Heb je daar het nummer van?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:31 schreef bluejean het volgende:
Volgens mij stonden deze artikelen ook niet in de previewcatalogus. Geen korting, overigens.
Dat stippeljurkje van de pre-fall collectie vind ik ook erg cute.![]()
[ afbeelding ]
Ik zou het nog iets aandikkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:35 schreef Fiorellino het volgende:
Misschien kan ik zeggen dat ik op reis was oid?
Hopen dat er geen medewerker hier op Fok! zit dan.
Die had ik ook besteld! Hij was alleen echt megakort bij mijquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:24 schreef alors het volgende:
1 maand is wel heel langje kunt het alitjd proberen natuurlijk
Ze kijken wel op Fok,quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:35 schreef Fiorellino het volgende:
Misschien kan ik zeggen dat ik op reis was oid?
Hopen dat er geen medewerker hier op Fok! zit dan.
Mijn ervaring is dat zoiets niet helpt. Ik heb eens 1,5 week lang elke dag gebeld om te vragen of er al een bepaalde jas binnen was. Op een gegeven moment waren er meerdere werknemers die me herkende en zeiden: "Je belt zeker voor die paarse jas?"quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:23 schreef Sulley02 het volgende:
Grr, weer het korsetje niet te pakken gekregen
Als ik ze zou bellen met de vraag of het nog op voorraad is, zou dat helpen?Ik neem aan dat die dingen die ze vandaag binnenkrijgen pas morgenochtend geüpdatet worden?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat zoiets niet helpt. Ik heb eens 1,5 week lang elke dag gebeld om te vragen of er al een bepaalde jas binnen was. Op een gegeven moment waren er meerdere werknemers die me herkende en zeiden: "Je belt zeker voor die paarse jas?"
Je moet het artikelnummer even zoeken op de bon of in je mail. En dan die intikken bij bestelformulier. Soms zijn dingen wel aangevuld, maar staan ze niet op de sitequote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:23 schreef Sulley02 het volgende:
Grr, weer het korsetje niet te pakken gekregen
Als ik ze zou bellen met de vraag of het nog op voorraad is, zou dat helpen?Ik neem aan dat die dingen die ze vandaag binnenkrijgen pas morgenochtend geüpdatet worden?
Dat had ik al twee dagen geprobeerdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:41 schreef alors het volgende:
[..]
Je moet het artikelnummer even zoeken op de bon of in je mail. En dan die intikken bij bestelformulier. Soms zijn dingen wel aangevuld, maar staan ze niet op de siteDat kun je elke morgen sowieso wel proberen.
Ik heb hem nog niet gepast, wel voor me gehouden, maar ik ben 1.66 en vond hem inderdaad ook al erg kort lijken! Vandaag toch maar even passenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:26 schreef Shaz het volgende:
[..]
Die had ik ook besteld! Hij was alleen echt megakort bij mijEcht tot net onder de randen van m'n billen. En zo lang ben ik niet eens, 1.75 ongeveer
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gepast, wel voor me gehouden, maar ik ben 1.66 en vond hem inderdaad ook al erg kort lijken! Vandaag toch maar even passen
zeg dat je in het ziekenhuis lagquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:21 schreef Fiorellino het volgende:
Shit! Ik ben al meer dan 1 maand te laat met terug sturen,
zouden de spullen nog terug kunnen? Meen gelezen dat het wel vaker bij mensen gebeurt maar heb inmiddels al een acceptgiro thuis gehad waardoor ik er weer aan dacht (heb het heel druk gehad de afgelopen tijd en de spullen waren niet goed dus vandaar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |