whahaahahahaahaquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:31 schreef nattermann het volgende:
[..]
Met de auto van m'n pa, die is op vakantie, dus die boete laat ik (ofja, m'n pa dan) voorkomen. M'n pa kan er niet in gereden hebben, want die zit in Turkije (bewijs: tickets, reisgegevens en dergelijke), er rijdt schijnbaar dus iemand met het kenteken van mijn vader rond.
Win-win situatie
maar jij reed er in?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:31 schreef nattermann het volgende:
[..]
Met de auto van m'n pa, die is op vakantie, dus die boete laat ik (ofja, m'n pa dan) voorkomen. M'n pa kan er niet in gereden hebben, want die zit in Turkije (bewijs: tickets, reisgegevens en dergelijke), er rijdt schijnbaar dus iemand met het kenteken van mijn vader rond.
Win-win situatie
nu wel, sukkelquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja, ik reed erin. Maar dat weten die van het KLPD toch niet
Ja oké, heb je een punt, maar hoe de wetgeving hier in elkaar zit en de prioriteiten die gesteld worden in de politiewereld, daar ben ik het structureel mee oneens. Een van de belangrijkste redenen waarom ik gestopt ben bij de politie. Daarom zal ik die bekeuring, als hij überhaupt binnenkomt (waar ik wel vanuit ga), aanvechten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
fouten maken ok, maar wees dan ook een man en draag de consequenties...
Die boetes kun je niet laten voorkomen. Mulderzaak, je kunt alleen bezwaar aantekenen. Weinig kans dat je niet hoeft te betalen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:31 schreef nattermann het volgende:
[..]
Win-win situatie
zwakquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:43 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja oké, heb je een punt, maar hoe de wetgeving hier in elkaar zit en de prioriteiten die gesteld worden in de politiewereld, daar ben ik het structureel mee oneens. Een van de belangrijkste redenen waarom ik gestopt ben bij de politie. Daarom zal ik die bekeuring, als hij überhaupt binnenkomt (waar ik wel vanuit ga), aanvechten.
er wordt toch een foto gemaakt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja, ik reed erin. Maar dat weten die van het KLPD toch niet
Democratie sucks.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:43 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja oké, heb je een punt, maar hoe de wetgeving hier in elkaar zit en de prioriteiten die gesteld worden in de politiewereld, daar ben ik het structureel mee oneens. Een van de belangrijkste redenen waarom ik gestopt ben bij de politie. Daarom zal ik die bekeuring, als hij überhaupt binnenkomt (waar ik wel vanuit ga), aanvechten.
Nee, heeft niets met zwak te maken. Ken je de ins en outs van de politiewereld? Ik wel.quote:
Bezwaar aantekenen bedoel ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die boetes kun je niet laten voorkomen. Mulderzaak, je kunt alleen bezwaar aantekenen. Weinig kans dat je niet hoeft te betalen.
Moet je hem alsnog eerst betalen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:48 schreef nattermann het volgende:
[..]
Bezwaar aantekenen bedoel ik ook
Bbeter dan je denkt ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, heeft niets met zwak te maken. Ken je de ins en outs van de politiewereld? Ik wel.
Is het niet zo dat als je tegen een mulderbeschikking bezwaar aantekent, de betalingstermijn opgeschort wordt totdat de OvJ een beslissing heeft genomen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moet je hem alsnog eerst betalen.
Da's waar. Maargoed. We zien welquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bbeter dan je denkt ja.Als het nou onterecht is,ok... Maar je hebt 130 gereden waar je 100 mag, klaar. gewoon boetes incalculeren bij ej autokosten... Ik heb daar ook vaak zat 130 gereden... Als ik geflistst word, betaal ik, makkelijk zat.
Had je beter van tevoren op kunnen kijken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Flitsservice, soms toch nog nuttig
Aangezien ik op mijn werk zit en geen leuke TT weet, sla ik ook even over.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:54 schreef Tassiepassie het volgende:bijna vol weer en ik maak wederom geen nieuwe
Van achteren ja, toevallig rijdt de precies dezelfde auto met gekopieërde kentekens rondquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
er wordt toch een foto gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |