ik heb nog trauma's van onze eerste meeting, waar ik niet eens naar toe wildequote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, wij kennen elkaar indirect via Fok!
En ik zeker nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb nog trauma's van onze eerste meeting, waar ik niet eens naar toe wildekrabpalen, zeurfeeses, ingesneeuwd
Woei!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:08 schreef Ivo1986 het volgende:
Hier is het weer droog en komt de zon weer bijna door
En het meeste valt naast je he!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei!Hier is het vet donker en bewolkt nu
Maar ja, alles wat nu valt valt later niet meer
![]()
en de maand er na was leukquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik zeker nietEen ondergekotste plee, een hysterische dame in huis
Ach, we hebben het overleefd
![]()
Jaquote:
quote:
pak de auto , ik ga zometeen naar de frituur , 300 meter verder en ik pak ook de autoquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:04 schreef Tassiepassie het volgende:
ich woar naat tót op mien óngergood door de raege
ich hub gein riebewiesquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
pak de auto , ik ga zometeen naar de frituur , 300 meter verder en ik pak ook de auto
Soms kan dat wel even lekker zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:04 schreef Tassiepassie het volgende:
ich woar naat tót op mien óngergood door de raege
en dat houdt je tegen ?quote:
I sure will do! Zondag = update.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Leuk tochIk vind dat juist wel tof, ik heb nu ook een aantal irl vrienden via Fok erbij gekregen, je leert zo imho heel anders en makkelijker mensen kennen
![]()
Laat je wel even weten hoe het ging?![]()
nou ik vond het vervelender dat ik ergens moest zijn en daarna wederom zeiknat op de brommer moest stappen...ik krijg het nu dus niet warmquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms kan dat wel even lekker zijnMaar als je er niet op zit te wachten is het gewoon beroerd
vrouwen die denken te kunnen autorijdenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee meer het gebrek aan auto want ik kan het wel
mannen die denken ooit een vrouw te krijgen als ze over alles wat te zeiken hebbenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
vrouwen die denken te kunnen autorijden
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nou ik vond het vervelender dat ik ergens moest zijn en daarna wederom zeiknat op de brommer moest stappen...ik krijg het nu dus niet warm
qftquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mannen die denken ooit een vrouw te krijgen als ze over alles wat te zeiken hebben
lekkerquote:[quote]Op donderdag 29 juli 2010 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kopje thee/koffie om op te warmen?
![]()
Tussen de lakens is dat geen probleem maar in de auto idd wel!quote:[..]
qftOf mannen die denken te kunnen autorijden... De gemiddelde man is door hun testosteron niveau veel te roekeloos
![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
lekker![]()
[..]
Tussen de lakens is dat geen probleem maar in de auto idd wel!
Door het idiote rijgedrag van mijn ex ben ik toen gestopt met lessen nadat ik de theorie al had gehaald...ik bleef te onzeker op de weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |