies wat ik bedoel met mannen en een hoog testosteron niveau
Weet je wel wat dat aan brandstof kost man, telkens hard optrekken, en mijn auto is al zo lekker zuinig![]()
Wat heb je gekocht danquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:30 schreef .ZilveR. het volgende:
Net terug uit Maasmechelen, voor 50 euro gekocht en ik heb nog niks
oh daar moet ik ook weer eens heenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:30 schreef .ZilveR. het volgende:
Net terug uit Maasmechelen, voor 50 euro gekocht en ik heb nog niks
1 truitje en voor de rest natuurlijk weer allemaal kleine dingen die overbodig zijn omdat ik het al meer dan genoeg heb zoals nagellak en make-upquote:
Waarom doe je dat dan ook!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:38 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
1 truitje en voor de rest natuurlijk weer allemaal onzin
Omdat ik soms geen zelfbeheersing hebquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook!![]()
Ik moet nog altijd nieuwe schoenen gaan halen en wil nieuwe bloesjes... maja de tijd ervoor
Denk dat ik vanavond eff naar Heerlen ga, hopelijk is het niet te druk... (Corio Tropical ofzo is vandaag...)
Jao als ik daar naar binnen ga is het meestal voor de Media Markt en heel soms voor de Expoquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Omdat ik soms geen zelfbeheersing heb
Het Corio is saai...
Voor nieuwe schoenen hoef je de deur niet uit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook!![]()
Ik moet nog altijd nieuwe schoenen gaan halen en wil nieuwe bloesjes... maja de tijd ervoor
Denk dat ik vanavond eff naar Heerlen ga, hopelijk is het niet te druk... (Corio Tropical ofzo is vandaag...)
Niet mijn stijl schoenenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor nieuwe schoenen hoef je de deur niet uit.
http://nikeid.nike.com/nikeid/index.jsp Daar kun je de schoenen uitzoeken die je wilt hebben, en daarna de kleuren zelf kiezen en personaliseren.
oei das 30 te hard... althans t ligt eraan waar je reed...quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef nattermann het volgende:
Godverdomme, geflitst op de A73 met 130
Inderdaad... De rest van Heerlen vind ik best leuk om te shoppen maar voor kleren hoef je echt niet naar het Corio.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Omdat ik soms geen zelfbeheersing heb
Het Corio is saai...
Met de auto van m'n pa, die is op vakantie, dus die boete laat ik (ofja, m'n pa dan) voorkomen. M'n pa kan er niet in gereden hebben, want die zit in Turkije (bewijs: tickets, reisgegevens en dergelijke), er rijdt schijnbaar dus iemand met het kenteken van mijn vader rond.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oei das 30 te hard... althans t ligt eraan waar je reed...
whahaahahahaahaquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:31 schreef nattermann het volgende:
[..]
Met de auto van m'n pa, die is op vakantie, dus die boete laat ik (ofja, m'n pa dan) voorkomen. M'n pa kan er niet in gereden hebben, want die zit in Turkije (bewijs: tickets, reisgegevens en dergelijke), er rijdt schijnbaar dus iemand met het kenteken van mijn vader rond.
Win-win situatie
maar jij reed er in?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:31 schreef nattermann het volgende:
[..]
Met de auto van m'n pa, die is op vakantie, dus die boete laat ik (ofja, m'n pa dan) voorkomen. M'n pa kan er niet in gereden hebben, want die zit in Turkije (bewijs: tickets, reisgegevens en dergelijke), er rijdt schijnbaar dus iemand met het kenteken van mijn vader rond.
Win-win situatie
nu wel, sukkelquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja, ik reed erin. Maar dat weten die van het KLPD toch niet
Ja oké, heb je een punt, maar hoe de wetgeving hier in elkaar zit en de prioriteiten die gesteld worden in de politiewereld, daar ben ik het structureel mee oneens. Een van de belangrijkste redenen waarom ik gestopt ben bij de politie. Daarom zal ik die bekeuring, als hij überhaupt binnenkomt (waar ik wel vanuit ga), aanvechten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
fouten maken ok, maar wees dan ook een man en draag de consequenties...
Die boetes kun je niet laten voorkomen. Mulderzaak, je kunt alleen bezwaar aantekenen. Weinig kans dat je niet hoeft te betalen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:31 schreef nattermann het volgende:
[..]
Win-win situatie
zwakquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:43 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja oké, heb je een punt, maar hoe de wetgeving hier in elkaar zit en de prioriteiten die gesteld worden in de politiewereld, daar ben ik het structureel mee oneens. Een van de belangrijkste redenen waarom ik gestopt ben bij de politie. Daarom zal ik die bekeuring, als hij überhaupt binnenkomt (waar ik wel vanuit ga), aanvechten.
er wordt toch een foto gemaakt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja, ik reed erin. Maar dat weten die van het KLPD toch niet
Democratie sucks.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:43 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja oké, heb je een punt, maar hoe de wetgeving hier in elkaar zit en de prioriteiten die gesteld worden in de politiewereld, daar ben ik het structureel mee oneens. Een van de belangrijkste redenen waarom ik gestopt ben bij de politie. Daarom zal ik die bekeuring, als hij überhaupt binnenkomt (waar ik wel vanuit ga), aanvechten.
Nee, heeft niets met zwak te maken. Ken je de ins en outs van de politiewereld? Ik wel.quote:
Bezwaar aantekenen bedoel ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die boetes kun je niet laten voorkomen. Mulderzaak, je kunt alleen bezwaar aantekenen. Weinig kans dat je niet hoeft te betalen.
Moet je hem alsnog eerst betalen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:48 schreef nattermann het volgende:
[..]
Bezwaar aantekenen bedoel ik ook
Bbeter dan je denkt ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, heeft niets met zwak te maken. Ken je de ins en outs van de politiewereld? Ik wel.
Is het niet zo dat als je tegen een mulderbeschikking bezwaar aantekent, de betalingstermijn opgeschort wordt totdat de OvJ een beslissing heeft genomen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moet je hem alsnog eerst betalen.
Da's waar. Maargoed. We zien welquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bbeter dan je denkt ja.Als het nou onterecht is,ok... Maar je hebt 130 gereden waar je 100 mag, klaar. gewoon boetes incalculeren bij ej autokosten... Ik heb daar ook vaak zat 130 gereden... Als ik geflistst word, betaal ik, makkelijk zat.
Had je beter van tevoren op kunnen kijken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Flitsservice, soms toch nog nuttig
Aangezien ik op mijn werk zit en geen leuke TT weet, sla ik ook even over.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:54 schreef Tassiepassie het volgende:bijna vol weer en ik maak wederom geen nieuwe
Van achteren ja, toevallig rijdt de precies dezelfde auto met gekopieërde kentekens rondquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
er wordt toch een foto gemaakt?
van achterenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:15 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Van achteren ja, toevallig rijdt de precies dezelfde auto met gekopieërde kentekens rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |