Ik daag je uit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NopeIk heb een vrij lichte auto en de versie met de meeste motorinhoud
Maar de nieuwere meer vermogen hebbende auto's kan ik het natuurlijk nooit van winnen, dat snap ik zelf ook wel
![]()
Kijk, en dat is nou precies wat ik bedoel met mannen en een hoog testosteron niveauquote:
en trekken doorquote:
Sputnikquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Marijke, wel type rij jij, Ziguli, Sputnik of Niva?
Ik klaag niet over het benzine verbruik van mijn auto, wist ik van tevorenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk, en dat is nou precies wat ik bedoel met mannen en een hoog testosteron niveau
Weet je wel wat dat aan brandstof kost man, telkens hard optrekken, en mijn auto is al zo lekker zuinig![]()
Wat heb je gekocht danquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:30 schreef .ZilveR. het volgende:
Net terug uit Maasmechelen, voor 50 euro gekocht en ik heb nog niks
oh daar moet ik ook weer eens heenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:30 schreef .ZilveR. het volgende:
Net terug uit Maasmechelen, voor 50 euro gekocht en ik heb nog niks
1 truitje en voor de rest natuurlijk weer allemaal kleine dingen die overbodig zijn omdat ik het al meer dan genoeg heb zoals nagellak en make-upquote:
Waarom doe je dat dan ook!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:38 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
1 truitje en voor de rest natuurlijk weer allemaal onzin
Omdat ik soms geen zelfbeheersing hebquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook!![]()
Ik moet nog altijd nieuwe schoenen gaan halen en wil nieuwe bloesjes... maja de tijd ervoor
Denk dat ik vanavond eff naar Heerlen ga, hopelijk is het niet te druk... (Corio Tropical ofzo is vandaag...)
Jao als ik daar naar binnen ga is het meestal voor de Media Markt en heel soms voor de Expoquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Omdat ik soms geen zelfbeheersing heb
Het Corio is saai...
Voor nieuwe schoenen hoef je de deur niet uit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook!![]()
Ik moet nog altijd nieuwe schoenen gaan halen en wil nieuwe bloesjes... maja de tijd ervoor
Denk dat ik vanavond eff naar Heerlen ga, hopelijk is het niet te druk... (Corio Tropical ofzo is vandaag...)
Niet mijn stijl schoenenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor nieuwe schoenen hoef je de deur niet uit.
http://nikeid.nike.com/nikeid/index.jsp Daar kun je de schoenen uitzoeken die je wilt hebben, en daarna de kleuren zelf kiezen en personaliseren.
oei das 30 te hard... althans t ligt eraan waar je reed...quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef nattermann het volgende:
Godverdomme, geflitst op de A73 met 130
Inderdaad... De rest van Heerlen vind ik best leuk om te shoppen maar voor kleren hoef je echt niet naar het Corio.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Omdat ik soms geen zelfbeheersing heb
Het Corio is saai...
Met de auto van m'n pa, die is op vakantie, dus die boete laat ik (ofja, m'n pa dan) voorkomen. M'n pa kan er niet in gereden hebben, want die zit in Turkije (bewijs: tickets, reisgegevens en dergelijke), er rijdt schijnbaar dus iemand met het kenteken van mijn vader rond.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oei das 30 te hard... althans t ligt eraan waar je reed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |