Ik ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:12 schreef xyzyx het volgende:
Ik vond die fanatieke borstelaar best grappig.
Hebben jullie trouwens geen hogedrukspuit liggen daar? Of brandslang oid.. Ik pakte voor dat soort dingen gewoon de brandslang en spoot alle shit zo t putje inquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ookMoest er wel om lachen
Heb ik ook weer eer van mijn werk
Nee gewoon normale waterslang... met hogedrukspuit is de hele camping wakker om half 7quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:26 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens geen hogedrukspuit liggen daar? Of brandslang oid.. Ik pakte voor dat soort dingen gewoon de brandslang en spoot alle shit zo t putje in
Hangt er vanaf, als ik dat soort dingen als in die plaatjes heb dan zeker wel, maar als ik met een doekje over douchebankjes ga niet...quote:
Betaalt het goed?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als ik dat soort dingen als in die plaatjes heb dan zeker wel, maar als ik met een doekje over douchebankjes ga niet...
Poepen op de systeemplafonds.. OP ja.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja met m'n handen inderdaadAls je dat doet vind ik het niet origineel en niet intressant, het gebeurd zo vaak... Bedenk wat originelers en ik lach mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja weet ik, ik dacht dat ik er meer had... Maar goed ik moet nog 2 tot 3 weken werken dus ik houd het wel even in de gatenquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:51 schreef Gemaskerde het volgende:
Nah, je vorige fotos waren interessanter
Als je in die hoop stront een kuiltje ziet weet je zeker dat het een Duitser is geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Fouchi op 29-07-2010 23:32:56 ]Beroeps kloon.
Het is een hele goede normale camping. Maar ja er komt gewoon veel volk en dus ook aso's.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:38 schreef powerofdreams het volgende:
wat is dat voor een camping in hemelsnaam?
komt er een bepaald publiek?
-jongeren
-tokkies
-gezinnetjes met jonge pubers?
ik kan me niet voorstellen dat normale mensen dit doen en bij sommige plaatjes denk ik: "die moeten toch ook zichzelf onder hebben gescheten"?
we zitten wel vaak op duitse campings en ook wel te lullen met de campingbeheerders maar die maken dat soort dingen niet mee volgens mij :S
naar een andere wc om te vegen? Misschien hebben ze wel helemaal niet geveegd en gewoon zo de broek opgehesen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:17 schreef voederbietel het volgende:
Ik stond van maandag op dinsdag op een camping in Duitsland. 's Ochtends even naar de wc, de bril zat er nog op, dus ik dacht 'mooi, die is nog niet gebruikt sinds het schoonmaken'. Trek de bril open en jawel, vol stront. Echt een massive berg.
Nou snap ik al niet waarom mensen niet doortrekken. Dat is gewoon idioot. Maar achteraf bedacht ik me pas dat er geen wc papier bij lag. Dat is helemaal bizar.
Iemand schijt dus die hele pot vol. Trekt niet door maar doet de deksel erop en gaat vervolgens naar een andere wc om te vegen.
Niet te begrijpen.
Ik heb een tijdje op een bejaardetehuis dit werk gedaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Het valt vandaag heel mee, maar 1 vieze douche
Heb net wat andere posts van die Malodrax gelezen... Hij zou echt de perfecte KLBer zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:32 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Doet me denken aan dit:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=120921191
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |