Luie schoonmakers, ik heb het ook allemaal wel een keer gezien, maar ik ruimde het op voordat jij het zag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:07 schreef kurk_droog het volgende:
Moet je keer weekje doorbrengen op camping in LLoretelke ochtend kak, schijt, sperma en kots in de douches
![]()
![]()
![]()
Kijk sperma en kots kan ik begrijpen, maar hoe je er in godsnaam bijkomt in de douche te gaan schijten kan ik echt met m'n hoofd niet bij. En het feit dat blijkbaar meerdere mensen dit doen maakt het allemaal nog een stukje erger.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:07 schreef kurk_droog het volgende:
Moet je keer weekje doorbrengen op camping in LLoretelke ochtend kak, schijt, sperma en kots in de douches
![]()
![]()
![]()
En jij kan niet lezen. Groentjes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:02 schreef Linkiss het volgende:
Wat een poepbaan zeg. Sterkte. Onterechte klacht trouwens, je hebt er zelf voor gekozen om dat beroep uit te oefenen, maar snap je klacht wel.
Daar komt de ware aard van vrouwen naar boven. Ze lijken zo netjes, maar ondertussenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Dit doet me denken aan mijn baantje als barman. Na elke stapavond was het wel weer prijs in 1 van de 4 vrouwenwc's. Het waren overigens altijd de vrouwen aangezien de mannen alleen zo'n grote pisbak hadden, dus daar kan niet zoveel aan verkeerd.
Het ergste wat ik heb meegemaakt bij die vrouwenwc's, was een wc die helemaal ondergesmeerd was met poep en menstruatiebloed. En dit allemaal tijdens een stapavond. Ik snap nog steeds niet hoe sommige mensen zoiets kunnen doen. Echt nasty
Ik heb een maatje dat toiletten schoonmaakt. Vrouwen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:34 schreef najazeg het volgende:
[..]
Daar komt de ware aard van vrouwen naar boven. Ze lijken zo netjes, maar ondertussen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |