Heeft er nooit opgestaan, maar wat een liefdequote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:55 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee of die er 's ochtends nog is?
jaweeeeel, tijd terug!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:40 schreef alors het volgende:
[..]
Heeft er nooit opgestaan, maar wat een liefde
quote:
kwijlllll die wil ik!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:55 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb em echt nog nooit gezien, ik zou het wel weten als ik em gezien hadquote:Op zondag 18 juli 2010 12:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hm, vreemd. Want hij heeft bij mij in mijn bestelling gezeten. Maar een tijd terug heeft h&m heel veel dingen eruit gehaald en deze dus ook. Nu kan ik hem nergens meer vinden en daar baal ik hard van. h&m al gemaild, maar die reageren met: ja je bestelling is onderweg sorry voor de overlast.
2.99 bij de Zeemanquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb em echt nog nooit gezien, ik zou het wel weten als ik em gezien had![]()
En als je em in je bestelling hebt gehad dan staat de code toch wel in je mail of op de bon in je pakket met Uitverkocht erachter? Die control c/control v mailtjes zijn irritant als je een serieuze vraag hebt he
Ben niet in de war met deze?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:27 schreef alors het volgende:
Maar dan staat de code alsnog wel in de bevestiging per mail?
Mijn preview is ook in behandeling samen met nog heel veel dingen, straks krijg ik zo'n giga pakket als Enfermera![]()
Ik bewaar allesquote:Op zondag 18 juli 2010 14:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik heb die mail allang niet meer. Als ik al mijn bestelling mailtjes had bewaard had ik een apart email adres moeten nemen.
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik bewaar alles!
Ik dacht al dattie van Trend is door het roze label. Maarja ik kom niet meer bij Trend winkel tot mn OV weer geldig is. Hier hebben ze nergens Trend
Daar zeg je me watquote:Op zondag 18 juli 2010 14:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
2.99 bij de ZeemanPrima kwaliteit.
Heb mijn sale bestelling ontvangen gisteren, maar twijfel echt enom over wat terug moet en wat niet
Moet je bij de Store Locator op de website winkels binnen Nederland zoeken. En dan heb je rechtsbovenin je plattegrondje een dingetje dat je kunt uitvouwen. En daar kun je kiezen, dames --> H&M Trend Ladies.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar ik kan nergens vinden waar die Trend winkels in hemels naam zijn. :/
Ik zag hem op de site denk 2 weken geleden, maar dat zullen ze vast nog wel weer bijvullenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:55 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Amsterdam zitten er 2, en volgens mij Utrecht, Maastricht, Den Haag, Rotterdam...quote:Op zondag 18 juli 2010 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar ik kan nergens vinden waar die Trend winkels in hemels naam zijn. :/
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik zag hem op de site denk 2 weken geleden, maar dat zullen ze vast nog wel weer bijvullen
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:49 schreef alors het volgende:
Wanneer is die top er dan op gekomen, ik heb hem echt nooit gezien. Alleen een maand geleden ongeveer was ik een paar dagen computerloos en misschien dat ik em toen gemist heb...
En hoe duur issie?
Oh ik ken het ja, heel irritant, hoe moeilijk is het om gewoon die mail even normaal door te lezen ipv meteen een automatische mail terug te sturen?quote:Op zondag 18 juli 2010 18:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het plaatje van polyvore. En daar stond niks bij.... Kan hem verder ook nergens vinden. Ik wilde h&m al mailen ervoor, maar ze doen echt belachelijk. Eerst mailtjes sturen met: je word in behandeling genomen. Mijn preview korting is weggenomen, spullen zijn er uit gehaald en ze reageren maar heel soms en belachelijk laat op mailtjes.
Cute! Heb je het artikelnummer?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:05 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik ken het ja, heel irritant, hoe moeilijk is het om gewoon die mail even normaal door te lezen ipv meteen een automatische mail terug te sturen?
Soms vergeten ze trouwens ook gewoon dingen op de site te zetten... Dit jasje bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
was ook heel snel uitverkocht en hebben ze daarna nooit meer op de site gezet, maar ik heb em in mijn verlanglijstje en kan em gewoon bestellen... Echt raar... Ook dat spijkerblousje die uit zo'n campagne kwam, is nu nergens terug te vinden...
Die dingen kun je dus nooit bestellen tenzij je de code toevallig weet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |