Je zou eens langs moeten komen, dan zie je hoe gezellig wij zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:20 schreef tomaat52 het volgende:
Wat zijn Smijn en DE toch gezellig. Beide met een laptop op schoot tv kijken.![]()
50 euro maar?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je zou eens langs moeten komen, dan zie je hoe gezellig wij zijn.
Maar alleen als je tof, aardig, lief en leuk bent.
En 50 euro meeneemt.
Kusjes, ik ben in mijn ouderlijk huis en DE is ook bij zijn papa en mama. Maandag zijn we weer samen in Arnhem.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:20 schreef tomaat52 het volgende:
Wat zijn Smijn en DE toch gezellig. Beide met een laptop op schoot tv kijken.![]()
Die malle lelllllquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:21 schreef leeell het volgende:
[..]
50 euro maar?
jullie zijn niet duur, in a'dam ben ik meer kwijt
quote:
Zonder 50 euro mag ook wel hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je zou eens langs moeten komen, dan zie je hoe gezellig wij zijn.
Maar alleen als je tof, aardig, lief en leuk bent.
En 50 euro meeneemt.
En mijn schele kat, die hoogstwaarschijnlijk vanavond het egeltje om het leven gaat brengen die ik zonet in onze achtertuin zag rondlopen. Sorry egel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:34 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Kusjes, ik ben in mijn ouderlijk huis en DE is ook bij zijn papa en mama. Maandag zijn we weer samen in Arnhem.
Ik snap het ook echt nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:36 schreef Maisnon het volgende:
ik zie al helemaal voor me hoe iemand mijn toilet deurtje zou open proberen te maken zo
Dat je ineens die stok voor je ziet, dat die wasbaktrol zelfs toen nog stil bleef
Van die gebruikte tampons... Blegh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:43 schreef leeell het volgende:
vrouwen altijd schijnheilig over hygiene dit dat
ondertussen zijn ze nog goorder dan de mannen
Mwoah... Mensen op campings zijn veel creatiever, die hebben geen haast.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:45 schreef Maisnon het volgende:
Schoonmakers hel: McDonalds vrouwentoiletten
Misschien verslagen door wegrestauranttoiletten trouwens
vierkantjes tekenen van stront; altijd leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mwoah... Mensen op campings zijn veel creatiever, die hebben geen haast.
Of een superman logo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:47 schreef leeell het volgende:
[..]
vierkantjes tekenen van stront; altijd leuk
Bij mij op de camping kwam je alleen maar schone toiletten tegen, dat kwam omdat ik ze schoonmaakte voordat jij het hoefde te zien. Dus nee, bij een wegrestaurant zijn de wc's niet viezer, de schoonmakers zijn gewoon luier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:47 schreef Maisnon het volgende:
Ik ging een keer in een wegrestaurant naar het toilet. van de 7 toiletten waren er 2 verstopt (een soort levende pulserende hoop wc papier / poep) 1 was er compleet besmeerd met poep, in 2 andere had waarschijnlijk een kleine terroristische groep een pijpbom geworpen, lekkend en al, maar er was 1 toilet dat helemaal schoon was! ... zonder bril, en met een kapot slot
Nope!
Soms wel, maar het is niet alsof ik met blote handen aan die shit zat... Hahahhahahaha wat een leuke woordgrap (alweerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:10 schreef Frishe het volgende:
Smakelijk gelachen om de foto's. Had je niet de behoefte (haha) om handschoenen aan te trekken?
Ze nemen je aan als terreinbeheerder en zeggen achteraf pas dat je schoonmaker bent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:25 schreef Gemaskerde het volgende:
Hoe ontslaan ze jou daar trouwens voor, kan mij niet voorstellen dat er zoveel mensen zijn die jouw taak willen overnemen, al helemaal niet na die foto's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |