Ja hoor. Heb ik ook ooit ghead.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik heb echt al zeker anderhalf maand alles staat op half juli-eind juli.
is dat normaal?
Ik heb hemquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:53 schreef Anne het volgende:
Heeft iemand deze nou al binnen gehad btw? Was het wat? In de winkels hing ie nergens, maar volgens mij krijg ik hem morgen binnen, want: 30.06.2010: Parcel has been pre-alerted. En op de H&M site: Bestelling is onderweg - 01.07.2010.
[ afbeelding ].
Bij mij stond de bestelling btw ook op half juli, maar blijkbaar krijg ik de boel toch iets eerder.
Klopt, hij hangt hier in Delft in de winkel. Ik had hem eerst besteld in het beige, maar toen ik de jasjes zag hangen in de winkel was het inderdaad een hele goedkope stof. Echt zo'n stofje dat heel snel kreukelt etc. Typisch katoentje.. Heb hem uit m'n bestelling gegooidquote:
Ik heb m aangehad.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:53 schreef Anne het volgende:
Heeft iemand deze nou al binnen gehad btw? Was het wat? In de winkels hing ie nergens, maar volgens mij krijg ik hem morgen binnen, want: 30.06.2010: Parcel has been pre-alerted. En op de H&M site: Bestelling is onderweg - 01.07.2010.
[ afbeelding ].
Bij mij stond de bestelling btw ook op half juli, maar blijkbaar krijg ik de boel toch iets eerder.
Ikea kwaliteit.. 'k heb heel veel kussentjes. Een douchegordijn, sprei, stoffen placemats & handdoeken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hoe zijn de home artikelen eigenlijk van H&M? Dekbedovertreksets, kussenhoezen, hoeslakens etcc
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:53 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ].
Ik heb F75 maar bij mij zat hij eigenlijk best goed op dat punt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:59 schreef Quirine het volgende:
[..]
Ik heb m aangehad.
En ik vond het maar niks, doordat hij maar op 1 punt sluit, tuutte die aan alle kanten.
Sloot niet goed aan bij d'n tett'n, maar ik heb dan ook een iets grotere maat. (75E)
Ik heb 'm teruggestuurd. Vond 'm verschrikkelijk.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:06 schreef heaven7 het volgende:
Het wittige 10 euro truitje is binnen maar vind het een omadingHoe combineren jullie em?
[ afbeelding ]
Tregging? & hele leuke tas erbij + leuke ballerina'tjes?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:06 schreef heaven7 het volgende:
Het wittige 10 euro truitje is binnen maar vind het een omadingHoe combineren jullie em?
[ afbeelding ]
Ik heb hem nog niet gedragen, het is er nog niet koel genoeg voor geweest sinds ik hem hebquote:Op zondag 4 juli 2010 19:06 schreef heaven7 het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet niet hoe dik ie is maar anders misschien op shorts?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:06 schreef heaven7 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |