SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn laatste kerstpakket was 1 Quest! (Ja 1 tijdschrift) dat zegt wel genoeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef shiftknop het volgende:
![]()
Rotbedrijf... tijd voor de FOK! knokploeg!
Zal mijn vriendin net zo leuk vinden als ik superman logo's op de muur teken met strontquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef Fopje het volgende:
Dan wil ik poepfotos bij jou thuis zien.
hier ook aardig wat bookmarks, zulke kom je nu eenmaal niet meer tegenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze nog wel allemaal hoor
Ik vind het ook best wel magisch. Moest laatst ook weer denken aan toen ik er werkte en er zo'n vies mongooltje aan mij vroeg of dit de douches waren en ik ja zei. En dat ze toen onder de douche ging zonder handdoek. Godverdomme wat een stank. Komt ze later naakt uit de douche lopen roepend naar haar moederquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Grappig dat mensen dat nog weten![]()
Was laatst op een campingplee en moest toch even grijnzen
DutchErrorist werkte bij camping als schoonmaker/klusjesman.quote:
Ik heb trouwens nog wel een kwaliteitsfoto van een hele mooie auto op de campingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:05 schreef shiftknop het volgende:
[..]
DutchErrorist werkte bij camping als schoonmaker/klusjesman.
Stront zat op de muren, en daar opende hij dus een klb topic over
Ja prima, wij vermaken ons prima. Zal haar er eens bij roepenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef Renesite het volgende:
dat topic helemaal gemist DE?!
Hoe is het met Smijn?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Oke dit busje stond 3 jaar lang elke zomer wel een keer op de camping, en ik wist niet echt wat ik er nu van moest denken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Oke dit busje stond 3 jaar lang elke zomer wel een keer op de camping, en ik wist niet echt wat ik er nu van moest denken
[ afbeelding ]
Prima!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:14 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ja, primaLang niet gefokt! Hoe gaat het met jou?
Klacht: dumpert taalgebruikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prima!+1
Studie is +1 (HBO afgerond, Uni gestart)
Werk is +1
Plezier is +1
Vet goed!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prima!+1
Studie is +1 (HBO afgerond, Uni gestart)
Werk is +1
Plezier is +1
Ja ook goed!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:27 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Prrrimaaa, veel stress, maar goed. Hoe is het met zwemmen?
Wat de fuqueeee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Shiftknop deze is voor jou
http://imgur.com/a/QXOMJ
heb wederom hard zitten te lachen,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Shiftknop deze is voor jou
http://imgur.com/a/QXOMJ
Nou nou, de gemiddelde vrouw gooit dat echt niet in de wc of op de grond hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:41 schreef shiftknop het volgende:
Vrouwen zijn zeker goor![]()
![]()
![]()
Wat zal een douche (thuis) lekker zijn aan het einde van zo'n schoonmaak dag!
Oude topics bedoel je.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:38 schreef shiftknop het volgende:
Nice nice![]()
Maar nu moet klaagbaak het ook weten! Wat is het url van je oude topic
Jawel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou nou, de gemiddelde vrouw gooit dat echt niet in de wc of op de grond hoor.
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:57 schreef leeell het volgende:
ik respecteer TS ten zeerste voor zijn offer voor het goede van de samenleving, zodat ons dagelijks leven zonder oponthoud en goede hygiene door kan draaien.
leuk om weer te lezenquote:
Nee maar mijn collega's hebben een normale vrouw een keer betrapt op het poepen in een douche.quote:
Komt omdat ik die shit opruimde om 5 uur 's ochtend. Pun intended.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef Renesite het volgende:
Ik kom op campings, of eigenlijk kwam, maar zo erg heb ik het nog nooooit meegemaakt.
sowieso campingsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef Renesite het volgende:
Ik kom op campings, of eigenlijk kwam, maar zo erg heb ik het nog nooooit meegemaakt.
Ja, ik vermaak me op campings, jij op de kinderboerderij, jochiequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:48 schreef leeell het volgende:
[..]
sowieso campings
het vermaek van de plebs
stiekem ben jij toch niet vies van wat poep?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik vermaak me op campings, jij op de kinderboerderij, jochie
Betrapt? Hoe? Kon je het onder de deur door zien ofwat?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee maar mijn collega's hebben een normale vrouw een keer betrapt op het poepen in een douche.
[..]
Komt omdat ik die shit opruimde om 5 uur 's ochtend. Pun intended.
DEquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Stiekem voel ik mij wel gevleid door dit soort topics
Ik snap niet wat je zegt? Wil je met die opmerking wat zeggen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:50 schreef leeell het volgende:
[..]
stiekem ben jij toch niet vies van wat poep?
word moeilijk anders
niets rènéquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je zegt? Wil je met die opmerking wat zeggen?
Sowieso die tweede zin, is dat wel vervoegd?
Zeg dan ook niet zulke bullcrap dude. Je bent een groot grossier in aversie opwekken jegens jezelf. Doe je goedquote:
weet wie er begon, all i'm saying.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet zulke bullcrap dude. Je bent een groot grossier in aversie opwekken jegens jezelf. Doe je goed!
Maar laten we hier niet bitchen. Al begon in niet 'the flamewar'!
Als je op die foto's kijkt zie je dat het water van de douches via twee gleuven aan de achterkant van de douches via een gleuf in de servicesgang naar de putjes loopt. Zo heb je geen vieze putjes in de douches.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Betrapt? Hoe? Kon je het onder de deur door zien ofwat?
Ik heb trouwens wel een keer een meid betrapt die zich volgens mij aan het vingeren was in de washokjesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Betrapt? Hoe? Kon je het onder de deur door zien ofwat?
Klassiekersquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:54 schreef leeell het volgende:
nu moet ik ook weer denken aan dat biefstuk topic met uit zn raam pissen
jij eckte baas zijnde, even naar binnen gestapt en het karwei afgemaaktquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel een keer een meid betrapt die zich volgens mij aan het vingeren was in de washokjes! Dat was ook hilarisch natuurlijk.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:57 schreef leeell het volgende:
[..]
jij eckte baas zijnde, even naar binnen gestapt en het karwei afgemaakt
pre-smijn periode uiteraard
Nee dat was al toen ik met Smijn had.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:57 schreef leeell het volgende:
[..]
jij eckte baas zijnde, even naar binnen gestapt en het karwei afgemaakt
pre-smijn periode uiteraard
Anders ik wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee dat was al toen ik met Smijn had.Je wil zeker het hele verhaal weten
pff, impliceren dat ik zo'n vies mannetje ben die dat wil wetenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Echt niet, dat was sowieso pre-smijn. Gekkie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En anders heb je zitten liegen tegen mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:00 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Echt niet, dat was sowieso pre-smijn. Gekkie.
Je hebt je in ieder geval nooit verveeld daar geloof ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel een keer een meid betrapt die zich volgens mij aan het vingeren was in de washokjes! Dat was ook hilarisch natuurlijk.
Nouuuuu..quote:
Oh oke ik heb ook best wel een kut geheugen verderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:00 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Echt niet, dat was sowieso pre-smijn. Gekkie.
Ik wil wel foto's maken van wanneer DE vergeet door te spoelen en ze online posten? Volgens mij heb ik er zelfs nog een.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:08 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik wil wel foto's maken van wanneer DE vergeet door te spoelen en ze online posten? Volgens mij heb ik er zelfs nog een.
Kan ik beter foto's maken als ze nog vers zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:08 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik wil wel foto's maken van wanneer DE vergeet door te spoelen en ze online posten? Volgens mij heb ik er zelfs nog een.
Hehe.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nouuuuu..
Bij de camping waar ik werkte gingen de deuren dicht door zo'n slot dat je zeg maar omsloeg (De deur opende naar buiten open en dan zat er op de deur zelf zo'n slot dat in een cirkel beweging naar de muur ging waardoor de deur niet open ging).
Nu hadden we daar wel eens van die grapjassen die dan die deuren op slot deden en dan via de onderkant van de deur of bovenlangs er uit gingen. Dus wij vonden een washokje die zo op slot zat en als controle had ik er al onder gekeken (geen voeten) en ik had al gevraagd of er iemand in zat (geen antwoord). Dus bedacht ik het geniale idee om de deur met een wisser op stok open te doen, dan hoefde ik niet moeilijk te doen dacht ik. Dus ik met die wisser in de weer, en hij ging wat moeilijk omhoog alsof iemand hem tegen hield (wist ik veel). Goed, dat faalde dus keihard, dus maar de deur geopend met een schroevendraaier. En op het moment dat ik die deur open zie ik zo'n wichter op de wastafel zitten, benen gespreid (kan mij er verder niet veel van herinneren, dus geen details... sorry) Heel snel sorry gezegd, deur dicht geramd en keihard buiten gelachen.
Toen maar snel doorgereden naar een andere toiletgebouw
tl;dr: doeg.
Oh en sorry voor mijn veel gebruik van dus en mijn slechte Nederlands. Lidl bier alles.
zozo, jij zit onder streng regimequote:
en terecht, die is aardig aan de maatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is hoe ik je moeder noemde schatje.
Je zou eens langs moeten komen, dan zie je hoe gezellig wij zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:20 schreef tomaat52 het volgende:
Wat zijn Smijn en DE toch gezellig. Beide met een laptop op schoot tv kijken.![]()
50 euro maar?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je zou eens langs moeten komen, dan zie je hoe gezellig wij zijn.
Maar alleen als je tof, aardig, lief en leuk bent.
En 50 euro meeneemt.
Kusjes, ik ben in mijn ouderlijk huis en DE is ook bij zijn papa en mama. Maandag zijn we weer samen in Arnhem.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:20 schreef tomaat52 het volgende:
Wat zijn Smijn en DE toch gezellig. Beide met een laptop op schoot tv kijken.![]()
Die malle lelllllquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:21 schreef leeell het volgende:
[..]
50 euro maar?
jullie zijn niet duur, in a'dam ben ik meer kwijt
quote:
Zonder 50 euro mag ook wel hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je zou eens langs moeten komen, dan zie je hoe gezellig wij zijn.
Maar alleen als je tof, aardig, lief en leuk bent.
En 50 euro meeneemt.
En mijn schele kat, die hoogstwaarschijnlijk vanavond het egeltje om het leven gaat brengen die ik zonet in onze achtertuin zag rondlopen. Sorry egel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:34 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Kusjes, ik ben in mijn ouderlijk huis en DE is ook bij zijn papa en mama. Maandag zijn we weer samen in Arnhem.
Ik snap het ook echt nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:36 schreef Maisnon het volgende:
ik zie al helemaal voor me hoe iemand mijn toilet deurtje zou open proberen te maken zo
Dat je ineens die stok voor je ziet, dat die wasbaktrol zelfs toen nog stil bleef
Van die gebruikte tampons... Blegh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:43 schreef leeell het volgende:
vrouwen altijd schijnheilig over hygiene dit dat
ondertussen zijn ze nog goorder dan de mannen
Mwoah... Mensen op campings zijn veel creatiever, die hebben geen haast.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:45 schreef Maisnon het volgende:
Schoonmakers hel: McDonalds vrouwentoiletten
Misschien verslagen door wegrestauranttoiletten trouwens
vierkantjes tekenen van stront; altijd leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mwoah... Mensen op campings zijn veel creatiever, die hebben geen haast.
Of een superman logo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:47 schreef leeell het volgende:
[..]
vierkantjes tekenen van stront; altijd leuk
Bij mij op de camping kwam je alleen maar schone toiletten tegen, dat kwam omdat ik ze schoonmaakte voordat jij het hoefde te zien. Dus nee, bij een wegrestaurant zijn de wc's niet viezer, de schoonmakers zijn gewoon luier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:47 schreef Maisnon het volgende:
Ik ging een keer in een wegrestaurant naar het toilet. van de 7 toiletten waren er 2 verstopt (een soort levende pulserende hoop wc papier / poep) 1 was er compleet besmeerd met poep, in 2 andere had waarschijnlijk een kleine terroristische groep een pijpbom geworpen, lekkend en al, maar er was 1 toilet dat helemaal schoon was! ... zonder bril, en met een kapot slot
Nope!
Soms wel, maar het is niet alsof ik met blote handen aan die shit zat... Hahahhahahaha wat een leuke woordgrap (alweerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:10 schreef Frishe het volgende:
Smakelijk gelachen om de foto's. Had je niet de behoefte (haha) om handschoenen aan te trekken?
Ze nemen je aan als terreinbeheerder en zeggen achteraf pas dat je schoonmaker bent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:25 schreef Gemaskerde het volgende:
Hoe ontslaan ze jou daar trouwens voor, kan mij niet voorstellen dat er zoveel mensen zijn die jouw taak willen overnemen, al helemaal niet na die foto's.
lololololo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ze nemen je aan als terreinbeheerder en zeggen achteraf pas dat je schoonmaker bent.
Uhhh 5 ofzo tot 10 uur.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:31 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
lololololo.
Nouja, als je er logisch over nadenkt is dat best logisch dat je dan 'ook' schoonmaker bent,
Hoeveel toiletgebouwen moest je dan eigenlijk schoonmaken als je al om 5 uur begint?
Ben je dadelijk 6 uur per dag aan het schoonmaken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |