Gaiapark is 'echt de moeite waard inddquote:Op zondag 25 juli 2010 17:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Het Gaiapark misschien? Die nagemaakte steenkolenmijn in Valkenburg vond ik ook best leuk om een keer te zien, of een ritje met de Miljoenenlijn gecombineerd met wat rondlopen en lekker uit eten in Valkenburg? Of gewoon een stukje rijden in het Heuvelland en dan een ijsje gaan eten in Epen.Oh, of een high tea, bijvoorbeeld op Kasteel TerWorm.
Waar en wat is dat?quote:
Dat is een dierenpark in Kerkrade.quote:
Kasteel terworm is mooi. 2 minuutjes lopen en ik ben er, lekker beetje door dat kleine bos lopen.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Het Gaiapark misschien? Die nagemaakte steenkolenmijn in Valkenburg vond ik ook best leuk om een keer te zien, of een ritje met de Miljoenenlijn gecombineerd met wat rondlopen en lekker uit eten in Valkenburg? Of gewoon een stukje rijden in het Heuvelland en dan een ijsje gaan eten in Epen.Oh, of een high tea, bijvoorbeeld op Kasteel TerWorm.
Alleen al vanwege de roofvogelshowquote:
Alleen heet het daar d'r Jajajaad.quote:
Als ze daar Puffins hadden dan was ik er heen gegaan, ik wil altijd nog een Puffin zienquote:Op zondag 25 juli 2010 19:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is een dierenpark in Kerkrade.
En ja, dit is een mosterd-maaltijdreactie van mij.
http://www.gaiapark.nl/
Ik was in Ierland in een speciaal birds of prey center geweest, dat was ook gaafquote:
Wat een leuk dierquote:Op zondag 25 juli 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ze daar Puffins hadden dan was ik er heen gegaan, ik wil altijd nog een Puffin zien
[ afbeelding ]
Kjoet huh?
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ze daar Puffins hadden dan was ik er heen gegaan, ik wil altijd nog een Puffin zien
[ afbeelding ]
Kjoet huh?
Goh, die heb ik nog nooit gezien.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kjoet huh?
Ik wilde em in Ierland zien, speciaal op zo'n boottocht gegaan, geen Puffin te bekennenquote:
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, die heb ik nog nooit gezien.Inderdaad kjoet.
Hey, we kunnen nu 3 op een rij met voornamen doen.![]()
Machtig mooie beestenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was in Ierland in een speciaal birds of prey center geweest, dat was ook gaafRoofvogels sowieso
Verwarrend hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 19:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hey, we kunnen nu 3 op een rij met voornamen doen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:08 schreef Tassiepassie het volgende:
nog ff en dan is vriendlief weer thuis
Een echte vent gaat ook door de rode zee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bedoelde meer dat ik hem waarschijnlijk onderkots voor hij dat bij mij kan doen omdat ik er ook nog ziek bij benquote:Op zondag 25 juli 2010 20:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een echte vent gaat ook door de rode zee.
Ik vind het wel leuk, kom in het echt bijna nooit een naamgenoot tegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |