Gaiapark is 'echt de moeite waard inddquote:Op zondag 25 juli 2010 17:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Het Gaiapark misschien? Die nagemaakte steenkolenmijn in Valkenburg vond ik ook best leuk om een keer te zien, of een ritje met de Miljoenenlijn gecombineerd met wat rondlopen en lekker uit eten in Valkenburg? Of gewoon een stukje rijden in het Heuvelland en dan een ijsje gaan eten in Epen.Oh, of een high tea, bijvoorbeeld op Kasteel TerWorm.
Waar en wat is dat?quote:
Dat is een dierenpark in Kerkrade.quote:
Kasteel terworm is mooi. 2 minuutjes lopen en ik ben er, lekker beetje door dat kleine bos lopen.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Het Gaiapark misschien? Die nagemaakte steenkolenmijn in Valkenburg vond ik ook best leuk om een keer te zien, of een ritje met de Miljoenenlijn gecombineerd met wat rondlopen en lekker uit eten in Valkenburg? Of gewoon een stukje rijden in het Heuvelland en dan een ijsje gaan eten in Epen.Oh, of een high tea, bijvoorbeeld op Kasteel TerWorm.
Alleen al vanwege de roofvogelshowquote:
Alleen heet het daar d'r Jajajaad.quote:
Als ze daar Puffins hadden dan was ik er heen gegaan, ik wil altijd nog een Puffin zienquote:Op zondag 25 juli 2010 19:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is een dierenpark in Kerkrade.
En ja, dit is een mosterd-maaltijdreactie van mij.
http://www.gaiapark.nl/
Ik was in Ierland in een speciaal birds of prey center geweest, dat was ook gaafquote:
Wat een leuk dierquote:Op zondag 25 juli 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ze daar Puffins hadden dan was ik er heen gegaan, ik wil altijd nog een Puffin zien
[ afbeelding ]
Kjoet huh?
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ze daar Puffins hadden dan was ik er heen gegaan, ik wil altijd nog een Puffin zien
[ afbeelding ]
Kjoet huh?
Goh, die heb ik nog nooit gezien.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kjoet huh?
Ik wilde em in Ierland zien, speciaal op zo'n boottocht gegaan, geen Puffin te bekennenquote:
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, die heb ik nog nooit gezien.Inderdaad kjoet.
Hey, we kunnen nu 3 op een rij met voornamen doen.![]()
Machtig mooie beestenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was in Ierland in een speciaal birds of prey center geweest, dat was ook gaafRoofvogels sowieso
Verwarrend hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 19:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hey, we kunnen nu 3 op een rij met voornamen doen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:08 schreef Tassiepassie het volgende:
nog ff en dan is vriendlief weer thuis
Een echte vent gaat ook door de rode zee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bedoelde meer dat ik hem waarschijnlijk onderkots voor hij dat bij mij kan doen omdat ik er ook nog ziek bij benquote:Op zondag 25 juli 2010 20:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een echte vent gaat ook door de rode zee.
Ik vind het wel leuk, kom in het echt bijna nooit een naamgenoot tegen.quote:
ik had net het woordje friet uit mijn hppfd gezetquote:
Waaromquote:Op zondag 25 juli 2010 21:00 schreef candygirl het volgende:
[..]
ik had net het woordje friet uit mijn hppfd gezet
Ben daar twee jaar gelleden bij de aapjes ten huwelijk gevraagd ,maar ja ben nog niet getrouwdquote:
ik ben dik 4 jaar verloofd geweest voor ik werd gedumpt, gewoon geduld hebben!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef candygirl het volgende:
[..]
Ben daar twee jaar gelleden bij de aapjes ten huwelijk gevraagd ,maar ja ben nog niet getrouwd
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, kom in het echt bijna nooit een naamgenoot tegen.
Handig toch hè, nicknames.
Dan komt het vast nogquote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef candygirl het volgende:
[..]
Ben daar twee jaar gelleden bij de aapjes ten huwelijk gevraagd ,maar ja ben nog niet getrouwd
Tussen de verloving en huwelijk zaten 8 maanden bij ons.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:40 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik zou toch in een jaar /anderhalf jaar willen trouwen als ik mijn vrouwtje (als ik die had) ten huwelijk zou vragen.
Als je het geld hebt, maar die vrienden die 2 jaar verloofd zijn geweest hebben gespaard voor hun droomhuwelijk en zijn uiteindelijk getrouwd op een zeilboot al varendquote:Op zondag 25 juli 2010 21:40 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik zou toch in een jaar /anderhalf jaar willen trouwen als ik mijn vrouwtje (als ik die had) ten huwelijk zou vragen.
Het kan ook heel snel gaan dusquote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tussen de verloving en huwelijk zaten 8 maanden bij ons.
Waar komt die op?!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Zometeen ga ik Traffic kijken dat moet een goede film zijn.
Welke? Ik wil nog steeds zo'n documentaire zien die een tijdje terug op NED 1,2 of 3 uitgezonden is... was toen een hoop ophef over geloof ik.. weet jij toevallig welke ik bedoel?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:46 schreef .ZilveR. het volgende:
Net zo'n programma over eetstoornissen gekeken, hoe deprimerend
Geen idee, zapte toevallig langsquote:Op zondag 25 juli 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke? Ik wil nog steeds zo'n documentaire zien die een tijdje terug op NED 1,2 of 3 uitgezonden is... was toen een hoop ophef over geloof ik.. weet jij toevallig welke ik bedoel?
Ik heb ook gekeken!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:46 schreef .ZilveR. het volgende:
Net zo'n programma over eetstoornissen gekeken, hoe deprimerend
Er is al eens erder een docu gemaakt over eetstoornissen, weet de naam ook even niet meer, was veel ophef over.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke? Ik wil nog steeds zo'n documentaire zien die een tijdje terug op NED 1,2 of 3 uitgezonden is... was toen een hoop ophef over geloof ik.. weet jij toevallig welke ik bedoel?
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Waar komt die op?!
is inderdaad erg goed!
Ik ook niet.. onbegrijpelijk gewoon.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik kan me nou serieus niks voorstellen bij wat die mensen denken
Die bedoelde ik in mijn vorige post. Staat ergens op internet als het goed is.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden ook een goede documentaire gezien over anorexia, door een meisje dat het zelf ook gehad had. Ben alleen vergeten hoe die heet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |