SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn laatste kerstpakket was 1 Quest! (Ja 1 tijdschrift) dat zegt wel genoeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef shiftknop het volgende:
![]()
Rotbedrijf... tijd voor de FOK! knokploeg!
Zal mijn vriendin net zo leuk vinden als ik superman logo's op de muur teken met strontquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef Fopje het volgende:
Dan wil ik poepfotos bij jou thuis zien.
hier ook aardig wat bookmarks, zulke kom je nu eenmaal niet meer tegenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze nog wel allemaal hoor
Ik vind het ook best wel magisch. Moest laatst ook weer denken aan toen ik er werkte en er zo'n vies mongooltje aan mij vroeg of dit de douches waren en ik ja zei. En dat ze toen onder de douche ging zonder handdoek. Godverdomme wat een stank. Komt ze later naakt uit de douche lopen roepend naar haar moederquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Grappig dat mensen dat nog weten![]()
Was laatst op een campingplee en moest toch even grijnzen
DutchErrorist werkte bij camping als schoonmaker/klusjesman.quote:
Ik heb trouwens nog wel een kwaliteitsfoto van een hele mooie auto op de campingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:05 schreef shiftknop het volgende:
[..]
DutchErrorist werkte bij camping als schoonmaker/klusjesman.
Stront zat op de muren, en daar opende hij dus een klb topic over
Ja prima, wij vermaken ons prima. Zal haar er eens bij roepenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef Renesite het volgende:
dat topic helemaal gemist DE?!
Hoe is het met Smijn?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Oke dit busje stond 3 jaar lang elke zomer wel een keer op de camping, en ik wist niet echt wat ik er nu van moest denken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Oke dit busje stond 3 jaar lang elke zomer wel een keer op de camping, en ik wist niet echt wat ik er nu van moest denken
[ afbeelding ]
Prima!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:14 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ja, primaLang niet gefokt! Hoe gaat het met jou?
Klacht: dumpert taalgebruikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prima!+1
Studie is +1 (HBO afgerond, Uni gestart)
Werk is +1
Plezier is +1
Vet goed!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prima!+1
Studie is +1 (HBO afgerond, Uni gestart)
Werk is +1
Plezier is +1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |