wat voor pics?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb eventueel ook nog foto's voor de liefhebbers
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:00 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Als je op je eigen post wilt reageren log dan teminste goed met je kloon in zielige klaphark.
Heren, gaarne te kappen met zinloze uitlokking en ontopic blijven. Nergens voor nodig en lekker boeiend wat de TS doet.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:05 schreef dustinoo het volgende:
[..]
jij hebt aandacht te kort
je zelf quoten![]()
![]()
![]()
Als je dat al erg vind dan moet je weten wat ik dagelijks tegen komquote:
Zonder poep is het al vies genoeg met al die haren van vrouwenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:09 schreef Pinterman het volgende:
Je moet maar zo denken: als ik niet regelmatig in jouw douche kom poepen, had jij geen baan. Je baas zou zeggen: jongen, hou er maar mee op. Deze douches zijn zo schoon als kan zijn. Hier poept niemand. En dan stroop je huilend af
Je mag me dus wel bedanken.
Iemand moet het doenquote:
Moet je eens de rustplaatsen checken langs de Franse autoroutequote:Op maandag 26 juli 2010 18:10 schreef -AnneX- het volgende:
Bwhaha zie die douche!
geen wonder dat mensen daar gaan schijten, ziet er ook uit als een schijthuis
klopt, misschien moeten ze daar ook maar douches plaatsenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Moet je eens de rustplaatsen checken langs de Franse autoroute.
Probleem is dat het putje achter de douche zit en het water eerst onder de muur door gaat met een 30cm breed gootje waar het dan in een andere goot loopt met douche putjes (En dat is in de service gang) Dus dan raggen ze gewoon met een trekker die poep dat achterste gootje inquote:Op maandag 26 juli 2010 18:11 schreef Cybey het volgende:
Ik poep altijd in de douche. Dat kan je gewoon met je voet door het putje prakken. Ook kan je het doen met een vork voor de mensen met smetvrees onder ons.
Lekker hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 18:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Probleem is dat het putje achter de douche zit en het water eerst onder de muur door gaat met een 30cm breed gootje waar het dan in een andere goot loopt met douche putjes (En dat is in de service gang) Dus dan raggen ze gewoon met een trekker die poep dat achterste gootje in![]()
en daar heb je foto's van?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Probleem is dat het putje achter de douche zit en het water eerst onder de muur door gaat met een 30cm breed gootje waar het dan in een andere goot loopt met douche putjes (En dat is in de service gang) Dus dan raggen ze gewoon met een trekker die poep dat achterste gootje in![]()
Volwassen mannenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:50 schreef BiffTannen het volgende:
[..]
nee, dank je. wat voor mongolen doen dat
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:57 schreef leeell het volgende:
ik respecteer TS ten zeerste voor zijn offer voor het goede van de samenleving, zodat ons dagelijks leven zonder oponthoud en goede hygiene door kan draaien.
Staand afvegen is niet okee?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:28 schreef -AnneX- het volgende:
even terugkomend op het schijten op de toiletbril:
WAAROM IN GODSNAAM?
eerst jezelf angstvallig vasthouden aan de muur/wc/whatever, dan je keutel OP de rand proberen te draaien terwijl je bovenbenen verkrampen omdat je er zo debiel bij staat, en dan ook nog eens staand afvegen!
van schijten moet je genieten, minimaal 15 minuten en met krantje
Zittend afvegen is zwaar irritantquote:Op maandag 26 juli 2010 20:45 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
[..]
Staand afvegen is niet okee?
Dan doe ik dat al 20 jaar verkeerd!
Nee ze stoppen tampons in de WC-borstelhouder en doen dan de WC-borstel er weer bovenop. Of plakken de maandverband tegen de murenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:23 schreef DemonRage het volgende:
Doen ze ook bij de dames-wc's ook vingerverven met menstruatiebloed?
Ik heb alleen hele oude, zal kijken of er morgen weer wat nieuws tussen zitquote:Op maandag 26 juli 2010 23:06 schreef Kerol het volgende:
Doe mij die foto's maar, ik houd daar wel van!
Tot dat je ooit een hernia krijgt en je weet dat ik ook je operatiekamer heb schoongemaakt.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Ik wou je eerst uitlachen omdat je naar een camping ging, maar dit is nog triester![]()
![]()
Ja met m'n handen inderdaadquote:Op maandag 26 juli 2010 23:16 schreef xyzyx het volgende:
Toch is het best leuk te poepen met het idee dat straks iemand die stront met zijn handen van de muur moet halen
Ik had een keer toen ik hielp met zwembad schoonmaken dat er stront aan de spiegels/wasbak/muur en zelfs plafon zatquote:Op maandag 26 juli 2010 23:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja met m'n handen inderdaadAls je dat doet vind ik het niet origineel en niet intressant, het gebeurd zo vaak... Bedenk wat originelers en ik lach mee.
Het zijn meestal volwassen mensen die dat soort dingen doen... Anders kom je ook niet zo snel bij een plafond...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik had een keer toen ik hielp met zwembad schoonmaken dat er stront aan de spiegels/wasbak/muur en zelfs plafon zatBlijkbaar was een peuter met zijn/haar eigen stront gaan spelen...
De muur zat vol afdrukken van kleine kinderhandjes :pquote:Op maandag 26 juli 2010 23:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het zijn meestal volwassen mensen die dat soort dingen doen... Anders kom je ook niet zo snel bij een plafond...
Oh en daarnaast heb ik al 2 keer iemand betrapt op het schijten in de douches (De laatste keer was 3 dagen geleden)
Ze kwam zo dat toiletgebouw binnen gelopen terwijl ik net de vloer schoon had gemaakt en vroeg me met zo'n beteuterd gezicht wat er op de gele bordjes stond... Dus ik maar even verteld dat er opstond dat je 5 minuten kan douchen en dan 3 minuten moet wachten voor de volgende keer...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:45 schreef shiftknop het volgende:
Wat zei je tegen hem/haar? En hoe oud was hij/zij?
Er loopt dus een service gang achter met een goot waar het water in weg stroomt, en er was maar 1 douche aan en de eerste keer dat ik langs die goot liep lag er niets, en een minuut later wel...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
De muur zat vol afdrukken van kleine kinderhandjes :p
En dat wat aan t plafond hing leek er tegen aan gegooid..
Hoe betrap je iemand op het schijten in de douch?![]()
![]()
Er zijn natuurlijk veel leukere manierenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:52 schreef Acinonyx het volgende:
Wat is er mis met wc's ondersmeren met poepoep. Dat doe ik op vakantie ook altijd, om de overige reizigers te irriteren
Ik moest best hard lachen bij het idee dat er opeens een drol langs kwam drijvenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Er loopt dus een service gang achter met een goot waar het water in weg stroomt, en er was maar 1 douche aan en de eerste keer dat ik langs die goot liep lag er niets, en een minuut later wel...![]()
We hadden die vent aangesproken en hij zei dat hij het niet in kon houden
Wat een fantastische baan moet jij hebbenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ze kwam zo dat toiletgebouw binnen gelopen terwijl ik net de vloer schoon had gemaakt en vroeg me met zo'n beteuterd gezicht wat er op de gele bordjes stond... Dus ik maar even verteld dat er opstond dat je 5 minuten kan douchen en dan 3 minuten moet wachten voor de volgende keer...
Nou zij rent snel een douchehokje binnen zonder handdoek, dus ik vond het al wat vreemd, hoor ik wat van die kreunende geluiden... Ben ik snel naar de service gang toe gegaan zie ik net zo'n bruine stroom met stront onder die douche vandaan komen!
Dat was best ranzigBegon ze daarna naar haar moeder te roepen die er niet eens was terwijl ze in haar nakie met de deur open stond
![]()
Lang niet wies dat kind![]()
Oh en ze zal wel 14 zijn geweest ofzo en dan heel dik en vies
Wat dan, de muren en spiegels ook ondersmeren met poep en er dan stoute woordjes in schrijven ?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk veel leukere manieren
Een collega vertelde me dat ze het jaar ervoor een vrouw er op hadden betrapt en hadden gezegd dat ze het zelf maar op moest ruimen. Waarop ze haar handen onder het gootje in steekt en zo met haar poten die drol op paktquote:Op maandag 26 juli 2010 23:53 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik moest best hard lachen bij het idee dat er opeens een drol langs kwam drijven![]()
Maar wel gore mensen.. wees dan een kerel en loop naakt naar de pot en knal m daar in om vervolgens verder te gaan douchen
Ik bedenk wel wat leuke ideeen als de bouwvak is geweestquote:Op maandag 26 juli 2010 23:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat dan, de muren en spiegels ook ondersmeren met poep en er dan stoute woordjes in schrijven ?
Rondscheuren in een golfkar is sowieso tofquote:Op maandag 26 juli 2010 23:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat een fantastische baan moet jij hebben
Gatverdammequote:Op maandag 26 juli 2010 23:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Een collega vertelde me dat ze het jaar ervoor een vrouw er op hadden betrapt en hadden gezegd dat ze het zelf maar op moest ruimen. Waarop ze haar handen onder het gootje in steekt en zo met haar poten die drol op pakt(als je het snapt
)
Een doodgewonequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Gatverdamme![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor camping werk jij zeg
Neequote:
Zouden ze die dingen thuis ook doen..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Een doodgewoneJe moest eens weten hoe vies mensen kunnen zijn
Ik vang het altijd op met mijn handjes en smeer het dan uit over de muur, badkamertegels zijn toch bruin dus niemand die het ziet hihiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:20 schreef Dopeness het volgende:
Als ik onder de douche sta en ik moet nodig poepen, rag ik gewoon het douche putje open en leg ik hem daar in
werk je niet stiekem op een camping voor mensen met een poepfetish?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Verdriet, dikke teringzooi vandaagUiteraard weer schijt in de douches
edit: terechte klacht.. wat is dat trouwens voor tokkie camping?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:57 schreef DutchErrorist het volgende:
Daar zijn WC's voor. Dus iedereen die op de camping staat leer het nu eens.
Ook hoor je niet de WC onder te smeren met stront en ook de douchewanden niet.
Bij voorbaat dank, de schoonmaker van de toiletgebouwen op een camping.
Ps. je hoeft me nu niet uit te lachen dat ik schoonmaak, die moeten er ook zijn
Nee dat komt omdat ik het opruim voordat jij er bent. Dit is trouwens wel verspreid over verschillende gebouwen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zeg aub dat dit een grap is.Welke camping is dat wel niet, want zo erg heb ik het nog nooit gezien in real life.
Doet er niet toe..quote:
Er zijn meer dan genoeg toiletten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:33 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
edit: terechte klacht.. wat is dat trouwens voor tokkie camping?
Misschien dat mensen zo wat meer respect krijgen voor schoonmakersquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:39 schreef cvboer het volgende:
Die laatste foto is dan nog wel grappig, de rest is gewoon ranzig,goor.
Dat respect is er altijd wel geweest door mij, ik ben installateur, dus ik kom ook genoeg ranzige wc potten tegen.. Het verschil is dan wel dat ik het niet schoonmaak.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Misschien dat mensen zo wat meer respect krijgen voor schoonmakers
Haha het moet allemaal gebeurenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:43 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat respect is er altijd wel geweest door mij, ik ben installateur, dus ik kom ook genoeg ranzige wc potten tegen.. Het verschil is dan wel dat ik het niet schoonmaak.
Niet zoveel eigenlijk maar je went er wel aanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:43 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat respect is er altijd wel geweest door mij, ik ben installateur, dus ik kom ook genoeg ranzige wc potten tegen.. Het verschil is dan wel dat ik het niet schoonmaak.
Ik gooi mijn telefoon niet in de stront ofzoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:48 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
je hebt toch wel een plastiek wegwerphoesje om je foon he
godverdikke, wat een ransapen daar
tvp om elke dag van nieuwe kunstwerkjes te kunnen genieten.
Ik zal straks of morgen eens even alle oude foto's van vorig jaar en het jaar ervoor eens uploadenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:59 schreef Gemaskerde het volgende:
Respect voor jou man![]()
Zou eigenlijk zelf ook wel eens een week schoonmaker willen zijn om te kijken hoe het er aan toe gaat.
En natuurlijk TVP voor nieuwe kunstwerken![]()
Thanks. Misschien ook nog wat leuke dingen meenemen. Een dagje uit het leven van een camping schoonmakerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zal straks of morgen eens even alle oude foto's van vorig jaar en het jaar ervoor eens uploaden
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zal straks of morgen eens even alle oude foto's van vorig jaar en het jaar ervoor eens uploaden
Haha, dat doen kleine kinderen meestal die net van de pot afkomen en dan voor het eerst op een normale wc schijten.. Die zitten dan te ver naar achterenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:09 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
Thanks. Misschien ook nog wat leuke dingen meenemen. Een dagje uit het leven van een camping schoonmakertop
Echt heb wel wat ranzigs gezien tijdens mijn vakantiebaantjes, maar dit is echt wel de onderkant van de samenleving die daar gebruik maakt van het sanitair. Ergste wat ik heb meegemaakt is op de wc bril gepoept (en daar was ik al nie blij mee....)
Ik denk een verstopt kinderbadje met diarree en water tot de nok toe gevuldquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:10 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
![]()
Wat is het ergste dat je ooit hebt meegemaakt ijdens het schoonmaken?
Kakpiespoep-douche. Operatiekamer is meestal vrij schoon omdat het een privekliniek is waar vooral met kleine incisies (?) wordt gewerkt dus er is nooit echt bloed. Het is meer stof wegvegenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:17 schreef e-wok het volgende:
respect voor ts..[ afbeelding ]
Nog een vraag:
Wat vind je ranziger om schoon te maken: Zo'n kakpiespoep-douche of een operatiekamer?
Zo zie je maar weer hoe vies of hoe grappig sommige mensen denken te zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha, dat doen kleine kinderen meestal die net van de pot afkomen en dan voor het eerst op een normale wc schijten.. Die zitten dan te ver naar achterenHeb wel eens gehad dat ik zelf even mijn behoefte zat te doen en dat zo'n vader met klein kindje in de WC naast mij kwamen te zitten en dat kindje op de bril poepte en de vader zei dat de schoonmakers dat wel op zouden ruimen
Had ik verdomme net dat hele gebouw schoongemaakt
[..]
Ik denk een verstopt kinderbadje met diarree en water tot de nok toe gevuldOf poep in een normale wasbak... Want dat kan je niet zomaar opruimen met een slag en iets van een borstel
Of dat je alle douches afspuit met een waterslang afspuit en dat er dan iemand naar binnen springt zo de douchehokjes in, terwijl ik nog bezig benquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:22 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe vies of hoe grappig sommige mensen denken te zijn.
Veel mensen zijn ongeduldig, kennelijk dus ook wanneer ze op vakantie zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Of dat je alle douches afspuit met een waterslang afspuit en dat er dan iemand naar binnen springt zo de douchehokjes in, terwijl ik nog bezig ben(Dan staat er meestal ook nog een prullenbak en een aantrekker voor de deur)... Dan wil ik soms ook nog wel zo vriendelijk zijn om even wat water onder de deur te spuiten per ongeluk...
Ik heb zo'n hekel aan dat soort mensen
Ik weet niet er lagen er 2... Een gewoon ergens in een hoekje en een ander in de WC er zitten wel eens zwaluwen in de toiletgebouwen de boel onder te kakken maar nooit musjes... Dus ik weet het niet...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:09 schreef UncleFunk het volgende:
Wat sommige mensen achterlaten is echt ongelofelijk ranzig. Echt respect voor de schoonmakers die het allemaal weer moeten opruimen.
Dat musje zal wel doelbewust in dat toilet gegooid zijn, neem ik aan?
Ik kende deze nog niet. Maar ik heb het met verbazing gelezen. Er komt alleen 'WTF' in mij op.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:32 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Doet me denken aan dit:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=120921191
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:26 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit is dus allemaal op een camping met een cijfer hoger dan een 8 op zoover.nl en allemaal dezelfde ochtend gemaakt (vanochtend dus).
[ afbeelding ]
Dit is dus achter een douche (een collega had in de stront gestaan en had het niet opgeruimd)
[ afbeelding ]
Kutkoters hadden op de maandverbandbak gestaan en op de brillen van alle wc's
[ afbeelding ]
Alle kraandoppen er af getrokken en meegenomen
[ afbeelding ]
Stront op de prullenbak door een luier oid.
[ afbeelding ]
Kutkoters
---------------------------------------------------------------------
En als bonus van andere dagen...
[ afbeelding ]
Een mooi vers exemplaar...
[ afbeelding ]
Een tampon in de borstelhouder
[ afbeelding ]
Fanatieke borstelaar (ik had er ook een foto waar iemand een superman logo had getekend maar die ben ik kwijt)
[ afbeelding ]
Een dood musje, verdronken ofzo
[ afbeelding ]
lol met toiletpapier
(Dit is dus allemaal van dit jaar... Van vorig jaar staat op een andere computer)
ziet er uit als een theezakje.quote:
WTF? Waarom maakt die kutvader dat zelf niet ff schoon?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha, dat doen kleine kinderen meestal die net van de pot afkomen en dan voor het eerst op een normale wc schijten.. Die zitten dan te ver naar achterenHeb wel eens gehad dat ik zelf even mijn behoefte zat te doen en dat zo'n vader met klein kindje in de WC naast mij kwamen te zitten en dat kindje op de bril poepte en de vader zei dat de schoonmakers dat wel op zouden ruimen
Had ik verdomme net dat hele gebouw schoongemaakt
[..]
Ik denk een verstopt kinderbadje met diarree en water tot de nok toe gevuldOf poep in een normale wasbak... Want dat kan je niet zomaar opruimen met een slag en iets van een borstel
Stof in een operatiekamer??quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kakpiespoep-douche. Operatiekamer is meestal vrij schoon omdat het een privekliniek is waar vooral met kleine incisies (?) wordt gewerkt dus er is nooit echt bloed. Het is meer stof wegvegen
Naja stof..quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:35 schreef guapo het volgende:
[..]
Stof in een operatiekamer??*mompelt iets over infecties*
Nieuwe foto's komen er sowieso niet vandaag... Ben vrij, ik zal zo nog wel even wat oude foto's uploadenquote:
Dat maakt jou in 1 klap mijn favomodquote:Op maandag 26 juli 2010 18:21 schreef o.us het volgende:
Foto's volgende keer in een spoiletag gaarne
Haha verstopte WC's zijn echt irritant soms... Dat iemand zo'n bolus er in heeft gelegd dat het allemaal vast zit en dat de ontstopper niet werktquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:39 schreef Alib99 het volgende:
Ik begrijp je TS. Wat kunnen mensen toch goor zijn.
Vroeger moest ik altijd de wc's van een café schoonmaken. Mannen wc viel wel mee, beetje pis hier en daar op de grond. Maar de vrouwen wc.Tampons in de wasbak, verstopte wc met wcpapier tot aan de rand.
Gelukkig doet bleekwater wonderen.
Oke zal het volgende keer in een spoiler zettenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat maakt jou in 1 klap mijn favomod![]()
OT: Dat doen mensen helaas niet alleen op de camping.
DE ga je dan niet kotsen als je dat moet schoonmaken?
Ik ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:12 schreef xyzyx het volgende:
Ik vond die fanatieke borstelaar best grappig.
Hebben jullie trouwens geen hogedrukspuit liggen daar? Of brandslang oid.. Ik pakte voor dat soort dingen gewoon de brandslang en spoot alle shit zo t putje inquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ookMoest er wel om lachen
Heb ik ook weer eer van mijn werk
Nee gewoon normale waterslang... met hogedrukspuit is de hele camping wakker om half 7quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:26 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens geen hogedrukspuit liggen daar? Of brandslang oid.. Ik pakte voor dat soort dingen gewoon de brandslang en spoot alle shit zo t putje in
Hangt er vanaf, als ik dat soort dingen als in die plaatjes heb dan zeker wel, maar als ik met een doekje over douchebankjes ga niet...quote:
Betaalt het goed?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als ik dat soort dingen als in die plaatjes heb dan zeker wel, maar als ik met een doekje over douchebankjes ga niet...
Poepen op de systeemplafonds.. OP ja.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja met m'n handen inderdaadAls je dat doet vind ik het niet origineel en niet intressant, het gebeurd zo vaak... Bedenk wat originelers en ik lach mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja weet ik, ik dacht dat ik er meer had... Maar goed ik moet nog 2 tot 3 weken werken dus ik houd het wel even in de gatenquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:51 schreef Gemaskerde het volgende:
Nah, je vorige fotos waren interessanter
Als je in die hoop stront een kuiltje ziet weet je zeker dat het een Duitser is geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Fouchi op 29-07-2010 23:32:56 ]Beroeps kloon.
Het is een hele goede normale camping. Maar ja er komt gewoon veel volk en dus ook aso's.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:38 schreef powerofdreams het volgende:
wat is dat voor een camping in hemelsnaam?
komt er een bepaald publiek?
-jongeren
-tokkies
-gezinnetjes met jonge pubers?
ik kan me niet voorstellen dat normale mensen dit doen en bij sommige plaatjes denk ik: "die moeten toch ook zichzelf onder hebben gescheten"?
we zitten wel vaak op duitse campings en ook wel te lullen met de campingbeheerders maar die maken dat soort dingen niet mee volgens mij :S
naar een andere wc om te vegen? Misschien hebben ze wel helemaal niet geveegd en gewoon zo de broek opgehesen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:17 schreef voederbietel het volgende:
Ik stond van maandag op dinsdag op een camping in Duitsland. 's Ochtends even naar de wc, de bril zat er nog op, dus ik dacht 'mooi, die is nog niet gebruikt sinds het schoonmaken'. Trek de bril open en jawel, vol stront. Echt een massive berg.
Nou snap ik al niet waarom mensen niet doortrekken. Dat is gewoon idioot. Maar achteraf bedacht ik me pas dat er geen wc papier bij lag. Dat is helemaal bizar.
Iemand schijt dus die hele pot vol. Trekt niet door maar doet de deksel erop en gaat vervolgens naar een andere wc om te vegen.
Niet te begrijpen.
Ik heb een tijdje op een bejaardetehuis dit werk gedaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Het valt vandaag heel mee, maar 1 vieze douche
Heb net wat andere posts van die Malodrax gelezen... Hij zou echt de perfecte KLBer zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:32 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Doet me denken aan dit:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=120921191
Hahaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:41 schreef Cesp het volgende:
[..]
Heb net wat andere posts van die Malodrax gelezen... Hij zou echt de perfecte KLBer zijn![]()
Heeel interessant topic verder....
Wat moet je anders met al die ondergescheten toiletten....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
echt wie gaat er nou poepen in een douche XD dat is echt zo vies
En toen je de TT zag, ging er natuurlijk ook geen lampje branden..quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Godver, ik zat net aan een bammetje pindakaas![]()
Waar blijven ze? Een maand uploaden is wel erg veelquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Aangezien het einde van hoogseizoen is en ik wat vrije tijd heb zal ik zometeen foto's gaan uploaden... Het zijn er niet geweldig veel of mooie exemplaren maar agh jullie wilden foto's
Omdat je een strontbaantje hebt maak je daar ook nog maar wat foto's van shit aan de muur?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb eventueel ook nog foto's voor de liefhebbers
duurde een jaar, maar dan heppie ook watquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja sorryIk heb wel foto's en ze komen er ook heus nog wel aan, maar ik ben even druk bezig met dingen
![]()
Die foto's komen nog wel vroeg of laat en ik blijf kijken naar nog meer foto onderwerp(sel)en
Is al gedaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:29 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Mag ik dan nog wel in de wasbak poepen?
Luie schoonmakers, ik heb het ook allemaal wel een keer gezien, maar ik ruimde het op voordat jij het zag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:07 schreef kurk_droog het volgende:
Moet je keer weekje doorbrengen op camping in LLoretelke ochtend kak, schijt, sperma en kots in de douches
![]()
![]()
![]()
Kijk sperma en kots kan ik begrijpen, maar hoe je er in godsnaam bijkomt in de douche te gaan schijten kan ik echt met m'n hoofd niet bij. En het feit dat blijkbaar meerdere mensen dit doen maakt het allemaal nog een stukje erger.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:07 schreef kurk_droog het volgende:
Moet je keer weekje doorbrengen op camping in LLoretelke ochtend kak, schijt, sperma en kots in de douches
![]()
![]()
![]()
En jij kan niet lezen. Groentjes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:02 schreef Linkiss het volgende:
Wat een poepbaan zeg. Sterkte. Onterechte klacht trouwens, je hebt er zelf voor gekozen om dat beroep uit te oefenen, maar snap je klacht wel.
Daar komt de ware aard van vrouwen naar boven. Ze lijken zo netjes, maar ondertussenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Dit doet me denken aan mijn baantje als barman. Na elke stapavond was het wel weer prijs in 1 van de 4 vrouwenwc's. Het waren overigens altijd de vrouwen aangezien de mannen alleen zo'n grote pisbak hadden, dus daar kan niet zoveel aan verkeerd.
Het ergste wat ik heb meegemaakt bij die vrouwenwc's, was een wc die helemaal ondergesmeerd was met poep en menstruatiebloed. En dit allemaal tijdens een stapavond. Ik snap nog steeds niet hoe sommige mensen zoiets kunnen doen. Echt nasty
Ik heb een maatje dat toiletten schoonmaakt. Vrouwen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:34 schreef najazeg het volgende:
[..]
Daar komt de ware aard van vrouwen naar boven. Ze lijken zo netjes, maar ondertussen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |