smakelijk Kev en gefeli met je opaquote:Op zondag 25 juli 2010 12:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga zo een ijsje eten met familie. Opa is 76 sinds vandaag
Op de windraak
Dankjequote:Op zondag 25 juli 2010 12:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
smakelijk Kev en gefeli met je opa
komt wel goed, onkruid vergaat niet en het is goed voor de lijnquote:Op zondag 25 juli 2010 12:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dankje
Die wijn is echt vies verkeerd gevallen hehopelijk voel jij je snel weer beter
Bij de V&D begonnen ze met vechten toen het was afgelopen. Politie kwam snel met een hond en ondertussen gingen ze verderop ook al vechten en scheldenquote:Op zondag 25 juli 2010 12:31 schreef postmortum het volgende:
wat was er gisteren eigenlijk aan de hand rond de markt en op de parkeerplaats de Paardstraat in Sittard ? Allemaal kleine opstootjes en mensen die tegen elkaar aan het schelden waren in een mix van ganster Engels , Nederlands en een (straat)taal die ik niet kon thuisbrengen was rond 1 uur en half 2
Ja maar jij hebt al een goed figuurquote:Op zondag 25 juli 2010 12:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
komt wel goed, onkruid vergaat niet en het is goed voor de lijn
vond de sfeer erg dreigend net of het ieder moment goed los kon gaan als je iemand verkeerd aankeekquote:Op zondag 25 juli 2010 12:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij de V&D begonnen ze met vechten toen het was afgelopen. Politie kwam snel met een hond en ondertussen gingen ze verderop ook al vechten en schelden
Dat had ik dus totaal niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
vond de sfeer erg dreigend net of het ieder moment goed los kon gaan als je iemand verkeerd aankeek
Jij ook en toch wil je aan je ''buikje'' werkenquote:Op zondag 25 juli 2010 12:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt al een goed figuur
dat snap ik niet , ga gewoon naar huis danquote:Op zondag 25 juli 2010 12:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat had ik dus totaal niet.Maar ze moeten hier altijd vechten als iets is afgelopen
Nee heur, deze (59 dus) moet er nog inquote:Op zondag 25 juli 2010 12:37 schreef Tassiepassie het volgende:
nu heb ik me aangemeld bij wiki (ja heb het gevonden) en nu was het al aangepast![]()
maar dan staat ie er vast voor de volgende!quote:Op zondag 25 juli 2010 12:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
het is een lijst met voorgaande reeksen en niet met de huidige
Dat dusquote:Op zondag 25 juli 2010 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar dan staat ie er vast voor de volgende!
quote:Op zondag 25 juli 2010 13:44 schreef sproetjes het volgende:
tasss wat een mooie foto's !
zo ik ben ook weer thuis...
Ja buik moet strakquote:Op zondag 25 juli 2010 12:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Jij ook en toch wil je aan je ''buikje'' werken
OMG wat triestquote:Op zondag 25 juli 2010 12:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat snap ik niet , ga gewoon naar huis dan![]()
Op de parkeerplaats zo'n gasttegen een meisje dat bij zijn auto staat : hey wolla wolla bitch , wat wil je doen , ik ga je klappen bitch wolla wolla wolla , you have to be kidding me , you gonna fucking listening to me or ik ga je klappen
Koffie lekker zwartquote:Op zondag 25 juli 2010 14:40 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ga me een lekker bakkie koffie pakken
Vroeger had ik ook altijd suiker en melk, maar ben het zwart gaan drinkenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee moet op ze minst melk erin, suiker kan ik prima zonder maar is wel lekker
Volgens mij zijn er langzaam nu meer plaatsen.quote:
Wel op a'dam centraal geweestquote:Op zondag 25 juli 2010 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
benal een tijdjeneit meermet de trein gegaan
Als die kut metro gewoon reed kwamen we langs starbucksquote:Op zondag 25 juli 2010 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen voor het station... niet bij de starbucks, we kwamen aanmet de bus immers
dan zien we die vast in de toekomst wel eens weerquote:Op zondag 25 juli 2010 15:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als die kut metro gewoon reed kwamen we langs starbucks
Valkenburg is uitgestorvenquote:Op zondag 25 juli 2010 16:27 schreef Adames het volgende:
Even een vraag voor de Limburgers hier. Morgen wil ik nog eens een dagje weg met mijn vriendin. Heeft iemand nog een origineel leuk idee wat je in de omgeving Maastricht/Heerlen kan doen? Moet ofwel dag of avondvullend zijn. Kosten max 50 euro pp (of wat meer als het incl eten is). Verder beiden niet bijzonder geïnteresseerd in kunst en actief in de vorm van sporten hoeft ook niet.
Heerlijk faal dat ik even niks kan verzinnen, maar weet helaas even niks in de buurt.
Ik zat zelf te denken aan valkenburg, maar ben bang dat ik daar snel ben uitgekeken.
Nou, top dag morgen.quote:
Hollanders vinden hier alles leukquote:Op zondag 25 juli 2010 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
centrum maastricht vond ik al leuk
maar ja, goed gezelschap maakt een hoop leuk
ik voor eerst deze week een wijntje, heb ik nu eens echt zin in, net thuis van werk, pootjes omhoog!quote:Op zondag 25 juli 2010 14:40 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ga me een lekker bakkie koffie pakken
Je woont BOVEN de rivierenquote:Op zondag 25 juli 2010 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
IK
BEN
GEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLLANDER!!!!!
Dat maakt me niet uit, ik ben een Belgquote:Op zondag 25 juli 2010 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, klopt. Maar NIET in holland![]()
ik noem julie toch ook geen hollanders?
bbq in de wintertuin incl ski arragementquote:Op zondag 25 juli 2010 16:27 schreef Adames het volgende:
Even een vraag voor de Limburgers hier. Morgen wil ik nog eens een dagje weg met mijn vriendin. Heeft iemand nog een origineel leuk idee wat je in de omgeving Maastricht/Heerlen kan doen? Moet ofwel dag of avondvullend zijn. Kosten max 50 euro pp (of wat meer als het incl eten is). Verder beiden niet bijzonder geïnteresseerd in kunst en actief in de vorm van sporten hoeft ook niet.
Heerlijk faal dat ik even niks kan verzinnen, maar weet helaas even niks in de buurt.
Ik zat zelf te denken aan valkenburg, maar ben bang dat ik daar snel ben uitgekeken.
Sorryquote:Op zondag 25 juli 2010 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
bij eenoude baas kwam eens een vrachtwagenchauffeur uit belgie, die dacht aardig te zijn
"hetis zo mooi in Holland he?"
we hebben hem gevraagd waar hij dan de verkeerde afslag had genomen, en hij mocht een paar uur wachtenserieus.... Fryslân vergelijken met holland
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hollandquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:18 schreef Tassiepassie het volgende:
mijn eten zit nog altijd in mijn buik!
Pomptiedomtiedomquote:
Lieve schat, je woont niet in een stadquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik hou van die rust![]()
en gebrek aan criminalitiet
lieve schat, als ik een scheet laat ruiken ze die in Leeuwardenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, je woont niet in een stadMaar had je niet nog een event staan dit weekend dan?
Ik dacht dat hij in Leeuwarden woonde maar dat is dus niet zoquote:Op zondag 25 juli 2010 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet als je niet bij je geld kunt
[/quote
Dat is klote ja :{
[quote]Op zondag 25 juli 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pomptiedomtiedom
voor het eerst in de bijna 8 jaar dat ik op mezlef woon dat iemand er van heeft geprofiteerd. en elke keer als ik mn deur op slot draai , draait mn maag ook omquote:Op zondag 25 juli 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Fail! Maar ja, als je je achterdeur open laat staan is het natuurlijk wachten tot het moment dat iemand daar gebruik van maakt, iets met de gelegenheid maakt de dief
ik woon op anderhlave minuut rijden van leeuwarden vandaan, 5-10 minuten fietsen vanaf mijn huis en je zit in het centrum van leeuwarden,ik woon zelfs dichter bij het centrum van leeuwarden dan veel Leeuwarders.. maar wel een mooi twee onder 1 kap huisje met grote tuin en vrij uitzichtquote:Op zondag 25 juli 2010 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in Leeuwarden woonde maar dat is dus niet zo
Ik houd heel wijselijk m'n mondquote:Op zondag 25 juli 2010 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lieve schat, als ik een scheet laat ruiken ze die in Leeuwarden![]()
nee, ik had heel graag naar de Nürbrugring gewild, maar geen geld. en dan was er de autocross van noordburgum nog, maar de reden waarvoor ik daar naartoe zou gaan was er zlef niet![]()
vrijdag wel bij de intocht van het truckstar festival geweest, en dat was erg gezellig, met 10 anderen lekker uit eten geweest ook![]()
heb dit weekend gewoon te veel ngedacht denk ik, en daarom niet zo lekker in mn vel
Ja in de stadd wonen kost veel en je hebt er minder groot huis voor. Maar ik moet gewoon in de stad wonenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik woon op anderhlave minuut rijden van leeuwarden vandaan, 5-10 minuten fietsen vanaf mijn huis en je zit in het centrum van leeuwarden,ik woon zelfs dichter bij het centrum van leeuwarden dan veel Leeuwarders.. maar wel een mooi twee onder 1 kap huisje met grote tuin en vrij uitzichtdus wel de lusten en niet de lasten
Gaiapark is 'echt de moeite waard inddquote:Op zondag 25 juli 2010 17:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Het Gaiapark misschien? Die nagemaakte steenkolenmijn in Valkenburg vond ik ook best leuk om een keer te zien, of een ritje met de Miljoenenlijn gecombineerd met wat rondlopen en lekker uit eten in Valkenburg? Of gewoon een stukje rijden in het Heuvelland en dan een ijsje gaan eten in Epen.Oh, of een high tea, bijvoorbeeld op Kasteel TerWorm.
Waar en wat is dat?quote:
Dat is een dierenpark in Kerkrade.quote:
Kasteel terworm is mooi. 2 minuutjes lopen en ik ben er, lekker beetje door dat kleine bos lopen.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Het Gaiapark misschien? Die nagemaakte steenkolenmijn in Valkenburg vond ik ook best leuk om een keer te zien, of een ritje met de Miljoenenlijn gecombineerd met wat rondlopen en lekker uit eten in Valkenburg? Of gewoon een stukje rijden in het Heuvelland en dan een ijsje gaan eten in Epen.Oh, of een high tea, bijvoorbeeld op Kasteel TerWorm.
Alleen al vanwege de roofvogelshowquote:
Alleen heet het daar d'r Jajajaad.quote:
Als ze daar Puffins hadden dan was ik er heen gegaan, ik wil altijd nog een Puffin zienquote:Op zondag 25 juli 2010 19:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is een dierenpark in Kerkrade.
En ja, dit is een mosterd-maaltijdreactie van mij.
http://www.gaiapark.nl/
Ik was in Ierland in een speciaal birds of prey center geweest, dat was ook gaafquote:
Wat een leuk dierquote:Op zondag 25 juli 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ze daar Puffins hadden dan was ik er heen gegaan, ik wil altijd nog een Puffin zien
[ afbeelding ]
Kjoet huh?
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ze daar Puffins hadden dan was ik er heen gegaan, ik wil altijd nog een Puffin zien
[ afbeelding ]
Kjoet huh?
Goh, die heb ik nog nooit gezien.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kjoet huh?
Ik wilde em in Ierland zien, speciaal op zo'n boottocht gegaan, geen Puffin te bekennenquote:
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, die heb ik nog nooit gezien.Inderdaad kjoet.
Hey, we kunnen nu 3 op een rij met voornamen doen.![]()
Machtig mooie beestenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was in Ierland in een speciaal birds of prey center geweest, dat was ook gaafRoofvogels sowieso
Verwarrend hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 19:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hey, we kunnen nu 3 op een rij met voornamen doen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:08 schreef Tassiepassie het volgende:
nog ff en dan is vriendlief weer thuis
Een echte vent gaat ook door de rode zee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bedoelde meer dat ik hem waarschijnlijk onderkots voor hij dat bij mij kan doen omdat ik er ook nog ziek bij benquote:Op zondag 25 juli 2010 20:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een echte vent gaat ook door de rode zee.
Ik vind het wel leuk, kom in het echt bijna nooit een naamgenoot tegen.quote:
ik had net het woordje friet uit mijn hppfd gezetquote:
Waaromquote:Op zondag 25 juli 2010 21:00 schreef candygirl het volgende:
[..]
ik had net het woordje friet uit mijn hppfd gezet
Ben daar twee jaar gelleden bij de aapjes ten huwelijk gevraagd ,maar ja ben nog niet getrouwdquote:
ik ben dik 4 jaar verloofd geweest voor ik werd gedumpt, gewoon geduld hebben!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef candygirl het volgende:
[..]
Ben daar twee jaar gelleden bij de aapjes ten huwelijk gevraagd ,maar ja ben nog niet getrouwd
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, kom in het echt bijna nooit een naamgenoot tegen.
Handig toch hè, nicknames.
Dan komt het vast nogquote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef candygirl het volgende:
[..]
Ben daar twee jaar gelleden bij de aapjes ten huwelijk gevraagd ,maar ja ben nog niet getrouwd
Tussen de verloving en huwelijk zaten 8 maanden bij ons.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:40 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik zou toch in een jaar /anderhalf jaar willen trouwen als ik mijn vrouwtje (als ik die had) ten huwelijk zou vragen.
Als je het geld hebt, maar die vrienden die 2 jaar verloofd zijn geweest hebben gespaard voor hun droomhuwelijk en zijn uiteindelijk getrouwd op een zeilboot al varendquote:Op zondag 25 juli 2010 21:40 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik zou toch in een jaar /anderhalf jaar willen trouwen als ik mijn vrouwtje (als ik die had) ten huwelijk zou vragen.
Het kan ook heel snel gaan dusquote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tussen de verloving en huwelijk zaten 8 maanden bij ons.
Waar komt die op?!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Zometeen ga ik Traffic kijken dat moet een goede film zijn.
Welke? Ik wil nog steeds zo'n documentaire zien die een tijdje terug op NED 1,2 of 3 uitgezonden is... was toen een hoop ophef over geloof ik.. weet jij toevallig welke ik bedoel?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:46 schreef .ZilveR. het volgende:
Net zo'n programma over eetstoornissen gekeken, hoe deprimerend
Geen idee, zapte toevallig langsquote:Op zondag 25 juli 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke? Ik wil nog steeds zo'n documentaire zien die een tijdje terug op NED 1,2 of 3 uitgezonden is... was toen een hoop ophef over geloof ik.. weet jij toevallig welke ik bedoel?
Ik heb ook gekeken!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:46 schreef .ZilveR. het volgende:
Net zo'n programma over eetstoornissen gekeken, hoe deprimerend
Er is al eens erder een docu gemaakt over eetstoornissen, weet de naam ook even niet meer, was veel ophef over.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke? Ik wil nog steeds zo'n documentaire zien die een tijdje terug op NED 1,2 of 3 uitgezonden is... was toen een hoop ophef over geloof ik.. weet jij toevallig welke ik bedoel?
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Waar komt die op?!
is inderdaad erg goed!
Ik ook niet.. onbegrijpelijk gewoon.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik kan me nou serieus niks voorstellen bij wat die mensen denken
Die bedoelde ik in mijn vorige post. Staat ergens op internet als het goed is.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden ook een goede documentaire gezien over anorexia, door een meisje dat het zelf ook gehad had. Ben alleen vergeten hoe die heet...
Welke zender was dat?quote:
Ja, die bedoel ik! Ik ga zoekenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er is al eens erder een docu gemaakt over eetstoornissen, weet de naam ook even niet meer, was veel ophef over.
Is ook een 2e docu op gemaakt, terugblik.
Ik kan het me wel een beetje voorstellen, maar dan andersquote:
Ik zoek niet meer, dankje!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die bedoelde ik in mijn vorige post. Staat ergens op internet als het goed is.
Edit: Vel over probleem. Zo heet ie![]()
2 jaar en 4 maanden nu.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het kan ook heel snel gaan dusHoe lang ben je al getrouwd als ik vragen mag?
Ik weet hoe je heetquote:Op zondag 25 juli 2010 20:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, kom in het echt bijna nooit een naamgenoot tegen.
Handig toch hè, nicknames.
Dank!quote:
Wauw! Da's al best lang!quote:
En bijna 10 jaar bij elkaar. We zijn op 04-04-2008 getrouwd, en sinds 01-10-2000 bij elkaar.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dank!
[..]
Wauw! Da's al best lang!
Wowquote:Op zondag 25 juli 2010 21:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En bijna 10 jaar bij elkaar. We zijn op 04-04-2008 getrouwd, en sinds 01-10-2000 bij elkaar.
Da's echt lang!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En bijna 10 jaar bij elkaar. We zijn op 04-04-2008 getrouwd, en sinds 01-10-2000 bij elkaar.
euh.. hoe langer hoe beter?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als je maar gelukkig bent, dan maakt de lengte van de relatie niet zo veel uit.
op jouw trouwdag werd ik 19quote:Op zondag 25 juli 2010 21:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, nogalquote:
idd ja. Maar goed, uiteindelijk zegt je officiele leeftijd niks.quote:
quote:
Ik zit al op mijn werk. Zag dat er in de vakantieperiode wel een erg leuke secretaresse rondloopt hier.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:09 schreef friekin_ het volgende:
Zo, ik ga naar mijn werk. Heb er weer zin in![]()
Pics.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit al op mijn werk. Zag dat er in de vakantieperiode wel een erg leuke secretaresse rondloopt hier.
oeh een anthonyzeus kloonquote:Op maandag 26 juli 2010 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moet ik nog zien te krijgen.
Zo'n foto's ga ik niet delen.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:16 schreef Adames het volgende:
[..]
oeh een anthonyzeus kloon
Oh en bedankt voor de tips. Gaiapark al vaker geweest en in epen woon ik zelf. Dus wordt toch maastricht en dan langs de sint pieter
Je kunt ze ook zelf maken.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moet ik nog zien te krijgen.
quote:
Is Balkenbrij iets typisch Limburgs? Ik dacht dat het ook wel iets van het Noorden van het land is, omdat het hier ook wel veel gegeten wordt (mijn vader at het vroeger altijdquote:Op maandag 26 juli 2010 11:11 schreef Ivo1986 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik heb misschien een ideetje in de OP.
Limburgse streekproducten!
Denk aan:
- Asperges
- Balkenbrij
- koude schotel, op z'n Hollands Huzarensalade
- Knien (Konijn in het zuur)
- natuurlijk, Limburgse vlaai (Limburgs: vlaoi)
- De Nonnevot
- Roggebrood
- Sjroap (Canisius appelstroop)
- Tête de veaux
- Huijdvleisj (geen idee hoe het in het Nederlands heet)
- Zoervleisj (zuurvlees)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Balkenbrijquote:Op maandag 26 juli 2010 11:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Altijd gedacht dat balkenbrij typisch Fries was.
Huzarensalade noemen we hier slaatje, lekkermaar is dat limburgs dan?
Ik heb bij de grootste roggebroodfabriek van Nederland gewerkt... raad eens waar die staat? Fryslân...
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Balkenbrij
Balkenbrij is dus iets typisch Nederlands volgens de wikiDat verklaard dat het op meerdere plaatsen populair is
quote:oorspronkelijk in het oostelijke en zuidelijke deel van Nederland
Whehehehe, ik was gewoon gestopt met lezen na de eerste regelquote:Op maandag 26 juli 2010 11:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Misschien dat het Limburgse Roggebrood iets anders is geen idee.
[..]
[..]
nou, de beroemdste Friese zin , voordat Piet Paulusma bekend werd dan, was "Bûter, brea en griine tsiis, wa at dat net sizze kin, is gjin oprjochte Frysk", en brea is dus gewoon Frysk voor roggebroodquote:Op maandag 26 juli 2010 11:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Misschien dat het Limburgse Roggebrood iets anders is geen idee.
[..]
[..]
uhu, samen met de geur van gemaaid gras en woeste sexquote:Op maandag 26 juli 2010 11:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
1 van de lekkerste geuren die er zijn
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:33 schreef Alexxxxx het volgende:
moet je je voorstellen hoe het ruikt als je woeste sex in het pas gemaaide gras hebt terwijl het na een droge periode begint te regenen
been there done thatquote:Op maandag 26 juli 2010 11:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dan moet je eens langs de huisarts gaan
he gatverquote:Op maandag 26 juli 2010 11:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
je moet ook douchen erna lieve schat, als dat zooitje opdroogt gaat het idd jeuken
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
been there done that![]()
[..]
he gatver![]()
ik bedoelde dat het dan gaat jeuken omdat ik dan nog meer sex wil, smeerlappen
Wie gaat het maken?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:06 schreef postmortum het volgende:
misschien is het leuk om een plaatje van Limburg in de op te doen en daarin te zetten war iedereen woont
En een stukje randstad erbij danquote:Op maandag 26 juli 2010 13:06 schreef postmortum het volgende:
misschien is het leuk om een plaatje van Limburg in de op te doen en daarin te zetten war iedereen woont
ik stem voor Tassie of TLK , omdat die toch het meeste hier zittenquote:
bepaalde hoek bij amsterdam jaquote:
America ligt gewoon in Limburg hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bepaalde hoek bij amsterdam jaen een stukje amerika... en een stukje friesland.. en een stukje zwolle
Die is niet actueel meerquote:Op maandag 26 juli 2010 11:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Misschien deze er dan ook maar in verwerken:
[ afbeelding ]
Limburgs bier hebben we al in de OP (en koelkast) staanquote:Op maandag 26 juli 2010 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is Balkenbrij iets typisch Limburgs? Ik dacht dat het ook wel iets van het Noorden van het land is, omdat het hier ook wel veel gegeten wordt (mijn vader at het vroeger altijd![]()
)
En ik mis Limburgs bier
Waar ben jij niet bekend meequote:Op maandag 26 juli 2010 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
-1 voorspelbaar... ik ben bekend met de regio van Horst
qua topografie van Nederland? paar kleine stukjes Zeeland, texel, Terschelling en Schiermonnikoog.. verder in alle gemeenten wel geweestquote:
quote:
zeg ik vertrek 3 weken naar de westcoastin september , heb je nog wat handige tips ?quote:
Dat soort dingen weet ik dan weer niet, ik doe hier bijna niks met de auto. Eh, niet grappig proberen te zijn bij douanepersoneel etc. Niet vergeten om fooien te geven en paspoort op zak houden als je alcohol wilt. Verder zou ik zo snel niks weten maar als me nog iets te binnen schiet hoor je het wel.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:02 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg ik vertrek 3 weken naar de westcoastin september , heb je nog wat handige tips ?
ik vond de tio dat ik niet mag uitstappen bij politiecontrole handig
ja roadtrip van 3 wekenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat soort dingen weet ik dan weer niet, ik doe hier bijna niks met de auto. Eh, niet grappig proberen te zijn bij douanepersoneel etc. Niet vergeten om fooien te geven en paspoort op zak houden als je alcohol wilt. Verder zou ik zo snel niks weten maar als me nog iets te binnen schiet hoor je het wel.
Klinkt goed, ga je een rondreis maken daar?
Grapjas. Ik heb geen paint skillsquote:Op maandag 26 juli 2010 17:26 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik stem voor Tassie of TLK , omdat die toch het meeste hier zitten
morgen teruggaan ?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:03 schreef .ZilveR. het volgende:
Net terug uit de stad, nu al spijt dat ik die schoenen niet heb gekocht
Je vergeet de Martinusijstaart (heet in Roermond weer anders)quote:Op maandag 26 juli 2010 11:11 schreef Ivo1986 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik heb misschien een ideetje in de OP.
Limburgse streekproducten!
Denk aan:
- Asperges
- Balkenbrij
- koude schotel, op z'n Hollands Huzarensalade
- Knien (Konijn in het zuur)
- natuurlijk, Limburgse vlaai (Limburgs: vlaoi)
- De Nonnevot
- Roggebrood
- Sjroap (Canisius appelstroop)
- Tête de veaux
- Huijdvleisj (geen idee hoe het in het Nederlands heet)
- Zoervleisj (zuurvlees)
De 2de koekjeskoek achtig?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je vergeet de Martinusijstaart (heet in Roermond weer anders)
[ afbeelding ]
En Arretjescake![]()
[ afbeelding ]
Top. PM verstuurd.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:56 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik wil dat best maken hoor,geen probleem,maar ik weet niet van iedereen wie waar woont![]()
Laten we het zo zeggen.....iedereen die erin wil staan stuurt mij ff een pm met de plaats en dan zet ik het eind van de week in elkaar...zo hier in het topic zie ik dingen over het hoofd
ik zal je ook effe pm'enquote:Op maandag 26 juli 2010 19:56 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik wil dat best maken hoor,geen probleem,maar ik weet niet van iedereen wie waar woont![]()
Laten we het zo zeggen.....iedereen die erin wil staan stuurt mij ff een pm met de plaats en dan zet ik het eind van de week in elkaar...zo hier in het topic zie ik dingen over het hoofd
ok, komt goedquote:Op maandag 26 juli 2010 23:43 schreef Tassiepassie het volgende:
de mensen die ik op msn heb hoeven natuurlijk niet te PMén
was het niet de bedoeling dat ik een sms zou sturen dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
jij bent heeeel snel ook weer een dagje limburger
oh heb je dat gedaan dan want mijn foon ligt nog benedenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
was het niet de bedoeling dat ik een sms zou sturen dan?
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oh heb je dat gedaan dan want mijn foon ligt nog beneden
brieven zijn altijd leukquote:Op maandag 26 juli 2010 23:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oehhh dus nu kan ik je penvriendin worden
clear your mind and fill it with happy stuffquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:17 schreef sproetjes het volgende:
ik moet eigenlijk slapen
maarrrr ik zit weer eens teveel na te denken over dingen...
ga zo gewoon lekker slapenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
clear your mind and fill it with happy stuff
Ik heb morgen als het vandaag goed verloopt een thuiswerkdagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:29 schreef friekin_ het volgende:
Nou. Om half 3 in slaap gevallen, nu weer werken. Ik bedank de man die Red Bull heeft bedacht op mijn blote knietjes![]()
Morgen vrij
Alweer.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:02 schreef Tassiepassie het volgende:
Goedemorgen!!!![]()
![]()
Onze huisfries is jarig vandaag![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd lekker ding![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je nog iets leuks doen vandaag?Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |