Grapjas. Ik heb geen paint skillsquote:Op maandag 26 juli 2010 17:26 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik stem voor Tassie of TLK , omdat die toch het meeste hier zitten
morgen teruggaan ?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:03 schreef .ZilveR. het volgende:
Net terug uit de stad, nu al spijt dat ik die schoenen niet heb gekocht
Je vergeet de Martinusijstaart (heet in Roermond weer anders)quote:Op maandag 26 juli 2010 11:11 schreef Ivo1986 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik heb misschien een ideetje in de OP.
Limburgse streekproducten!
Denk aan:
- Asperges
- Balkenbrij
- koude schotel, op z'n Hollands Huzarensalade
- Knien (Konijn in het zuur)
- natuurlijk, Limburgse vlaai (Limburgs: vlaoi)
- De Nonnevot
- Roggebrood
- Sjroap (Canisius appelstroop)
- Tête de veaux
- Huijdvleisj (geen idee hoe het in het Nederlands heet)
- Zoervleisj (zuurvlees)
De 2de koekjeskoek achtig?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je vergeet de Martinusijstaart (heet in Roermond weer anders)
[ afbeelding ]
En Arretjescake![]()
[ afbeelding ]
Top. PM verstuurd.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:56 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik wil dat best maken hoor,geen probleem,maar ik weet niet van iedereen wie waar woont![]()
Laten we het zo zeggen.....iedereen die erin wil staan stuurt mij ff een pm met de plaats en dan zet ik het eind van de week in elkaar...zo hier in het topic zie ik dingen over het hoofd
ik zal je ook effe pm'enquote:Op maandag 26 juli 2010 19:56 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik wil dat best maken hoor,geen probleem,maar ik weet niet van iedereen wie waar woont![]()
Laten we het zo zeggen.....iedereen die erin wil staan stuurt mij ff een pm met de plaats en dan zet ik het eind van de week in elkaar...zo hier in het topic zie ik dingen over het hoofd
ok, komt goedquote:Op maandag 26 juli 2010 23:43 schreef Tassiepassie het volgende:
de mensen die ik op msn heb hoeven natuurlijk niet te PMén
was het niet de bedoeling dat ik een sms zou sturen dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
jij bent heeeel snel ook weer een dagje limburger
oh heb je dat gedaan dan want mijn foon ligt nog benedenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
was het niet de bedoeling dat ik een sms zou sturen dan?
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oh heb je dat gedaan dan want mijn foon ligt nog beneden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |