quote:
Vreemdquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:32 schreef Omaha2 het volgende:
Ik had iets besteld en doe dat altijd op maandfactuur, maar moet nu ineens 70 euro betalen aan de postbode?
Ik ook niet xD!quote:
Foto?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:12 schreef Shaz het volgende:
Heeft iemand die kanten short uit de nieuwe collectie al geprobeerd? Hij lijkt me echtJammer genoeg is 'ie steeds uitverkocht
Dan moet je volgens mij echte stakerige bruine benen hebben!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:23 schreef Shaz het volgende:
[..]
Niet de allerbeste maar ik heb deze even gepikt van 't internet![]()
[ afbeelding ]
Joah, ik wilde hem dezelfde dag toen die op de site stond bestellen, maar helaas was ik aan het twijfelen en deed ik het niet. Wil ik hem in de avond bestellen is hij al weg!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:23 schreef Shaz het volgende:
[..]
Niet de allerbeste maar ik heb deze even gepikt van 't internet![]()
[ afbeelding ]
Ja maar kijk dat lelijke topje erboven danquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
ben hem net tegengekomen, vind hem er hier persoonlijk niet zo leuk uitzien.
[ afbeelding ]
Hey niks mis met dat topje!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:21 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja maar kijk dat lelijke topje erboven dan![]()
Als ik m'n hand erop doe zodat ik de bovenkant niet zie dan vind ik de onderkant nog steeds heel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maakt haar wel nog bleker dan ze is, dat broekje...know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:23 schreef alors het volgende:
[..]
Hey niks mis met dat topje!
Hehe.. ik heb de blauwe vogel variant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maakt haar wel nog bleker dan ze is, dat broekje...
Maar 't topje staat haar gewoon niet, vind ik.
Jou staat 'ie misschien wel heel goed![]()
Heb gisteren maar gebeld omdat ik hetzelfde had. Die man vertelde dat ze één keer per uur de pagina's bijwerken en hij daar dus gewoon op voorraad kan zijn, maar dat in de kassa blijkt of ze iets echt nog hebben of niet. Ik vind het eigenlijk wel vervelend dat ze dat zo doen. Als ze een systeem bij de kassa hebben die up-to-date is, dan kan dat toch ook gewoon op de gewone pagina? Zo denkt iemand: yes, eindelijk heb ik hem, en dan blijkt dat je weer net te laat bentquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:29 schreef Tamashii het volgende:
vannochtend om half 9 weer geen laarzenwel stond er nog maat 40, doe ik ze in de kassa, reken af en dan opeens uitverkocht. En dat 6 keer.
Deze staat op eind oktober (quote:Op vrijdag 16 juli 2010 06:02 schreef Sulley02 het volgende:
Heeft iemand nog een product met een levertijd later dan eind juli?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |