quote:Op zondag 25 juli 2010 13:44 schreef sproetjes het volgende:
tasss wat een mooie foto's !
zo ik ben ook weer thuis...
Ja buik moet strakquote:Op zondag 25 juli 2010 12:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Jij ook en toch wil je aan je ''buikje'' werken
OMG wat triestquote:Op zondag 25 juli 2010 12:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat snap ik niet , ga gewoon naar huis dan![]()
Op de parkeerplaats zo'n gasttegen een meisje dat bij zijn auto staat : hey wolla wolla bitch , wat wil je doen , ik ga je klappen bitch wolla wolla wolla , you have to be kidding me , you gonna fucking listening to me or ik ga je klappen
Koffie lekker zwartquote:Op zondag 25 juli 2010 14:40 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ga me een lekker bakkie koffie pakken
Vroeger had ik ook altijd suiker en melk, maar ben het zwart gaan drinkenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee moet op ze minst melk erin, suiker kan ik prima zonder maar is wel lekker
Volgens mij zijn er langzaam nu meer plaatsen.quote:
Wel op a'dam centraal geweestquote:Op zondag 25 juli 2010 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
benal een tijdjeneit meermet de trein gegaan
Als die kut metro gewoon reed kwamen we langs starbucksquote:Op zondag 25 juli 2010 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen voor het station... niet bij de starbucks, we kwamen aanmet de bus immers
dan zien we die vast in de toekomst wel eens weerquote:Op zondag 25 juli 2010 15:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als die kut metro gewoon reed kwamen we langs starbucks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |