wat voor pics?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb eventueel ook nog foto's voor de liefhebbers
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:00 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Als je op je eigen post wilt reageren log dan teminste goed met je kloon in zielige klaphark.
Heren, gaarne te kappen met zinloze uitlokking en ontopic blijven. Nergens voor nodig en lekker boeiend wat de TS doet.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:05 schreef dustinoo het volgende:
[..]
jij hebt aandacht te kort
je zelf quoten![]()
![]()
![]()
Als je dat al erg vind dan moet je weten wat ik dagelijks tegen komquote:
Zonder poep is het al vies genoeg met al die haren van vrouwenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:09 schreef Pinterman het volgende:
Je moet maar zo denken: als ik niet regelmatig in jouw douche kom poepen, had jij geen baan. Je baas zou zeggen: jongen, hou er maar mee op. Deze douches zijn zo schoon als kan zijn. Hier poept niemand. En dan stroop je huilend af
Je mag me dus wel bedanken.
Iemand moet het doenquote:
Moet je eens de rustplaatsen checken langs de Franse autoroutequote:Op maandag 26 juli 2010 18:10 schreef -AnneX- het volgende:
Bwhaha zie die douche!
geen wonder dat mensen daar gaan schijten, ziet er ook uit als een schijthuis
klopt, misschien moeten ze daar ook maar douches plaatsenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Moet je eens de rustplaatsen checken langs de Franse autoroute.
Probleem is dat het putje achter de douche zit en het water eerst onder de muur door gaat met een 30cm breed gootje waar het dan in een andere goot loopt met douche putjes (En dat is in de service gang) Dus dan raggen ze gewoon met een trekker die poep dat achterste gootje inquote:Op maandag 26 juli 2010 18:11 schreef Cybey het volgende:
Ik poep altijd in de douche. Dat kan je gewoon met je voet door het putje prakken. Ook kan je het doen met een vork voor de mensen met smetvrees onder ons.
Lekker hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 18:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Probleem is dat het putje achter de douche zit en het water eerst onder de muur door gaat met een 30cm breed gootje waar het dan in een andere goot loopt met douche putjes (En dat is in de service gang) Dus dan raggen ze gewoon met een trekker die poep dat achterste gootje in![]()
en daar heb je foto's van?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Probleem is dat het putje achter de douche zit en het water eerst onder de muur door gaat met een 30cm breed gootje waar het dan in een andere goot loopt met douche putjes (En dat is in de service gang) Dus dan raggen ze gewoon met een trekker die poep dat achterste gootje in![]()
Volwassen mannenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:50 schreef BiffTannen het volgende:
[..]
nee, dank je. wat voor mongolen doen dat
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:57 schreef leeell het volgende:
ik respecteer TS ten zeerste voor zijn offer voor het goede van de samenleving, zodat ons dagelijks leven zonder oponthoud en goede hygiene door kan draaien.
Staand afvegen is niet okee?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:28 schreef -AnneX- het volgende:
even terugkomend op het schijten op de toiletbril:
WAAROM IN GODSNAAM?
eerst jezelf angstvallig vasthouden aan de muur/wc/whatever, dan je keutel OP de rand proberen te draaien terwijl je bovenbenen verkrampen omdat je er zo debiel bij staat, en dan ook nog eens staand afvegen!
van schijten moet je genieten, minimaal 15 minuten en met krantje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |