Hoi Trollfacequote:
Dit geld gewoon precies hetzelfde voor mijquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Die van mijn moeders kant zijn mijn schatjes, aan mijn vaders kant heb ik met niemand contact,ook dus niet met die heks van een oma![]()
Dat kan contact kan altijd nog terugkomen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:32 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dit geld gewoon precies hetzelfde voor mij
oh is dat nu alweer?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:38 schreef Tism het volgende:
Hey! De sjoemelmert in Remunj waas gezellig, morgrn noy een dach..
Ja..quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh is dat nu alweer?
misschien morgen even langs...
Gewoon terug lullen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:52 schreef nattermann het volgende:
Ik word gek van die papegaai van mijn ouders, dat beest lult me de oren van de kop!
Dood hem?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:52 schreef nattermann het volgende:
Ik word gek van die papegaai van mijn ouders, dat beest lult me de oren van de kop!
Doe ik ookquote:
Nee! Dat beest is ouder dan ikzelf benquote:
Zet dat op YouTube..quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:52 schreef nattermann het volgende:
Als je vader je daarna vermoord heeft het geen zin natuurlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
Doe ik ook
[..]
Nee! Dat beest is ouder dan ikzelf benM'n pa vermoordt me.
Haha, wel een idee misschien ja. Hij zegt de hele tijd: miauw, woef, hallo, welterusten, vanallerlei willekeurige deuntjes fluiten, zo'n geluid wat je hoort als je een kusje geeft, roekoe enzoquote:
Lol, deed de papegaai van mijn oom (beest was van zijn ouders) ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:55 schreef nattermann het volgende:
[..]
Haha, wel een idee misschien ja. Hij zegt de hele tijd: miauw, woef, hallo, welterusten, vanallerlei willekeurige deuntjes fluiten, zo'n geluid wat je hoort als je een kusje geeft, roekoe enzo!
Hij is nu de hele tijd aan't mauwenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:01 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Lol, deed de papegaai van mijn oom (beest was van zijn ouders) ook
Maar meestal schreeuwde hij "Koekje?"
Leer hem wat nieuws!..quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hij is nu de hele tijd aan't mauwenFilmen is trouwens geen optie. Zodra ik in zijn buurt kom stopt ie met geluid maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |