Voor 4.1 moeten we nog een jaartje wachten, en voor 4.2 nog twee jaar zelfs...quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:11 schreef Tassiepassie het volgende:
Deze week naar Twilight deel 3 geweest omdat we deel 1 en 2 ook al gezien haddenvanavond naar Inception
In Echt regent het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:44 schreef Zak het volgende:
In Heerlen al de hele ochtend smerige motregen. Dadelijk eensn in Weert kijken of het daar beter is.
Count me in!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Een knuffel bij binnenkomst en daarna een portie gezelligheid![]()
En hallo allemaal![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:13 schreef .ZilveR. het volgende:
Goeiemorgen, nouja goed, het is weer is zo viessss
ik laat mijn dates altijd betalenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:13 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Zo'n 400 smsjes verder in even zo veel weken. En er is wel degelijk een klik.![]()
Poolse vrouwenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:02 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik laat mijn dates altijd betalen![]()
Meestal komt dat , omdat ik gevraagd wordt door de meiden , jij doet iets fout
you know itquote:
ik ben niet voor niks gek op die cultuurquote:
ik ook niet hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:17 schreef Ivo1986 het volgende:
Ach betalen voor een date vind ik helemaal niet erg.
Die hier in de omgeving zijn die zijn niet zo hoogstaand. In de meeste gevallen seizoensarbeiders die lang niet altijd Duits of Engels kunnen of willen spreken.quote:
Op één na zijn alle Polen in NL mannen, dus daar kan ik geen fatsoenlijk oordeel over vellenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hier in de omgeving zijn die zijn niet zo hoogstaand. In de meeste gevallen seizoensarbeiders die lang niet altijd Duits of Engels kunnen of willen spreken.
Doe mij maar Scandinavische vrouwen. Die kunnen trouwens wel behoorlijk arrogant zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |