Valkenburg is uitgestorvenquote:Op zondag 25 juli 2010 16:27 schreef Adames het volgende:
Even een vraag voor de Limburgers hier. Morgen wil ik nog eens een dagje weg met mijn vriendin. Heeft iemand nog een origineel leuk idee wat je in de omgeving Maastricht/Heerlen kan doen? Moet ofwel dag of avondvullend zijn. Kosten max 50 euro pp (of wat meer als het incl eten is). Verder beiden niet bijzonder geïnteresseerd in kunst en actief in de vorm van sporten hoeft ook niet.
Heerlijk faal dat ik even niks kan verzinnen, maar weet helaas even niks in de buurt.
Ik zat zelf te denken aan valkenburg, maar ben bang dat ik daar snel ben uitgekeken.
Nou, top dag morgen.quote:
Hollanders vinden hier alles leukquote:Op zondag 25 juli 2010 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
centrum maastricht vond ik al leuk
maar ja, goed gezelschap maakt een hoop leuk
ik voor eerst deze week een wijntje, heb ik nu eens echt zin in, net thuis van werk, pootjes omhoog!quote:Op zondag 25 juli 2010 14:40 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ga me een lekker bakkie koffie pakken
Je woont BOVEN de rivierenquote:Op zondag 25 juli 2010 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
IK
BEN
GEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLLANDER!!!!!
Dat maakt me niet uit, ik ben een Belgquote:Op zondag 25 juli 2010 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, klopt. Maar NIET in holland![]()
ik noem julie toch ook geen hollanders?
bbq in de wintertuin incl ski arragementquote:Op zondag 25 juli 2010 16:27 schreef Adames het volgende:
Even een vraag voor de Limburgers hier. Morgen wil ik nog eens een dagje weg met mijn vriendin. Heeft iemand nog een origineel leuk idee wat je in de omgeving Maastricht/Heerlen kan doen? Moet ofwel dag of avondvullend zijn. Kosten max 50 euro pp (of wat meer als het incl eten is). Verder beiden niet bijzonder geïnteresseerd in kunst en actief in de vorm van sporten hoeft ook niet.
Heerlijk faal dat ik even niks kan verzinnen, maar weet helaas even niks in de buurt.
Ik zat zelf te denken aan valkenburg, maar ben bang dat ik daar snel ben uitgekeken.
Sorryquote:Op zondag 25 juli 2010 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
bij eenoude baas kwam eens een vrachtwagenchauffeur uit belgie, die dacht aardig te zijn
"hetis zo mooi in Holland he?"
we hebben hem gevraagd waar hij dan de verkeerde afslag had genomen, en hij mocht een paar uur wachtenserieus.... Fryslân vergelijken met holland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |