Bij mij op eind november in maatje 40quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:16 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Deze staat op eind oktober (!!!!) :
[ afbeelding ]
Ooh, hij is leuk!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:59 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Hier bestelling vandaag binnen en dit is juist voor t eerst dat ik alles hou![]()
Had dat jurkje uit de preview er al bijzittenmaar die is echt heel liefjes en fijne kwaliteit stof
![]()
Voor de rest had ik 2 corsetten, een little black dress,een blousje en die sleehakken in 2 kleuren (paars en beige en die zitten heeeeerlijk)
oh hier ff aan pic van het strikjurkje![]()
[ afbeelding ]
Voor mij nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:48 schreef alors het volgende:
Nee want witte leggings zijn nu officieel verboden
Ik heb daar een tijdje geleden heel veel moeite voor gedaan om die trui in het wit te bemachtigen. Toen ik hem thuis kreeg dacht ik echt.. wat een verspilde moeitequote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:16 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Deze staat op eind oktober (!!!!) :
[ afbeelding ]
Ik heb er laatst ook één gekocht, geheel tegen m'n principesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:48 schreef alors het volgende:
Nee want witte leggings zijn nu officieel verboden
Dat dusquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er laatst ook één gekocht, geheel tegen m'n principesMaar dan moet de H&M die jurkjes ook niet steeds net te kort maken.
Die hebben zelf ook geen smaak gelukkigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:17 schreef alors het volgende:
[..]
Pas maar op dat zij je niet oppakken!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:49 schreef alors het volgende:
Tegenwoordig vullen ze wel bij op zaterdag en zondag hoor. Half 6 zou ik proberen.
My badquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:49 schreef alors het volgende:
Tegenwoordig vullen ze wel bij op zaterdag en zondag hoor. Half 6 zou ik proberen.
Welke laarzen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik wilde al zeggen: het moet wel, want de laarzen waren gister totaal weg en nu in maat 36/38.Maar dan probeer ik het vannacht nog wat vroeger.
Ik heb ze nu wel in maat 38, maar dat retour formulier werkt toch niet.
Oeh die zijn wel mooi jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
https://shop.hm.com/media(...)40_13054_48_9217.jpg
Die heb ik geen eens gezien in de shopquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:42 schreef PluisigNijntje het volgende:
Eindelijk heb ik 'm!
[ afbeelding ]
Zo dom, ik had hem eeuwen geleden in die previewbestelling gedaan, en nu had ik hem nog steeds niet in huisWas toevallig in de HM en daar hing ie, dus toen maar meteen gepast en meegenomen
Wat ik wel vervelend vond is dat een 36 krapjes was bij de boobies maar 38 zat als een hobbezak bij de taille![]()
Echter met een van mn BH's zit die 36 prima dus daar doen we het voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |