Voor 4.1 moeten we nog een jaartje wachten, en voor 4.2 nog twee jaar zelfs...quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:11 schreef Tassiepassie het volgende:
Deze week naar Twilight deel 3 geweest omdat we deel 1 en 2 ook al gezien haddenvanavond naar Inception
In Echt regent het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:44 schreef Zak het volgende:
In Heerlen al de hele ochtend smerige motregen. Dadelijk eensn in Weert kijken of het daar beter is.
Count me in!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Een knuffel bij binnenkomst en daarna een portie gezelligheid![]()
En hallo allemaal![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:13 schreef .ZilveR. het volgende:
Goeiemorgen, nouja goed, het is weer is zo viessss
ik laat mijn dates altijd betalenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:13 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Zo'n 400 smsjes verder in even zo veel weken. En er is wel degelijk een klik.![]()
Poolse vrouwenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:02 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik laat mijn dates altijd betalen![]()
Meestal komt dat , omdat ik gevraagd wordt door de meiden , jij doet iets fout
you know itquote:
ik ben niet voor niks gek op die cultuurquote:
ik ook niet hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:17 schreef Ivo1986 het volgende:
Ach betalen voor een date vind ik helemaal niet erg.
Die hier in de omgeving zijn die zijn niet zo hoogstaand. In de meeste gevallen seizoensarbeiders die lang niet altijd Duits of Engels kunnen of willen spreken.quote:
Op één na zijn alle Polen in NL mannen, dus daar kan ik geen fatsoenlijk oordeel over vellenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hier in de omgeving zijn die zijn niet zo hoogstaand. In de meeste gevallen seizoensarbeiders die lang niet altijd Duits of Engels kunnen of willen spreken.
Doe mij maar Scandinavische vrouwen. Die kunnen trouwens wel behoorlijk arrogant zijn
Ik hou alleen van de Russische auto's, mannen uit die streek kunnen me niet echt bekorenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op één na zijn alle Polen in NL mannen, dus daar kan ik geen fatsoenlijk oordeel over vellenMaar ik heb gewoon iets met het oostblok, inclusief de vrouwen
Hai!quote:
Perfect. Overmorgen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai!Alles goed daar?
En wanneer was de date ook alweer?
Oeh, spannend!quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hier in de omgeving zijn die zijn niet zo hoogstaand. In de meeste gevallen seizoensarbeiders die lang niet altijd Duits of Engels kunnen of willen spreken.
Doe mij maar Scandinavische vrouwen. Die kunnen trouwens wel behoorlijk arrogant zijn
FoK.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, spannend!Maar komt vast goed
Hoe kennen jullie elkaar als ik vragen mag?
Dat heeft ook nog altijd mijn voorkeur.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een Limburgse meid is anders meer dan prima.
Helemaal mee eens, voor meiden die vloeiend Limburgs spreken heb ik een zwakquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een Limburgse meid vent is anders meer dan prima.
Leuk tochquote:
Ik kan me af en toe ergeren aan meiden die het niet spreken, dan moet ik weer een vertaalslag naar het Nederlands maken en als mijn vrienden erbij zijn dan blijf je dan in twee talen bezig.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:05 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, voor meiden die vloeiend Limburgs spreken heb ik een zwak
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan me af en toe ergeren aan meiden die het niet spreken, dan moet ik weer een vertaalslag naar het Nederlands maken en als mijn vrienden erbij zijn dan blijf je dan in twee talen bezig.
En dat trekt me juist in die vrouwen aan inderdaadquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hou alleen van de Russische auto's, mannen uit die streek kunnen me niet echt bekoreneen alcoholprobleem en niet echt zelfstandig zijn vind ik toch wel afknappers
![]()
De vrouwen daarentegen zijn wel tof en sterk
yeahquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zoals ik je al eens eerder zei, ik denk alleen echt dat jij binnen 10 minuten helemaal de pan in gehakt bent door zo'n vrouwquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dat trekt me juist in die vrouwen aan inderdaadEn dat de mannen daar zo zijnis alleen maar moi, des te minder concurrentie
[..]
yeah![]()
Dat zouden wij nou nooit doen he!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik denk het nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoals ik je al eens eerder zei, ik denk alleen echt dat jij binnen 10 minuten helemaal de pan in gehakt bent door zo'n vrouw![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zouden wij nou nooit doen he!?
ik heb maar 2 dates met niet-fokkers gehad tot nu toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een zweepje houdt je zo'n vrouw niet van je af hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk het niet
[..]
ik heb maar 2 dates met niet-fokkers gehad tot nu toe
Dan moet je eens naar de Russische buitensportsters kijken. Die zijn helemaal afgehard.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hou alleen van de Russische auto's, mannen uit die streek kunnen me niet echt bekoreneen alcoholprobleem en niet echt zelfstandig zijn vind ik toch wel afknappers
![]()
De vrouwen daarentegen zijn wel tof en sterk
Ja, net als die Jappen en Koreanen enzo. Die zijn vanaf kinds af aan al getraind om te winnenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar de Russische buitensportsters kijken. Die zijn helemaal afgehard.
ik heb meer in huis dan zweepjesquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met een zweepje houdt je zo'n vrouw niet van je af hoor![]()
maar he, ik heb je gewaarschuwd
Echt?
Nee, het merendeel van mijn vriendjes en dates zijn niet-fokkers
Ja, dat is waar, wij kennen elkaar indirect via Fok!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb meer in huis dan zweepjes![]()
mja, mijn eerste date ooit was meteen raak he?daarna dik 6 jaar niet gedate... en toen ik er weer aan toe was zat ik tot mn oren in fok, dus dan komt van het een het ander
alhoewel ik er bij blijf dat jij en ik elkaar niet direct via fok kennen!
(dus eigenlijk 3 buiten fok om dan
)
TIjdens mijn eerste fietstocht in Rusland (in '98) kwam ik een oude vrouw tegen die in de jaren 20 in het kader van de campagne 'vrouwen in de techniek' tractorbestuurdster werd. Dat zag je hier de vrouwen nog niet doen. Of de opmerking van een kraandrijfster die ik tijdens een wielerkoers tegenkwam 6 jaar geleden. Ik vertelde haar dat kraanmachinisten hier altijd kerels zijn. Haar antwoord: 'Je zet toch geen rokende en zuipende kerel op een kraan?"quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, net als die Jappen en Koreanen enzo. Die zijn vanaf kinds af aan al getraind om te winnenEn dat vind ik best sneu een beetje voor die kinderen
En Russische vrouwen zijn psychisch ook heel sterk, zo bedoelde ik het eigenlijk meerSommige bedrijven en zelfs sommige dorpen worden compleet draaiende gehouden door vrouwen
Whehehehe, dat dus inderdaadquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:00 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
TIjdens mijn eerste fietstocht in Rusland (in '98) kwam ik een oude vrouw tegen die in de jaren 20 in het kader van de campagne 'vrouwen in de techniek' tractorbestuurdster werd. Dat zag je hier de vrouwen nog niet doen. Of de opmerking van een kraandrijfster die ik tijdens een wielerkoers tegenkwam 6 jaar geleden. Ik vertelde haar dat kraanmachinisten hier altijd kerels zijn. Haar antwoord: 'Je zet toch geen rokende en zuipende kerel op een kraan?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |