Hahaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:41 schreef Cesp het volgende:
[..]
Heb net wat andere posts van die Malodrax gelezen... Hij zou echt de perfecte KLBer zijn![]()
Heeel interessant topic verder....
Wat moet je anders met al die ondergescheten toiletten....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
echt wie gaat er nou poepen in een douche XD dat is echt zo vies
En toen je de TT zag, ging er natuurlijk ook geen lampje branden..quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Godver, ik zat net aan een bammetje pindakaas![]()
Waar blijven ze? Een maand uploaden is wel erg veelquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Aangezien het einde van hoogseizoen is en ik wat vrije tijd heb zal ik zometeen foto's gaan uploaden... Het zijn er niet geweldig veel of mooie exemplaren maar agh jullie wilden foto's
Omdat je een strontbaantje hebt maak je daar ook nog maar wat foto's van shit aan de muur?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb eventueel ook nog foto's voor de liefhebbers
duurde een jaar, maar dan heppie ook watquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja sorryIk heb wel foto's en ze komen er ook heus nog wel aan, maar ik ben even druk bezig met dingen
![]()
Die foto's komen nog wel vroeg of laat en ik blijf kijken naar nog meer foto onderwerp(sel)en
Is al gedaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:29 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Mag ik dan nog wel in de wasbak poepen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |