Ja dat is ook weer zoietsquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef _Led_ het volgende:
Maar betekent 'masturbatie niet per definitie dat je 't zelf moet doen ?
Ohquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:58 schreef Flammie het volgende:
3: Geen enkele meid/dame zal het prettig vinden om willekeurige mongooltjes af te rukken
Nogal ja... Maar ik vind het ook veel te ver gaan dat vrouwen die dit soort faciliteiten bieden betaald zouden worden uit de staatskas...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:00 schreef Garisson72 het volgende:
het recht om afgetrokken te worden voor die gehandicapten is toch wat anders dan de plicht van vrouwelijk personeel om die aftrekkerij te faciliteren?
Zo zou het idd moeten zijn en zo is het ook wat niet wegneemt dat er mensen zij die serieus denken dat er wel een recht is!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:01 schreef iamredleader het volgende:
Persoonlijk denk ik niet dat dit een "recht" is. Wat Garrisson72 al zegt: je hebt met 2 partijen te maken, en waar 2 partijen in het spel zijn houden de rechten van de 1 op waar die van de ander beginnen
Ik vind 900 euro toch aardig wat voor het ongeveer 16 keer per maand aftrekken van iemandquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Familielid werkt ook bij de thuiszorg. Die mensen verdienen vaak net iets meer dan een uitkering (900euro) en werken zich kapot. En dan verwachten de 'klanten' ook nog dat ze een trekbeurt krijgen? Bah bah bah.....
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ach, die mensen krijgen 900 euro per maand:
[..]
Ik vind 900 euro toch aardig wat voor het ongeveer 16 keer per maand aftrekken van iemand.
16 x 5 minuten = 80 minuten
Als je het goed doet, kost het je dus hooguit anderhalf uur per maand!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |