ik had net het woordje friet uit mijn hppfd gezetquote:
Waaromquote:Op zondag 25 juli 2010 21:00 schreef candygirl het volgende:
[..]
ik had net het woordje friet uit mijn hppfd gezet
Ben daar twee jaar gelleden bij de aapjes ten huwelijk gevraagd ,maar ja ben nog niet getrouwdquote:
ik ben dik 4 jaar verloofd geweest voor ik werd gedumpt, gewoon geduld hebben!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef candygirl het volgende:
[..]
Ben daar twee jaar gelleden bij de aapjes ten huwelijk gevraagd ,maar ja ben nog niet getrouwd
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, kom in het echt bijna nooit een naamgenoot tegen.
Handig toch hè, nicknames.
Dan komt het vast nogquote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef candygirl het volgende:
[..]
Ben daar twee jaar gelleden bij de aapjes ten huwelijk gevraagd ,maar ja ben nog niet getrouwd
Tussen de verloving en huwelijk zaten 8 maanden bij ons.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:40 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik zou toch in een jaar /anderhalf jaar willen trouwen als ik mijn vrouwtje (als ik die had) ten huwelijk zou vragen.
Als je het geld hebt, maar die vrienden die 2 jaar verloofd zijn geweest hebben gespaard voor hun droomhuwelijk en zijn uiteindelijk getrouwd op een zeilboot al varendquote:Op zondag 25 juli 2010 21:40 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik zou toch in een jaar /anderhalf jaar willen trouwen als ik mijn vrouwtje (als ik die had) ten huwelijk zou vragen.
Het kan ook heel snel gaan dusquote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tussen de verloving en huwelijk zaten 8 maanden bij ons.
Waar komt die op?!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Zometeen ga ik Traffic kijken dat moet een goede film zijn.
Welke? Ik wil nog steeds zo'n documentaire zien die een tijdje terug op NED 1,2 of 3 uitgezonden is... was toen een hoop ophef over geloof ik.. weet jij toevallig welke ik bedoel?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:46 schreef .ZilveR. het volgende:
Net zo'n programma over eetstoornissen gekeken, hoe deprimerend
Geen idee, zapte toevallig langsquote:Op zondag 25 juli 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke? Ik wil nog steeds zo'n documentaire zien die een tijdje terug op NED 1,2 of 3 uitgezonden is... was toen een hoop ophef over geloof ik.. weet jij toevallig welke ik bedoel?
Ik heb ook gekeken!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:46 schreef .ZilveR. het volgende:
Net zo'n programma over eetstoornissen gekeken, hoe deprimerend
Er is al eens erder een docu gemaakt over eetstoornissen, weet de naam ook even niet meer, was veel ophef over.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke? Ik wil nog steeds zo'n documentaire zien die een tijdje terug op NED 1,2 of 3 uitgezonden is... was toen een hoop ophef over geloof ik.. weet jij toevallig welke ik bedoel?
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Waar komt die op?!
is inderdaad erg goed!
Ik ook niet.. onbegrijpelijk gewoon.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik kan me nou serieus niks voorstellen bij wat die mensen denken
Die bedoelde ik in mijn vorige post. Staat ergens op internet als het goed is.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden ook een goede documentaire gezien over anorexia, door een meisje dat het zelf ook gehad had. Ben alleen vergeten hoe die heet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |