Ja ik ga de rest van de vakantie werkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga maandag naar London.. dat gaat ookworden
voor jullie altijd, jullie hebben een speciaal plekje bij tassiequote:Op woensdag 28 juli 2010 19:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja straks is er geen plek meer voor ons
ja shoppen kun je er goed ! Ik zal het jullie volgende week als ik terug ben even bewijzenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja ik ga de rest van de vakantie werken![]()
Ik wil met Kerst naar Londen om te shoppen
Gelukkigquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
voor jullie altijd, jullie hebben een speciaal plekje bij tassie
ik heb ooit gelogeerd in Woensel-West, bij een fokster thuisquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:11 schreef sproetjes het volgende:
ik ken iemand die kees kankerkachel wel eens ziet
kom ik net achter
Wauw, heb je ze allebei nog?quote:
Dat is echt gemeen, weetje dat?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja shoppen kun je er goed ! Ik zal het jullie volgende week als ik terug ben even bewijzen
Lekkerquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sorry![]()
Mijn eerste vakantie sinds lange tijd dus ik ben er blij mee.
Zeker blij mee zijn, veel plezierquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sorry![]()
Mijn eerste vakantie sinds lange tijd dus ik ben er blij mee.
Jaaaa ze zijn beiden rond de 70 pas hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, heb je ze allebei nog?![]()
Enneh, mag ik een plekje reserveren in de herberg voor ooit een keer iets leuks doen in Limburg?
Shootquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Jaaaa ze zijn beiden rond de 70 pas hoor![]()
Dat van de herberg was een grapje he![]()
5 dagen. Lang genoeg om de stad al een beetje te leren kennenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerHoe lang ga je naar Londen?
Dankejquote:
Lekkerquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
5 dagen. Lang genoeg om de stad al een beetje te leren kennenBevalt het dan zal ik er snel terug gaan.
[..]
Dankejdat lukt zeker wel ! Ik wil er al jaren en nu het is eindelijk zover.
Ik heb nog maar 1 oma (90 jaar oud) en ze is zwaar dementquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Jaaaa ze zijn beiden rond de 70 pas hoor![]()
Dat van de herberg was een grapje he![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 oma (90 jaar oud) en ze is zwaar dement
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 oma (90 jaar oud) en ze is zwaar dement
Zoiets had de opa van mijn moederskant ook, mijn oma is een zeker 12 jaar alleen geweest, ze had ook nog een sterfbed van 3/4 jaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die van mijn moeders kant zijn mijn schatjes, aan mijn vaders kant heb ik met niemand contact,ook dus niet met die heks van een oma![]()
Haar man (mijn opa dus) was echter een lieverd maar is heel jong gestorven vlak na zijn pensioen aan hele erge vorm van alzheimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |