quote:Op maandag 26 juli 2010 11:33 schreef Alexxxxx het volgende:
moet je je voorstellen hoe het ruikt als je woeste sex in het pas gemaaide gras hebt terwijl het na een droge periode begint te regenen
been there done thatquote:Op maandag 26 juli 2010 11:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dan moet je eens langs de huisarts gaan
he gatverquote:Op maandag 26 juli 2010 11:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
je moet ook douchen erna lieve schat, als dat zooitje opdroogt gaat het idd jeuken
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
been there done that![]()
[..]
he gatver![]()
ik bedoelde dat het dan gaat jeuken omdat ik dan nog meer sex wil, smeerlappen
Wie gaat het maken?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:06 schreef postmortum het volgende:
misschien is het leuk om een plaatje van Limburg in de op te doen en daarin te zetten war iedereen woont
En een stukje randstad erbij danquote:Op maandag 26 juli 2010 13:06 schreef postmortum het volgende:
misschien is het leuk om een plaatje van Limburg in de op te doen en daarin te zetten war iedereen woont
ik stem voor Tassie of TLK , omdat die toch het meeste hier zittenquote:
bepaalde hoek bij amsterdam jaquote:
America ligt gewoon in Limburg hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bepaalde hoek bij amsterdam jaen een stukje amerika... en een stukje friesland.. en een stukje zwolle
Die is niet actueel meerquote:Op maandag 26 juli 2010 11:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Misschien deze er dan ook maar in verwerken:
[ afbeelding ]
Limburgs bier hebben we al in de OP (en koelkast) staanquote:Op maandag 26 juli 2010 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is Balkenbrij iets typisch Limburgs? Ik dacht dat het ook wel iets van het Noorden van het land is, omdat het hier ook wel veel gegeten wordt (mijn vader at het vroeger altijd![]()
)
En ik mis Limburgs bier
Waar ben jij niet bekend meequote:Op maandag 26 juli 2010 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
-1 voorspelbaar... ik ben bekend met de regio van Horst
qua topografie van Nederland? paar kleine stukjes Zeeland, texel, Terschelling en Schiermonnikoog.. verder in alle gemeenten wel geweestquote:
quote:
zeg ik vertrek 3 weken naar de westcoastin september , heb je nog wat handige tips ?quote:
Dat soort dingen weet ik dan weer niet, ik doe hier bijna niks met de auto. Eh, niet grappig proberen te zijn bij douanepersoneel etc. Niet vergeten om fooien te geven en paspoort op zak houden als je alcohol wilt. Verder zou ik zo snel niks weten maar als me nog iets te binnen schiet hoor je het wel.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:02 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg ik vertrek 3 weken naar de westcoastin september , heb je nog wat handige tips ?
ik vond de tio dat ik niet mag uitstappen bij politiecontrole handig
ja roadtrip van 3 wekenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat soort dingen weet ik dan weer niet, ik doe hier bijna niks met de auto. Eh, niet grappig proberen te zijn bij douanepersoneel etc. Niet vergeten om fooien te geven en paspoort op zak houden als je alcohol wilt. Verder zou ik zo snel niks weten maar als me nog iets te binnen schiet hoor je het wel.
Klinkt goed, ga je een rondreis maken daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |