Ja ook goed!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:27 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Prrrimaaa, veel stress, maar goed. Hoe is het met zwemmen?
Wat de fuqueeee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Shiftknop deze is voor jou
http://imgur.com/a/QXOMJ
heb wederom hard zitten te lachen,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Shiftknop deze is voor jou
http://imgur.com/a/QXOMJ
Nou nou, de gemiddelde vrouw gooit dat echt niet in de wc of op de grond hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:41 schreef shiftknop het volgende:
Vrouwen zijn zeker goor![]()
![]()
![]()
Wat zal een douche (thuis) lekker zijn aan het einde van zo'n schoonmaak dag!
Oude topics bedoel je.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:38 schreef shiftknop het volgende:
Nice nice![]()
Maar nu moet klaagbaak het ook weten! Wat is het url van je oude topic
Jawel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou nou, de gemiddelde vrouw gooit dat echt niet in de wc of op de grond hoor.
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:57 schreef leeell het volgende:
ik respecteer TS ten zeerste voor zijn offer voor het goede van de samenleving, zodat ons dagelijks leven zonder oponthoud en goede hygiene door kan draaien.
leuk om weer te lezenquote:
Nee maar mijn collega's hebben een normale vrouw een keer betrapt op het poepen in een douche.quote:
Komt omdat ik die shit opruimde om 5 uur 's ochtend. Pun intended.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef Renesite het volgende:
Ik kom op campings, of eigenlijk kwam, maar zo erg heb ik het nog nooooit meegemaakt.
sowieso campingsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef Renesite het volgende:
Ik kom op campings, of eigenlijk kwam, maar zo erg heb ik het nog nooooit meegemaakt.
Ja, ik vermaak me op campings, jij op de kinderboerderij, jochiequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:48 schreef leeell het volgende:
[..]
sowieso campings
het vermaek van de plebs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |