Hoi Trollfacequote:
 .
 .

Dit geld gewoon precies hetzelfde voor mijquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Die van mijn moeders kant zijn mijn schatjes, aan mijn vaders kant heb ik met niemand contact,ook dus niet met die heks van een oma

Dat kan contact kan altijd nog terugkomen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:32 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dit geld gewoon precies hetzelfde voor mij

oh is dat nu alweer?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:38 schreef Tism het volgende:
Hey! De sjoemelmert in Remunj waas gezellig, morgrn noy een dach..

Ja..quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh is dat nu alweer?
misschien morgen even langs...
 Ben Joost nog tegen gekomen..
  Ben Joost nog tegen gekomen..   

!
 !

Gewoon terug lullen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:52 schreef nattermann het volgende:
Ik word gek van die papegaai van mijn ouders, dat beest lult me de oren van de kop!

Dood hem?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:52 schreef nattermann het volgende:
Ik word gek van die papegaai van mijn ouders, dat beest lult me de oren van de kop!

Doe ik ookquote:

Nee! Dat beest is ouder dan ikzelf benquote:
 M'n pa vermoordt me.
 M'n pa vermoordt me.

Zet dat op YouTube..quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:52 schreef nattermann het volgende:

Als je vader je daarna vermoord heeft het geen zin natuurlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
Doe ik ook
[..]
Nee! Dat beest is ouder dan ikzelf benM'n pa vermoordt me.

Haha, wel een idee misschien ja. Hij zegt de hele tijd: miauw, woef, hallo, welterusten, vanallerlei willekeurige deuntjes fluiten, zo'n geluid wat je hoort als je een kusje geeft, roekoe enzoquote:
 !
 !

Lol, deed de papegaai van mijn oom (beest was van zijn ouders) ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:55 schreef nattermann het volgende:
[..]
Haha, wel een idee misschien ja. Hij zegt de hele tijd: miauw, woef, hallo, welterusten, vanallerlei willekeurige deuntjes fluiten, zo'n geluid wat je hoort als je een kusje geeft, roekoe enzo!

Hij is nu de hele tijd aan't mauwenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:01 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Lol, deed de papegaai van mijn oom (beest was van zijn ouders) ook
Maar meestal schreeuwde hij "Koekje?"
 Filmen is trouwens geen optie. Zodra ik in zijn buurt kom stopt ie met geluid maken.
 Filmen is trouwens geen optie. Zodra ik in zijn buurt kom stopt ie met geluid maken.

Leer hem wat nieuws!..quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hij is nu de hele tijd aan't mauwenFilmen is trouwens geen optie. Zodra ik in zijn buurt kom stopt ie met geluid maken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |