SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn laatste kerstpakket was 1 Quest! (Ja 1 tijdschrift) dat zegt wel genoeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef shiftknop het volgende:
![]()
Rotbedrijf... tijd voor de FOK! knokploeg!
Zal mijn vriendin net zo leuk vinden als ik superman logo's op de muur teken met strontquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef Fopje het volgende:
Dan wil ik poepfotos bij jou thuis zien.
hier ook aardig wat bookmarks, zulke kom je nu eenmaal niet meer tegenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze nog wel allemaal hoor
Ik vind het ook best wel magisch. Moest laatst ook weer denken aan toen ik er werkte en er zo'n vies mongooltje aan mij vroeg of dit de douches waren en ik ja zei. En dat ze toen onder de douche ging zonder handdoek. Godverdomme wat een stank. Komt ze later naakt uit de douche lopen roepend naar haar moederquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Grappig dat mensen dat nog weten![]()
Was laatst op een campingplee en moest toch even grijnzen
DutchErrorist werkte bij camping als schoonmaker/klusjesman.quote:
Ik heb trouwens nog wel een kwaliteitsfoto van een hele mooie auto op de campingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:05 schreef shiftknop het volgende:
[..]
DutchErrorist werkte bij camping als schoonmaker/klusjesman.
Stront zat op de muren, en daar opende hij dus een klb topic over
Ja prima, wij vermaken ons prima. Zal haar er eens bij roepenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef Renesite het volgende:
dat topic helemaal gemist DE?!
Hoe is het met Smijn?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Oke dit busje stond 3 jaar lang elke zomer wel een keer op de camping, en ik wist niet echt wat ik er nu van moest denken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Oke dit busje stond 3 jaar lang elke zomer wel een keer op de camping, en ik wist niet echt wat ik er nu van moest denken
[ afbeelding ]
Prima!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:14 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ja, primaLang niet gefokt! Hoe gaat het met jou?
Klacht: dumpert taalgebruikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prima!+1
Studie is +1 (HBO afgerond, Uni gestart)
Werk is +1
Plezier is +1
Vet goed!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prima!+1
Studie is +1 (HBO afgerond, Uni gestart)
Werk is +1
Plezier is +1
Ja ook goed!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:27 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Prrrimaaa, veel stress, maar goed. Hoe is het met zwemmen?
Wat de fuqueeee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Shiftknop deze is voor jou
http://imgur.com/a/QXOMJ
heb wederom hard zitten te lachen,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Shiftknop deze is voor jou
http://imgur.com/a/QXOMJ
Nou nou, de gemiddelde vrouw gooit dat echt niet in de wc of op de grond hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:41 schreef shiftknop het volgende:
Vrouwen zijn zeker goor![]()
![]()
![]()
Wat zal een douche (thuis) lekker zijn aan het einde van zo'n schoonmaak dag!
Oude topics bedoel je.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:38 schreef shiftknop het volgende:
Nice nice![]()
Maar nu moet klaagbaak het ook weten! Wat is het url van je oude topic
Jawel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou nou, de gemiddelde vrouw gooit dat echt niet in de wc of op de grond hoor.
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:57 schreef leeell het volgende:
ik respecteer TS ten zeerste voor zijn offer voor het goede van de samenleving, zodat ons dagelijks leven zonder oponthoud en goede hygiene door kan draaien.
leuk om weer te lezenquote:
Nee maar mijn collega's hebben een normale vrouw een keer betrapt op het poepen in een douche.quote:
Komt omdat ik die shit opruimde om 5 uur 's ochtend. Pun intended.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef Renesite het volgende:
Ik kom op campings, of eigenlijk kwam, maar zo erg heb ik het nog nooooit meegemaakt.
sowieso campingsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef Renesite het volgende:
Ik kom op campings, of eigenlijk kwam, maar zo erg heb ik het nog nooooit meegemaakt.
Ja, ik vermaak me op campings, jij op de kinderboerderij, jochiequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:48 schreef leeell het volgende:
[..]
sowieso campings
het vermaek van de plebs
stiekem ben jij toch niet vies van wat poep?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik vermaak me op campings, jij op de kinderboerderij, jochie
Betrapt? Hoe? Kon je het onder de deur door zien ofwat?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee maar mijn collega's hebben een normale vrouw een keer betrapt op het poepen in een douche.
[..]
Komt omdat ik die shit opruimde om 5 uur 's ochtend. Pun intended.
DEquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Stiekem voel ik mij wel gevleid door dit soort topics
Ik snap niet wat je zegt? Wil je met die opmerking wat zeggen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:50 schreef leeell het volgende:
[..]
stiekem ben jij toch niet vies van wat poep?
word moeilijk anders
niets rènéquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je zegt? Wil je met die opmerking wat zeggen?
Sowieso die tweede zin, is dat wel vervoegd?
Zeg dan ook niet zulke bullcrap dude. Je bent een groot grossier in aversie opwekken jegens jezelf. Doe je goedquote:
weet wie er begon, all i'm saying.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet zulke bullcrap dude. Je bent een groot grossier in aversie opwekken jegens jezelf. Doe je goed!
Maar laten we hier niet bitchen. Al begon in niet 'the flamewar'!
Als je op die foto's kijkt zie je dat het water van de douches via twee gleuven aan de achterkant van de douches via een gleuf in de servicesgang naar de putjes loopt. Zo heb je geen vieze putjes in de douches.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Betrapt? Hoe? Kon je het onder de deur door zien ofwat?
Ik heb trouwens wel een keer een meid betrapt die zich volgens mij aan het vingeren was in de washokjesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Betrapt? Hoe? Kon je het onder de deur door zien ofwat?
Klassiekersquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:54 schreef leeell het volgende:
nu moet ik ook weer denken aan dat biefstuk topic met uit zn raam pissen
jij eckte baas zijnde, even naar binnen gestapt en het karwei afgemaaktquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel een keer een meid betrapt die zich volgens mij aan het vingeren was in de washokjes! Dat was ook hilarisch natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |