Zouden ze die dingen thuis ook doen..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Een doodgewoneJe moest eens weten hoe vies mensen kunnen zijn
Ik vang het altijd op met mijn handjes en smeer het dan uit over de muur, badkamertegels zijn toch bruin dus niemand die het ziet hihiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:20 schreef Dopeness het volgende:
Als ik onder de douche sta en ik moet nodig poepen, rag ik gewoon het douche putje open en leg ik hem daar in
werk je niet stiekem op een camping voor mensen met een poepfetish?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Verdriet, dikke teringzooi vandaagUiteraard weer schijt in de douches
edit: terechte klacht.. wat is dat trouwens voor tokkie camping?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:57 schreef DutchErrorist het volgende:
Daar zijn WC's voor. Dus iedereen die op de camping staat leer het nu eens.
Ook hoor je niet de WC onder te smeren met stront en ook de douchewanden niet.
Bij voorbaat dank, de schoonmaker van de toiletgebouwen op een camping.
Ps. je hoeft me nu niet uit te lachen dat ik schoonmaak, die moeten er ook zijn
Nee dat komt omdat ik het opruim voordat jij er bent. Dit is trouwens wel verspreid over verschillende gebouwen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zeg aub dat dit een grap is.Welke camping is dat wel niet, want zo erg heb ik het nog nooit gezien in real life.
Doet er niet toe..quote:
Er zijn meer dan genoeg toiletten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:33 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
edit: terechte klacht.. wat is dat trouwens voor tokkie camping?
Misschien dat mensen zo wat meer respect krijgen voor schoonmakersquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:39 schreef cvboer het volgende:
Die laatste foto is dan nog wel grappig, de rest is gewoon ranzig,goor.
Dat respect is er altijd wel geweest door mij, ik ben installateur, dus ik kom ook genoeg ranzige wc potten tegen.. Het verschil is dan wel dat ik het niet schoonmaak.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Misschien dat mensen zo wat meer respect krijgen voor schoonmakers
Haha het moet allemaal gebeurenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:43 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat respect is er altijd wel geweest door mij, ik ben installateur, dus ik kom ook genoeg ranzige wc potten tegen.. Het verschil is dan wel dat ik het niet schoonmaak.
Niet zoveel eigenlijk maar je went er wel aanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:43 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat respect is er altijd wel geweest door mij, ik ben installateur, dus ik kom ook genoeg ranzige wc potten tegen.. Het verschil is dan wel dat ik het niet schoonmaak.
Ik gooi mijn telefoon niet in de stront ofzoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:48 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
je hebt toch wel een plastiek wegwerphoesje om je foon he
godverdikke, wat een ransapen daar
tvp om elke dag van nieuwe kunstwerkjes te kunnen genieten.
Ik zal straks of morgen eens even alle oude foto's van vorig jaar en het jaar ervoor eens uploadenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:59 schreef Gemaskerde het volgende:
Respect voor jou man![]()
Zou eigenlijk zelf ook wel eens een week schoonmaker willen zijn om te kijken hoe het er aan toe gaat.
En natuurlijk TVP voor nieuwe kunstwerken![]()
Thanks. Misschien ook nog wat leuke dingen meenemen. Een dagje uit het leven van een camping schoonmakerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zal straks of morgen eens even alle oude foto's van vorig jaar en het jaar ervoor eens uploaden
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zal straks of morgen eens even alle oude foto's van vorig jaar en het jaar ervoor eens uploaden
Haha, dat doen kleine kinderen meestal die net van de pot afkomen en dan voor het eerst op een normale wc schijten.. Die zitten dan te ver naar achterenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:09 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
Thanks. Misschien ook nog wat leuke dingen meenemen. Een dagje uit het leven van een camping schoonmakertop
Echt heb wel wat ranzigs gezien tijdens mijn vakantiebaantjes, maar dit is echt wel de onderkant van de samenleving die daar gebruik maakt van het sanitair. Ergste wat ik heb meegemaakt is op de wc bril gepoept (en daar was ik al nie blij mee....)
Ik denk een verstopt kinderbadje met diarree en water tot de nok toe gevuldquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:10 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
![]()
Wat is het ergste dat je ooit hebt meegemaakt ijdens het schoonmaken?
Kakpiespoep-douche. Operatiekamer is meestal vrij schoon omdat het een privekliniek is waar vooral met kleine incisies (?) wordt gewerkt dus er is nooit echt bloed. Het is meer stof wegvegenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:17 schreef e-wok het volgende:
respect voor ts..[ afbeelding ]
Nog een vraag:
Wat vind je ranziger om schoon te maken: Zo'n kakpiespoep-douche of een operatiekamer?
Zo zie je maar weer hoe vies of hoe grappig sommige mensen denken te zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha, dat doen kleine kinderen meestal die net van de pot afkomen en dan voor het eerst op een normale wc schijten.. Die zitten dan te ver naar achterenHeb wel eens gehad dat ik zelf even mijn behoefte zat te doen en dat zo'n vader met klein kindje in de WC naast mij kwamen te zitten en dat kindje op de bril poepte en de vader zei dat de schoonmakers dat wel op zouden ruimen
Had ik verdomme net dat hele gebouw schoongemaakt
[..]
Ik denk een verstopt kinderbadje met diarree en water tot de nok toe gevuldOf poep in een normale wasbak... Want dat kan je niet zomaar opruimen met een slag en iets van een borstel
Of dat je alle douches afspuit met een waterslang afspuit en dat er dan iemand naar binnen springt zo de douchehokjes in, terwijl ik nog bezig benquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:22 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe vies of hoe grappig sommige mensen denken te zijn.
Veel mensen zijn ongeduldig, kennelijk dus ook wanneer ze op vakantie zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Of dat je alle douches afspuit met een waterslang afspuit en dat er dan iemand naar binnen springt zo de douchehokjes in, terwijl ik nog bezig ben(Dan staat er meestal ook nog een prullenbak en een aantrekker voor de deur)... Dan wil ik soms ook nog wel zo vriendelijk zijn om even wat water onder de deur te spuiten per ongeluk...
Ik heb zo'n hekel aan dat soort mensen
Ik weet niet er lagen er 2... Een gewoon ergens in een hoekje en een ander in de WC er zitten wel eens zwaluwen in de toiletgebouwen de boel onder te kakken maar nooit musjes... Dus ik weet het niet...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:09 schreef UncleFunk het volgende:
Wat sommige mensen achterlaten is echt ongelofelijk ranzig. Echt respect voor de schoonmakers die het allemaal weer moeten opruimen.
Dat musje zal wel doelbewust in dat toilet gegooid zijn, neem ik aan?
Ik kende deze nog niet. Maar ik heb het met verbazing gelezen. Er komt alleen 'WTF' in mij op.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:32 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Doet me denken aan dit:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=120921191
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:26 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit is dus allemaal op een camping met een cijfer hoger dan een 8 op zoover.nl en allemaal dezelfde ochtend gemaakt (vanochtend dus).
[ afbeelding ]
Dit is dus achter een douche (een collega had in de stront gestaan en had het niet opgeruimd)
[ afbeelding ]
Kutkoters hadden op de maandverbandbak gestaan en op de brillen van alle wc's
[ afbeelding ]
Alle kraandoppen er af getrokken en meegenomen
[ afbeelding ]
Stront op de prullenbak door een luier oid.
[ afbeelding ]
Kutkoters
---------------------------------------------------------------------
En als bonus van andere dagen...
[ afbeelding ]
Een mooi vers exemplaar...
[ afbeelding ]
Een tampon in de borstelhouder
[ afbeelding ]
Fanatieke borstelaar (ik had er ook een foto waar iemand een superman logo had getekend maar die ben ik kwijt)
[ afbeelding ]
Een dood musje, verdronken ofzo
[ afbeelding ]
lol met toiletpapier
(Dit is dus allemaal van dit jaar... Van vorig jaar staat op een andere computer)
ziet er uit als een theezakje.quote:
WTF? Waarom maakt die kutvader dat zelf niet ff schoon?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha, dat doen kleine kinderen meestal die net van de pot afkomen en dan voor het eerst op een normale wc schijten.. Die zitten dan te ver naar achterenHeb wel eens gehad dat ik zelf even mijn behoefte zat te doen en dat zo'n vader met klein kindje in de WC naast mij kwamen te zitten en dat kindje op de bril poepte en de vader zei dat de schoonmakers dat wel op zouden ruimen
Had ik verdomme net dat hele gebouw schoongemaakt
[..]
Ik denk een verstopt kinderbadje met diarree en water tot de nok toe gevuldOf poep in een normale wasbak... Want dat kan je niet zomaar opruimen met een slag en iets van een borstel
Stof in een operatiekamer??quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kakpiespoep-douche. Operatiekamer is meestal vrij schoon omdat het een privekliniek is waar vooral met kleine incisies (?) wordt gewerkt dus er is nooit echt bloed. Het is meer stof wegvegen
Naja stof..quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:35 schreef guapo het volgende:
[..]
Stof in een operatiekamer??*mompelt iets over infecties*
Nieuwe foto's komen er sowieso niet vandaag... Ben vrij, ik zal zo nog wel even wat oude foto's uploadenquote:
Dat maakt jou in 1 klap mijn favomodquote:Op maandag 26 juli 2010 18:21 schreef o.us het volgende:
Foto's volgende keer in een spoiletag gaarne
Haha verstopte WC's zijn echt irritant soms... Dat iemand zo'n bolus er in heeft gelegd dat het allemaal vast zit en dat de ontstopper niet werktquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:39 schreef Alib99 het volgende:
Ik begrijp je TS. Wat kunnen mensen toch goor zijn.
Vroeger moest ik altijd de wc's van een café schoonmaken. Mannen wc viel wel mee, beetje pis hier en daar op de grond. Maar de vrouwen wc.Tampons in de wasbak, verstopte wc met wcpapier tot aan de rand.
Gelukkig doet bleekwater wonderen.
Oke zal het volgende keer in een spoiler zettenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat maakt jou in 1 klap mijn favomod![]()
OT: Dat doen mensen helaas niet alleen op de camping.
DE ga je dan niet kotsen als je dat moet schoonmaken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |