Hoi Trollfacequote:
Dit geld gewoon precies hetzelfde voor mijquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Die van mijn moeders kant zijn mijn schatjes, aan mijn vaders kant heb ik met niemand contact,ook dus niet met die heks van een oma![]()
Dat kan contact kan altijd nog terugkomen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:32 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dit geld gewoon precies hetzelfde voor mij
oh is dat nu alweer?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:38 schreef Tism het volgende:
Hey! De sjoemelmert in Remunj waas gezellig, morgrn noy een dach..
Ja..quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh is dat nu alweer?
misschien morgen even langs...
Gewoon terug lullen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:52 schreef nattermann het volgende:
Ik word gek van die papegaai van mijn ouders, dat beest lult me de oren van de kop!
Dood hem?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:52 schreef nattermann het volgende:
Ik word gek van die papegaai van mijn ouders, dat beest lult me de oren van de kop!
Doe ik ookquote:
Nee! Dat beest is ouder dan ikzelf benquote:
Zet dat op YouTube..quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:52 schreef nattermann het volgende:
Als je vader je daarna vermoord heeft het geen zin natuurlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
Doe ik ook
[..]
Nee! Dat beest is ouder dan ikzelf benM'n pa vermoordt me.
Haha, wel een idee misschien ja. Hij zegt de hele tijd: miauw, woef, hallo, welterusten, vanallerlei willekeurige deuntjes fluiten, zo'n geluid wat je hoort als je een kusje geeft, roekoe enzoquote:
Lol, deed de papegaai van mijn oom (beest was van zijn ouders) ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:55 schreef nattermann het volgende:
[..]
Haha, wel een idee misschien ja. Hij zegt de hele tijd: miauw, woef, hallo, welterusten, vanallerlei willekeurige deuntjes fluiten, zo'n geluid wat je hoort als je een kusje geeft, roekoe enzo!
Hij is nu de hele tijd aan't mauwenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:01 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Lol, deed de papegaai van mijn oom (beest was van zijn ouders) ook
Maar meestal schreeuwde hij "Koekje?"
Leer hem wat nieuws!..quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hij is nu de hele tijd aan't mauwenFilmen is trouwens geen optie. Zodra ik in zijn buurt kom stopt ie met geluid maken.
Hallon MPG, hallon Tassiepassie.quote:
Goed ideequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:06 schreef Rifoki het volgende:
Heb gereserveerd in een restaurant. Eerder naar daar rijden, bloemen kopen, in het restaurant vragen of ze die alvast op onze tafel kunnen zetten, dan haar ophalen, idee?
Is het een eerste date?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:06 schreef Rifoki het volgende:
Heb gereserveerd in een restaurant. Eerder naar daar rijden, bloemen kopen, in het restaurant vragen of ze die alvast op onze tafel kunnen zetten, dan haar ophalen, idee?
Jawel.quote:
Persoonlijk vind ik het een beetje wanhopig overkomen op een eerste afspraakje, maargoed dat kan per date verschillen. Ken je de dame in kwestie goed? (in hoeverre dat natuurlijk kan via msn/hyves/sms/tel enzo)quote:
Zo'n 400 smsjes verder in even zo veel weken. En er is wel degelijk een klik.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:11 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het een beetje wanhopig overkomen op een eerste afspraakje, maargoed dat kan per date verschillen. Ken je de dame in kwestie goed? (in hoeverre dat natuurlijk kan via msn/hyves/sms/tel enzo)
Inderdaad, een bloemetje zou op z'n vroegst de 2de date kunnen denk ik, en dan een bescheiden boeketje met een paar gerbera's ofzo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:13 schreef Mss het volgende:
Niet doen nee, dan heb je echt 'desperate' op je voorhoofd staan en daar gaan we van rennen.
En nee, ik doe niet aan subtiliteit
Stimmtquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Als die klik er is heb je ook helegaar geen bloemen nodig.
Absolutely.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Als die klik er is heb je ook helegaar geen bloemen nodig.
Thanks!quote:
Goed plan, zo'n grote mooie bos bloemen op tafel!..quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:06 schreef Rifoki het volgende:
Dat vind ik ook al te beladen hoor. Gewoon wat drinken is primaquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik neem me altijd van alles voor op 1e dates, maar breng er niks van terecht![]()
en uit eten op een 1e date zou al niks voor me zijnben te moeilijk
Niet eens gerealiseerd, reden te meer het niet te doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:21 schreef Tism het volgende:
[..]
Goed plan, zo'n grote mooie bos bloemen op tafel!..Hoef je elkaar niet de hele tijd aan te kijken..
Handboeien zijn dan wel weer okay op een eerste datequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik neem me altijd van alles voor op 1e dates, maar breng er niks van terecht![]()
en uit eten op een 1e date zou al niks voor me zijnben te moeilijk
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Handboeien zijn dan wel weer okay op een eerste date
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:23 schreef Mss het volgende:
[..]
JA!!!..quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Maak die jongen nou niet gekquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:23 schreef Mss het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |