God dat je bentquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:45 schreef Linnie20v het volgende:
Hai, ik heb alleen 2 setjes onderbroeken voor m'n vader in bestelling staan![]()
Ik ben goed en fail niet !!!
@ Alors, de schoenen die je bent misgelopen de eerste keer dat het pakketje kwam?
Achja, ik wist niet dat het sale was toen ik m'n geld in de parkeermeter aan het gooien was.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Pff.. Zoals altijd met de sale bij de h&m. Gelukkig is het bij de mannen altijd relatief rustig
Oh echt? Jeez.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:41 schreef Sulley02 het volgende:
Er was om 05:36 ofzo al bijgevuldIedere keer als ik op een product klikte, was het helaas uitverkocht. Daar baal ik zo van, alsof ze dus maar 1 artikel hebben neergezet en er honderden meisjes rond die tijd in de shop zijn.. Maar ja, morgen weer proberen.
Pfff. Ja inderdaad...quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:48 schreef Sulley02 het volgende:
Jep, ik ging om 05.00 kijken en toen was er niets, en net iets na half 6 was er ineens aangevuld (ik heb alleen bij de Sale gekeken trouwens). Maar ja, ik baal wel behoorlijk, had een mooi korsetje besteld, net te klein en ik krijg hem nu natuurlijk niet meer te pakken in een maatje groter. En ik moet-hem-hebben!
Ik heb op dit moment geen camera tot mijn beschikking, dus gaat helaas niet lukkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
MESSAGE TO RENA
MESSAGE TO RENA
MESSAGE TO RENA
MESSAGE TO RENA
heb je een aanfoto van die zwarte blazer uit het vorige topic waar je zo blij mee was?
Ja, die zijn leuk! Het jurkje ervan zit ook erg mooi! Helemaal niet wat je verwacht voor die relatief lage prijs.quote:
Is dit ook pre-fall collectie? Vind 'm erg leukquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:05 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze vandaag binnen gehad, en hij is echt érg leuk in het echt! Leuke pasvorm ook! Alleen jammer dat ik hem voorlopig niet aankan
Die hele lange?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb het Fashion Against Aids jurkje binnen.. zal strakjes een foto maken en kijken of ik hem houd
Heb je daar het nummer van?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:31 schreef bluejean het volgende:
Volgens mij stonden deze artikelen ook niet in de previewcatalogus. Geen korting, overigens.
Dat stippeljurkje van de pre-fall collectie vind ik ook erg cute.![]()
[ afbeelding ]
Ik zou het nog iets aandikkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:35 schreef Fiorellino het volgende:
Misschien kan ik zeggen dat ik op reis was oid?
Hopen dat er geen medewerker hier op Fok! zit dan.
Die had ik ook besteld! Hij was alleen echt megakort bij mijquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:24 schreef alors het volgende:
1 maand is wel heel langje kunt het alitjd proberen natuurlijk
Ze kijken wel op Fok,quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:35 schreef Fiorellino het volgende:
Misschien kan ik zeggen dat ik op reis was oid?
Hopen dat er geen medewerker hier op Fok! zit dan.
Mijn ervaring is dat zoiets niet helpt. Ik heb eens 1,5 week lang elke dag gebeld om te vragen of er al een bepaalde jas binnen was. Op een gegeven moment waren er meerdere werknemers die me herkende en zeiden: "Je belt zeker voor die paarse jas?"quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:23 schreef Sulley02 het volgende:
Grr, weer het korsetje niet te pakken gekregen
Als ik ze zou bellen met de vraag of het nog op voorraad is, zou dat helpen?Ik neem aan dat die dingen die ze vandaag binnenkrijgen pas morgenochtend geüpdatet worden?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat zoiets niet helpt. Ik heb eens 1,5 week lang elke dag gebeld om te vragen of er al een bepaalde jas binnen was. Op een gegeven moment waren er meerdere werknemers die me herkende en zeiden: "Je belt zeker voor die paarse jas?"
Je moet het artikelnummer even zoeken op de bon of in je mail. En dan die intikken bij bestelformulier. Soms zijn dingen wel aangevuld, maar staan ze niet op de sitequote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:23 schreef Sulley02 het volgende:
Grr, weer het korsetje niet te pakken gekregen
Als ik ze zou bellen met de vraag of het nog op voorraad is, zou dat helpen?Ik neem aan dat die dingen die ze vandaag binnenkrijgen pas morgenochtend geüpdatet worden?
Dat had ik al twee dagen geprobeerdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:41 schreef alors het volgende:
[..]
Je moet het artikelnummer even zoeken op de bon of in je mail. En dan die intikken bij bestelformulier. Soms zijn dingen wel aangevuld, maar staan ze niet op de siteDat kun je elke morgen sowieso wel proberen.
Ik heb hem nog niet gepast, wel voor me gehouden, maar ik ben 1.66 en vond hem inderdaad ook al erg kort lijken! Vandaag toch maar even passenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:26 schreef Shaz het volgende:
[..]
Die had ik ook besteld! Hij was alleen echt megakort bij mijEcht tot net onder de randen van m'n billen. En zo lang ben ik niet eens, 1.75 ongeveer
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gepast, wel voor me gehouden, maar ik ben 1.66 en vond hem inderdaad ook al erg kort lijken! Vandaag toch maar even passen
zeg dat je in het ziekenhuis lagquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:21 schreef Fiorellino het volgende:
Shit! Ik ben al meer dan 1 maand te laat met terug sturen,
zouden de spullen nog terug kunnen? Meen gelezen dat het wel vaker bij mensen gebeurt maar heb inmiddels al een acceptgiro thuis gehad waardoor ik er weer aan dacht (heb het heel druk gehad de afgelopen tijd en de spullen waren niet goed dus vandaar).
Ja hoor. Heb ik ook ooit ghead.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik heb echt al zeker anderhalf maand alles staat op half juli-eind juli.
is dat normaal?
Ik heb hemquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:53 schreef Anne het volgende:
Heeft iemand deze nou al binnen gehad btw? Was het wat? In de winkels hing ie nergens, maar volgens mij krijg ik hem morgen binnen, want: 30.06.2010: Parcel has been pre-alerted. En op de H&M site: Bestelling is onderweg - 01.07.2010.
[ afbeelding ].
Bij mij stond de bestelling btw ook op half juli, maar blijkbaar krijg ik de boel toch iets eerder.
Klopt, hij hangt hier in Delft in de winkel. Ik had hem eerst besteld in het beige, maar toen ik de jasjes zag hangen in de winkel was het inderdaad een hele goedkope stof. Echt zo'n stofje dat heel snel kreukelt etc. Typisch katoentje.. Heb hem uit m'n bestelling gegooidquote:
Ik heb m aangehad.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:53 schreef Anne het volgende:
Heeft iemand deze nou al binnen gehad btw? Was het wat? In de winkels hing ie nergens, maar volgens mij krijg ik hem morgen binnen, want: 30.06.2010: Parcel has been pre-alerted. En op de H&M site: Bestelling is onderweg - 01.07.2010.
[ afbeelding ].
Bij mij stond de bestelling btw ook op half juli, maar blijkbaar krijg ik de boel toch iets eerder.
Ikea kwaliteit.. 'k heb heel veel kussentjes. Een douchegordijn, sprei, stoffen placemats & handdoeken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hoe zijn de home artikelen eigenlijk van H&M? Dekbedovertreksets, kussenhoezen, hoeslakens etcc
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:53 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ].
Ik heb F75 maar bij mij zat hij eigenlijk best goed op dat punt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:59 schreef Quirine het volgende:
[..]
Ik heb m aangehad.
En ik vond het maar niks, doordat hij maar op 1 punt sluit, tuutte die aan alle kanten.
Sloot niet goed aan bij d'n tett'n, maar ik heb dan ook een iets grotere maat. (75E)
Ik heb 'm teruggestuurd. Vond 'm verschrikkelijk.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:06 schreef heaven7 het volgende:
Het wittige 10 euro truitje is binnen maar vind het een omadingHoe combineren jullie em?
[ afbeelding ]
Tregging? & hele leuke tas erbij + leuke ballerina'tjes?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:06 schreef heaven7 het volgende:
Het wittige 10 euro truitje is binnen maar vind het een omadingHoe combineren jullie em?
[ afbeelding ]
Ik heb hem nog niet gedragen, het is er nog niet koel genoeg voor geweest sinds ik hem hebquote:Op zondag 4 juli 2010 19:06 schreef heaven7 het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet niet hoe dik ie is maar anders misschien op shorts?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:06 schreef heaven7 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja dat is ook leuk, op mijn korte spijkerbroekjequote:Op zondag 4 juli 2010 21:03 schreef electronique het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dik ie is maar anders misschien op shorts?
Mijne ook, alleen die blazer die hier al eerder voorbij kwam in het zwart, en ik in het beige in twee verschillende maten besteld had, komt nu opeens veel later...quote:Op maandag 5 juli 2010 13:34 schreef Butterfly91 het volgende:
Ze hebben mijn previewbestelling gesplitst. Het tweede deel komt half augustus pas (gelukkig geen dingen die ik gelijk nodig heb, maar toch)
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
omg er is gewoon een rok en blazer uit mijn bestelling gehaald.
weet iemand hoe dat kan o_o
Ja, je kan het bedrag gewoon verrekenen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb laatst een bestelling retour gestuurd, nadat ik betaald had (en niets nieuws voor besteld)....bij mijn saldo staat nu dus nog een min bedrag. Kan ik dit bedrag nu gewoon verrekenen met mijn nieuwe bestelling?
(heb H&M ook al gemaild....maar die reageren niet snel genoeg)
Hebben ze die rok en blazer niet gewoon al in behandeling genomen? Mijn bestelling was namelijk ook zomaar gesplitst, een deel is al onderweg.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Godver,ik word hier zo fucking moe van,
er is een rok en blazer uitgehaald,
[ afbeelding ]
Die is gewoon lelijk en vormloosquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
ligt t trouwens aan mij of vallen (de meeste) jurken van h&m gewoon raar??? Net deze binnen gekregen en ik lijkt net een gothic in een soepjurk
[ afbeelding ]
Dat is wel raar ja!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:29 schreef vamperotica het volgende:
Uhm... Ik zou vandaag mijn bestelling binnen krijgen ( maandfactuur) moest ik opeens aan de postbode betalen..Ik had geen rooie cent in huis dus pakje ging mooi weer mee met de postbode...Die er overigens ook niets van snapte want er waren er opeens heel veel, onder rembours..Morgen maar even bellen met de klantenservice..
Ik vind 'm dikkig maken door dezelfde kleur panty.. is een panty toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:08 schreef heaven7 het volgende:
Dat is gekFf bellen zou ik doen ja!
Vraagje, deze trui is die slobbertrui die er ineens niet meer in het wit was en ze photoshopte naar grijsMaar hoe vinden jullie em zo? Ik vind em in de spiegel leuk maar op de foto sloeberig en maakt me dik
Het is maat 36!
[ link | afbeelding ]
Deze is het dus:
[ afbeelding ]
..moet ie niet een maatje groter? Wellicht valt ie niet zo slobberig omdat ie wat strakker zit, misschien met maatje groter kan je 'm ook wat meer over je schouder trekken zoals op de fotoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:08 schreef heaven7 het volgende:
Vraagje, deze trui is die slobbertrui die er ineens niet meer in het wit was en ze photoshopte naar grijsMaar hoe vinden jullie em zo? Ik vind em in de spiegel leuk maar op de foto sloeberig en maakt me dik
Het is maat 36!
[ link | afbeelding ]
Deze is het dus:
[ afbeelding ]
Goed idee! Dankjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
..moet ie niet een maatje groter? Wellicht valt ie niet zo slobberig omdat ie wat strakker zit, misschien met maatje groter kan je 'm ook wat meer over je schouder trekken zoals op de foto![]()
![]()
Maar leuke combi met het rokje
Denk dat een maatje groter wat beter valt ja... Wel een leuk truitje!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:08 schreef heaven7 het volgende:
Het is maat 36!
[ link | afbeelding ]
Deze is het dus:
[ afbeelding ]
Als je onder rembours besteld, moet dat dan niet ook op de pakketbon staan? Of is alleen een bedrag voldoende?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mij staat er nu ook steeds standaard aangevinkt dat ik met creditcard wil betalen (die heb ik niet eens), dus ik moet elke keer opletten dat ik even 'acceptgiro'aanvink, en dat iedere keer weer. Denk dat het betaalkeuze-systeem van H&M van slag is.
Die zijn leukquote:Op zondag 4 juli 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Kleur poederrozeKomende week maar even kijken of ze ze in de winkel hebben, ben wel benieuwd
En afleveren bij de buren?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:42 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Die zijn leuk![]()
De enige 2 kialapunten die nog enigszins in de buurt waren zijn opgehevenIk vond dat altijd wel handig aangezien ik weinig thuis ben.
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Kleur poederrozeKomende week maar even kijken of ze ze in de winkel hebben, ben wel benieuwd
Ja, waarom niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:27 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Goed idee! DankjeTwijfel alleen een beetje over de witte legging idd.. Kan het ook met donkere legging?
Yw!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:35 schreef heaven7 het volgende:
Ohja spijker! Leuk ideeHeb ook nog wel een bloemetjesrokje
Thanks!
Misschien toch niet helemaal goed aangeklikt?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:03 schreef Sno0zy het volgende:Had laatst nog een shirtje uit de sale bij mijn bestelling gedaan, weet eigelijk wel zeker dat ik alles in één pakket wou ontvangen, en nu hebben ze alleen dat shirtje in behandeling genomen!
![]()
Waarde van de artikelen 7.45, Verzendkosten 4.90, totaal 12.35. Wat heeft het dan voor zin om iets in de sale te kopen! En dacht dat ze alleen bestellingen in behandeling namen van minimaal 20 euro ofzo?!?
Ik baal.
Dat hebben ze bij mij nu ook weer geflikt, en het is niet de eerste keer. Ik had 100% zeker ingesteld dat alles in een keer zou moeten komen, maar ze hebben het TOCH weer opgesplitst en nu krijg ik dus.. 2 items thuis gestuurd ofzo? Met idd 4,90 verzendkosten. Zucht.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:03 schreef Sno0zy het volgende:Had laatst nog een shirtje uit de sale bij mijn bestelling gedaan, weet eigelijk wel zeker dat ik alles in één pakket wou ontvangen, en nu hebben ze alleen dat shirtje in behandeling genomen!
![]()
Waarde van de artikelen 7.45, Verzendkosten 4.90, totaal 12.35. Wat heeft het dan voor zin om iets in de sale te kopen! En dacht dat ze alleen bestellingen in behandeling namen van minimaal 20 euro ofzo?!?
Ik baal.
Dat doe ik ook.. betaal je zo 10 pakketten niets aan verzendkosten. Als je maar genoeg bij je bestelling blijft stoppen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:01 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Misschien toch niet helemaal goed aangeklikt?
Ik laat trouwens altijd alles wat op voorraad is wel komen & de rest wacht ik af.
Kost je toch geen verzendkosten extra.
Ze vullen volgens mij echt bar weinig bij sowiesoquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:39 schreef Enfermera het volgende:
Ligt het aan mij of vullen ze de swimwear nooit bij?? Ik kijk nu al een aantal dagen naar een bikini, en het zijn telkens dezelfde maten die uitverkocht zijn![]()
Ja hè? Pffquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ze vullen volgens mij echt bar weinig bij sowieso
En die Sonya Rykiel dingen hebben ze er een paar weken geleden ook al afgehaald om door de versnipperaar te gooienIk wilde nog zo'n fijne bh
Misschien een maatje groter zodat die met een panty eronder zou kunnen, legging/maillot is nu te dik daarvoor, zeker met de laarzen, en ik zou er geen extra shirt onder doen, laagjes maken je kleiner en dikker lijken, dus gewoon een maatje groter, zodat die losser en langer valtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:08 schreef heaven7 het volgende:
Het is maat 36!
[ link | afbeelding ]
Deze is het dus:
[ afbeelding ]
Die is leukquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:59 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ja, die zijn leuk! Het jurkje ervan zit ook erg mooi! Helemaal niet wat je verwacht voor die relatief lage prijs.![]()
Ik vind de nieuwe pre-fall collectie ook erg leuk. Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
How cute!
Ja, die heb ik ook gezien. Erg leuk!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is leuk![]()
Ook uit de pre-fall, dat Coco Chanel vestje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gister gepast in de winkel, misschien dat ik er nog voor terug ga...
Nee, maar H&M doet het wel vaak fout en dan moet je gewoon een boos mailtje sturen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als de bestelling in twee keer komt, betaal je dan twee keer verzendkosten? de 4.90 ofzo?
en mijne is sinds de 6e al onderweg..(??)
Bij mij zijn er ook meedere dingen uit mijn huidige bestelling gehaald. Echt heel vreemd, vooral omdat schijnbaar nogal veel mensen daar last van hebben. En het ergste is nog, dat er dus items uit gehaald zijn die ik uit de sale had, en waar ik echt heel vroeg voor uit m'n bed gegaan wasquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:29 schreef Puala het volgende:
Wel @#&$^(*#$!! ik heb van de week gemaild dat een bestelling er 2x stond en dat ik bepaalde dingen WEL wilde ontvangen (dingen die al eerder besteld waren maar pas laat op levering stonden) en die zijn er dus ook uit gegooid![]()
![]()
Ik heb gekeken. Er is niets meer in de goede maat dan de dingen die ik had besteldquote:Op donderdag 8 juli 2010 03:57 schreef Shaz het volgende:
[..]
Bij mij zijn er ook meedere dingen uit mijn huidige bestelling gehaald. Echt heel vreemd, vooral omdat schijnbaar nogal veel mensen daar last van hebben. En het ergste is nog, dat er dus items uit gehaald zijn die ik uit de sale had, en waar ik echt heel vroeg voor uit m'n bed gegaan was![]()
![]()
Wat een zooitje.
Hier was het 1 onderweg, 1 half juli, 1 eind juli en 1 half augustusquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:20 schreef Whiskers het volgende:
Bij mij is mijn 'Bestel alles in één pakket'-bestellling voor eind juli in 3(!) stukken gesplitst... Eentje is inmiddels binnen, eentje onderweg, allemaal zonder Track & Trace. Grrr. Hopeloos...
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:53 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ].
Toen ik hem op het plaatje zag was ik helemaalquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ik heb 'm binnen en hij gaat mooi terug. Hij is in het eggie inderdaad niet zo mooi.
En nog dezelfde saleprijzen als een half jaar geledenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:07 schreef Chanty87 het volgende:
Waar komt al die kerstzooi ineens vandaan? Staat ineens een heleboel in de sale
Hier bestelling vandaag binnen en dit is juist voor t eerst dat ik alles houquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nou,
alle kleertjes gaan lekker terug.
Hoe bedoel je? bij je bestelling blijft stoppen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:51 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Dat doe ik ook.. betaal je zo 10 pakketten niets aan verzendkosten. Als je maar genoeg bij je bestelling blijft stoppen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:59 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Hier bestelling vandaag binnen en dit is juist voor t eerst dat ik alles hou![]()
Had dat jurkje uit de preview er al bijzittenmaar die is echt heel liefjes en fijne kwaliteit stof
![]()
Voor de rest had ik 2 corsetten, een little black dress,een blousje en die sleehakken in 2 kleuren (paars en beige en die zitten heeeeerlijk)
oh hier ff aan pic van het strikjurkje![]()
[ afbeelding ]
Geen optie.. De een vraagt me maandelijks hoeveel salaris ik eigenlijk wel niet verdien en 'wat heb je nu weer gekocht', de andere buren zijn nooit thuis. Ik heb nu m'n werkadres als afleveradresquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:44 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
En afleveren bij de buren?
Dat laat ik altijd doen, die zijn namelijk 24x7 thuis.
Bemoeizuchtige burenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Geen optie.. De een vraagt me maandelijks hoeveel salaris ik eigenlijk wel niet verdien en 'wat heb je nu weer gekocht', de andere buren zijn nooit thuis. Ik heb nu m'n werkadres als afleveradres
Die van mij is kampioenquote:
betaal je ook twee keer verzendkosten?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:22 schreef Diconnected het volgende:
Godsamme. Had in mei alvast preview dingen besteld, is m'n bestelling in 2 delen gesplitstblazer en tuniekje komen later.. grr.
nee staat er niet. maar je weet het nooit met H&M ehquote:Op zondag 11 juli 2010 14:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
betaal je ook twee keer verzendkosten?
aangezien mijne ook in twee keer is gestuurd?
Wat een ontzettend leuk jurkje!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:59 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Hier bestelling vandaag binnen en dit is juist voor t eerst dat ik alles hou![]()
Had dat jurkje uit de preview er al bijzittenmaar die is echt heel liefjes en fijne kwaliteit stof
![]()
Voor de rest had ik 2 corsetten, een little black dress,een blousje en die sleehakken in 2 kleuren (paars en beige en die zitten heeeeerlijk)
[ afbeelding ]
Komt er eigenlijk op neer dat je kleding moet kunnen vouwen..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
Haha ik ga vanaf volgende week in de H&M werken.. weet geen kut van mode is een vakantiebaantje.. iemand nog tips, wat is er hip haha
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:12 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Komt er eigenlijk op neer dat je kleding moet kunnen vouwen..
Ik snap het, en ik heb het ook.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:57 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]!!!
Ik zit met een mysterie. Als ik iets van de H&M heb, een shirtje, een singlet, een longsleeve, wat dan ook, dan raak áltijd op dezelfde plek m'n stiksel los. Hebben meer mensen hier last van? Ik vind het zo bizar dat bij alles, op precies dezelfde plek het stilsel loslaat.
Ik zou ff proberen uit te leggen waar het loslaat. Als je een voor en een achterkant hebt aan een hemdje, dan heb je links en rechts een stiksel van boven naar beneden, als je het hemdje aan hebt. Bij het linkse stiksel, onder in de rand.
Als iemand dit snapt, vreet ik m'n slippers op.
Herkenbaarquote:Op zondag 11 juli 2010 16:57 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]!!!
Ik zit met een mysterie. Als ik iets van de H&M heb, een shirtje, een singlet, een longsleeve, wat dan ook, dan raak áltijd op dezelfde plek m'n stiksel los. Hebben meer mensen hier last van? Ik vind het zo bizar dat bij alles, op precies dezelfde plek het stilsel loslaat.
Ik zou ff proberen uit te leggen waar het loslaat. Als je een voor en een achterkant hebt aan een hemdje, dan heb je links en rechts een stiksel van boven naar beneden, als je het hemdje aan hebt. Bij het linkse stiksel, onder in de rand.
Als iemand dit snapt, vreet ik m'n slippers op.
Jij legt het wel 10 x duidelijker uit.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:01 schreef SacreCoeur het volgende:
Misschien snap ik wat je bedoelt omdat ik hetzelfde heb?
Ik heb een randje want standaard los laat overal na een paar keer wassen..
Onderaan wat zeg maar 'dubbel' gestikt is voor de afwerking.
Dit laat dan los ergens & ik maak er meteen een knopje in en knip het af.
Maar een heel klein stukje is dan ongestikt en als dat verder door scheurt dan wordt het dubbele randje weer enkel.
En is de afwerking weg.
Snap je 't nog?
jazekers, heb het al gedragenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Tassiepassie; dat jurk staat je onwijs goed :] houden he?
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuk jurkje!Staat je goed
bij mij duurde dat ook vaak lang en ze updaten soms ook gewoon niet meteen...ookal is het dan wel al binnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:53 schreef Tamashii het volgende:
Omg, ik heb al 4 dagen geleden betaald, maar het is er nog niet af.
Ik weet, Ik weet, ik ben wel goed in bestellenquote:Op zondag 11 juli 2010 16:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Hmm zusje had vorige week de poedel blazer binnen.
Moooooi! hij's helemaal van oker geel dus niet fel enzo.
Jurken/Rokken, laat alles zien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:27 schreef Tamashii het volgende:
Ik zie geen enkele jurk meer van de fashion against aids collectie...
Vind het altijd zo jammer dat ze die oude campagnes niet meer laten zien...
quote:
Vreemdquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:32 schreef Omaha2 het volgende:
Ik had iets besteld en doe dat altijd op maandfactuur, maar moet nu ineens 70 euro betalen aan de postbode?
Ik ook niet xD!quote:
Foto?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:12 schreef Shaz het volgende:
Heeft iemand die kanten short uit de nieuwe collectie al geprobeerd? Hij lijkt me echtJammer genoeg is 'ie steeds uitverkocht
Dan moet je volgens mij echte stakerige bruine benen hebben!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:23 schreef Shaz het volgende:
[..]
Niet de allerbeste maar ik heb deze even gepikt van 't internet![]()
[ afbeelding ]
Joah, ik wilde hem dezelfde dag toen die op de site stond bestellen, maar helaas was ik aan het twijfelen en deed ik het niet. Wil ik hem in de avond bestellen is hij al weg!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:23 schreef Shaz het volgende:
[..]
Niet de allerbeste maar ik heb deze even gepikt van 't internet![]()
[ afbeelding ]
Ja maar kijk dat lelijke topje erboven danquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
ben hem net tegengekomen, vind hem er hier persoonlijk niet zo leuk uitzien.
[ afbeelding ]
Hey niks mis met dat topje!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:21 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja maar kijk dat lelijke topje erboven dan![]()
Als ik m'n hand erop doe zodat ik de bovenkant niet zie dan vind ik de onderkant nog steeds heel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maakt haar wel nog bleker dan ze is, dat broekje...know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:23 schreef alors het volgende:
[..]
Hey niks mis met dat topje!
Hehe.. ik heb de blauwe vogel variant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maakt haar wel nog bleker dan ze is, dat broekje...
Maar 't topje staat haar gewoon niet, vind ik.
Jou staat 'ie misschien wel heel goed![]()
Heb gisteren maar gebeld omdat ik hetzelfde had. Die man vertelde dat ze één keer per uur de pagina's bijwerken en hij daar dus gewoon op voorraad kan zijn, maar dat in de kassa blijkt of ze iets echt nog hebben of niet. Ik vind het eigenlijk wel vervelend dat ze dat zo doen. Als ze een systeem bij de kassa hebben die up-to-date is, dan kan dat toch ook gewoon op de gewone pagina? Zo denkt iemand: yes, eindelijk heb ik hem, en dan blijkt dat je weer net te laat bentquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:29 schreef Tamashii het volgende:
vannochtend om half 9 weer geen laarzenwel stond er nog maat 40, doe ik ze in de kassa, reken af en dan opeens uitverkocht. En dat 6 keer.
Deze staat op eind oktober (quote:Op vrijdag 16 juli 2010 06:02 schreef Sulley02 het volgende:
Heeft iemand nog een product met een levertijd later dan eind juli?
Bij mij op eind november in maatje 40quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:16 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Deze staat op eind oktober (!!!!) :
[ afbeelding ]
Ooh, hij is leuk!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:59 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Voor mij nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:48 schreef alors het volgende:
Nee want witte leggings zijn nu officieel verboden
Ik heb daar een tijdje geleden heel veel moeite voor gedaan om die trui in het wit te bemachtigen. Toen ik hem thuis kreeg dacht ik echt.. wat een verspilde moeitequote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:16 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Deze staat op eind oktober (!!!!) :
[ afbeelding ]
Ik heb er laatst ook één gekocht, geheel tegen m'n principesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:48 schreef alors het volgende:
Nee want witte leggings zijn nu officieel verboden
Dat dusquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er laatst ook één gekocht, geheel tegen m'n principesMaar dan moet de H&M die jurkjes ook niet steeds net te kort maken.
Die hebben zelf ook geen smaak gelukkigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:17 schreef alors het volgende:
[..]
Pas maar op dat zij je niet oppakken!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:49 schreef alors het volgende:
Tegenwoordig vullen ze wel bij op zaterdag en zondag hoor. Half 6 zou ik proberen.
My badquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:49 schreef alors het volgende:
Tegenwoordig vullen ze wel bij op zaterdag en zondag hoor. Half 6 zou ik proberen.
Welke laarzen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik wilde al zeggen: het moet wel, want de laarzen waren gister totaal weg en nu in maat 36/38.Maar dan probeer ik het vannacht nog wat vroeger.
Ik heb ze nu wel in maat 38, maar dat retour formulier werkt toch niet.
Oeh die zijn wel mooi jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
https://shop.hm.com/media(...)40_13054_48_9217.jpg
Die heb ik geen eens gezien in de shopquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:42 schreef PluisigNijntje het volgende:
Eindelijk heb ik 'm!
[ afbeelding ]
Zo dom, ik had hem eeuwen geleden in die previewbestelling gedaan, en nu had ik hem nog steeds niet in huisWas toevallig in de HM en daar hing ie, dus toen maar meteen gepast en meegenomen
Wat ik wel vervelend vond is dat een 36 krapjes was bij de boobies maar 38 zat als een hobbezak bij de taille![]()
Echter met een van mn BH's zit die 36 prima dus daar doen we het voor
Heeft er nooit opgestaan, maar wat een liefdequote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:55 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee of die er 's ochtends nog is?
jaweeeeel, tijd terug!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:40 schreef alors het volgende:
[..]
Heeft er nooit opgestaan, maar wat een liefde
quote:
kwijlllll die wil ik!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:55 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb em echt nog nooit gezien, ik zou het wel weten als ik em gezien hadquote:Op zondag 18 juli 2010 12:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hm, vreemd. Want hij heeft bij mij in mijn bestelling gezeten. Maar een tijd terug heeft h&m heel veel dingen eruit gehaald en deze dus ook. Nu kan ik hem nergens meer vinden en daar baal ik hard van. h&m al gemaild, maar die reageren met: ja je bestelling is onderweg sorry voor de overlast.
2.99 bij de Zeemanquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb em echt nog nooit gezien, ik zou het wel weten als ik em gezien had![]()
En als je em in je bestelling hebt gehad dan staat de code toch wel in je mail of op de bon in je pakket met Uitverkocht erachter? Die control c/control v mailtjes zijn irritant als je een serieuze vraag hebt he
Ben niet in de war met deze?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:27 schreef alors het volgende:
Maar dan staat de code alsnog wel in de bevestiging per mail?
Mijn preview is ook in behandeling samen met nog heel veel dingen, straks krijg ik zo'n giga pakket als Enfermera![]()
Ik bewaar allesquote:Op zondag 18 juli 2010 14:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik heb die mail allang niet meer. Als ik al mijn bestelling mailtjes had bewaard had ik een apart email adres moeten nemen.
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik bewaar alles!
Ik dacht al dattie van Trend is door het roze label. Maarja ik kom niet meer bij Trend winkel tot mn OV weer geldig is. Hier hebben ze nergens Trend
Daar zeg je me watquote:Op zondag 18 juli 2010 14:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
2.99 bij de ZeemanPrima kwaliteit.
Heb mijn sale bestelling ontvangen gisteren, maar twijfel echt enom over wat terug moet en wat niet
Moet je bij de Store Locator op de website winkels binnen Nederland zoeken. En dan heb je rechtsbovenin je plattegrondje een dingetje dat je kunt uitvouwen. En daar kun je kiezen, dames --> H&M Trend Ladies.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar ik kan nergens vinden waar die Trend winkels in hemels naam zijn. :/
Ik zag hem op de site denk 2 weken geleden, maar dat zullen ze vast nog wel weer bijvullenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:55 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Amsterdam zitten er 2, en volgens mij Utrecht, Maastricht, Den Haag, Rotterdam...quote:Op zondag 18 juli 2010 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar ik kan nergens vinden waar die Trend winkels in hemels naam zijn. :/
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik zag hem op de site denk 2 weken geleden, maar dat zullen ze vast nog wel weer bijvullen
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:49 schreef alors het volgende:
Wanneer is die top er dan op gekomen, ik heb hem echt nooit gezien. Alleen een maand geleden ongeveer was ik een paar dagen computerloos en misschien dat ik em toen gemist heb...
En hoe duur issie?
Oh ik ken het ja, heel irritant, hoe moeilijk is het om gewoon die mail even normaal door te lezen ipv meteen een automatische mail terug te sturen?quote:Op zondag 18 juli 2010 18:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het plaatje van polyvore. En daar stond niks bij.... Kan hem verder ook nergens vinden. Ik wilde h&m al mailen ervoor, maar ze doen echt belachelijk. Eerst mailtjes sturen met: je word in behandeling genomen. Mijn preview korting is weggenomen, spullen zijn er uit gehaald en ze reageren maar heel soms en belachelijk laat op mailtjes.
Cute! Heb je het artikelnummer?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:05 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik ken het ja, heel irritant, hoe moeilijk is het om gewoon die mail even normaal door te lezen ipv meteen een automatische mail terug te sturen?
Soms vergeten ze trouwens ook gewoon dingen op de site te zetten... Dit jasje bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
was ook heel snel uitverkocht en hebben ze daarna nooit meer op de site gezet, maar ik heb em in mijn verlanglijstje en kan em gewoon bestellen... Echt raar... Ook dat spijkerblousje die uit zo'n campagne kwam, is nu nergens terug te vinden...
Die dingen kun je dus nooit bestellen tenzij je de code toevallig weet...
Waarom bel je niet?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:18 schreef Tamashii het volgende:
Mja, heb maar weer gemaild, hoop dat ze reageren. Hoop dat ze dit lezen zodat ze er wat aan doen, anders raken ze mij iig als klant kwijt op de webshop.
quote:
Ja dat is wel zo. Ik belde vandaag en moest 11 minuten wachten, op een zondag..quote:Op maandag 19 juli 2010 00:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ga ik morgen ook doen, alleen heb ik de vorige keer dat ik belde 14 minuten aan de lijn moeten wachten voordat ik iemand sprak. En ja, elk gesprek kost iets van 7 cent, dus ophangen is dan ook niet echt handig.
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Ik belde vandaag en moest 11 minuten wachten, op een zondag..
Nog niet alles staat er op toch?quote:
O god, waarom lees ik ditquote:
Die heb ik vorige week in het zwart gekocht.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Deze in het wit
Ik weet dat hij bestaat! (maar waarom denk ik dan altijd, goh, ik koop hem wel een andere keer, hij verschijnt vast op de website).
Dat is vervelend idd. Ik ga morgenvroeg denk ik even heel vroeg kijken.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:31 schreef Eliin het volgende:
Kom ik bij de kassa, is de helft al uitverkocht!!!!!!! Dan maar de bikinibroekjes er ook uitgooien.. Daar heb ik dan niks meer aan zonder topje!
Dat had ik vanochtend ook, alles uitverkochtquote:Op maandag 19 juli 2010 10:31 schreef Eliin het volgende:
Kom ik bij de kassa, is de helft al uitverkocht!!!!!!! Dan maar de bikinibroekjes er ook uitgooien.. Daar heb ik dan niks meer aan zonder topje!
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:28 schreef Eliin het volgende:
Nu mooi 15¤ goedkoper! hopen dat ze passen..![]()
Weet niet welke kleur!
Dat kanquote:Op maandag 19 juli 2010 17:51 schreef Shaz het volgende:
Een heleboel dingen die nu in de sale zijn had ik al in m'n bestelling zitten. Alleen nu zijn ze veel goedkoper maar ze hebben m'n maat niet meerKan ik dan gewoon een mailtje sturen naar H&M ofzo?
Volgens eigen (H&M dus) zeggen werken ze één keer per uur de pagina's bij. Iets kan dus gewoon 'op voorraad' zijn, maar in de kassa blijkt of ze iets echt nog hebben of niet. Kortom: morgenvroeg eerder opstaan en het opnieuw proberen.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:38 schreef Eliin het volgende:
Het rare is als ik nu kijk, het er nog gewoon op staat wat ik wil bestellen! O.a. die blazer van 9,95, die staat erop in maat 38 en 40 terwijl ze beiden uitverkocht zijn bij de kassa.. En de 7 ringen voor 2,95..
Dat is gewoon een fout in het systeem, dingen die vanmorgen op uitverkocht stonden staatn nu nog steeds op de site en als je ze afrekent nog steeds uitverkocht. Morgen maar weer kijkenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:36 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Volgens eigen (H&M dus) zeggen werken ze één keer per uur de pagina's bij. Iets kan dus gewoon 'op voorraad' zijn, maar in de kassa blijkt of ze iets echt nog hebben of niet. Kortom: morgenvroeg eerder opstaan en het opnieuw proberen.
Jawel, polyvore.com kan ook. Maar ik kan daar niet goed in zoeken.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:35 schreef scrub_nurse het volgende:
hej ik heb de najaarscatalogus thuisliggen en heb er van alles leuks in gevondenmaar aangezien ik flink aan het afvallen ben durf ik nog iks te kopen, dus ik heb het allemaal in mijn verlanglijstje gestopt zodat ik het makkelijk kan terug vinden. Maar ik wilde eigenlijk ook een paar van die mooie fotos ervan hebben, waar halen jullie al die fotos vandaan? Niet van de hm site zelf toch?
Oh! Thanks voor de tip dan, heb 'm nu voor de volle me in m'n mandje. Zal morgenvroeg even kijken, want mijn maat staat er niet tussen.quote:
Ja. Bij mij wel tenminstequote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:14 schreef Mutsefluts het volgende:
Geen technische fout hier! Was speciaal om 5 uur opgestaan en heb ont-zet-tend gefaaldMaar ik mag van mezelf mijn erg recente ex-vriendje de schuld geven.
Ben btw speciaal uit lurk-mode gekomen om te vragen hoe die boyfriend-fit shorts zitten. Zijn ze heel erg ehm... zakkerig?
quote:Der H&M Kundenservice hat Ihre E-Mail erhalten.
Zur Zeit erhalten wir viele Zusendungen. Wir möchten Sie deshalb um Ihr Verständnis bitten, wenn es ein paar Tage dauert, bis wir Ihnen antworten können.
Unsere Öffnungszeiten sind:
Montag - Freitag 08 - 21
Samstag & Sonntag 09 - 17
Mit freundlichen Grüßen
H&M Kundenservice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |