Ja hoor. Heb ik ook ooit ghead.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik heb echt al zeker anderhalf maand alles staat op half juli-eind juli.
is dat normaal?
Ik heb hemquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:53 schreef Anne het volgende:
Heeft iemand deze nou al binnen gehad btw? Was het wat? In de winkels hing ie nergens, maar volgens mij krijg ik hem morgen binnen, want: 30.06.2010: Parcel has been pre-alerted. En op de H&M site: Bestelling is onderweg - 01.07.2010.
[ afbeelding ].
Bij mij stond de bestelling btw ook op half juli, maar blijkbaar krijg ik de boel toch iets eerder.
Klopt, hij hangt hier in Delft in de winkel. Ik had hem eerst besteld in het beige, maar toen ik de jasjes zag hangen in de winkel was het inderdaad een hele goedkope stof. Echt zo'n stofje dat heel snel kreukelt etc. Typisch katoentje.. Heb hem uit m'n bestelling gegooidquote:
Ik heb m aangehad.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:53 schreef Anne het volgende:
Heeft iemand deze nou al binnen gehad btw? Was het wat? In de winkels hing ie nergens, maar volgens mij krijg ik hem morgen binnen, want: 30.06.2010: Parcel has been pre-alerted. En op de H&M site: Bestelling is onderweg - 01.07.2010.
[ afbeelding ].
Bij mij stond de bestelling btw ook op half juli, maar blijkbaar krijg ik de boel toch iets eerder.
Ikea kwaliteit.. 'k heb heel veel kussentjes. Een douchegordijn, sprei, stoffen placemats & handdoeken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hoe zijn de home artikelen eigenlijk van H&M? Dekbedovertreksets, kussenhoezen, hoeslakens etcc
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:53 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ].
Ik heb F75 maar bij mij zat hij eigenlijk best goed op dat punt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:59 schreef Quirine het volgende:
[..]
Ik heb m aangehad.
En ik vond het maar niks, doordat hij maar op 1 punt sluit, tuutte die aan alle kanten.
Sloot niet goed aan bij d'n tett'n, maar ik heb dan ook een iets grotere maat. (75E)
Ik heb 'm teruggestuurd. Vond 'm verschrikkelijk.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:06 schreef heaven7 het volgende:
Het wittige 10 euro truitje is binnen maar vind het een omadingHoe combineren jullie em?
[ afbeelding ]
Tregging? & hele leuke tas erbij + leuke ballerina'tjes?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:06 schreef heaven7 het volgende:
Het wittige 10 euro truitje is binnen maar vind het een omadingHoe combineren jullie em?
[ afbeelding ]
Ik heb hem nog niet gedragen, het is er nog niet koel genoeg voor geweest sinds ik hem hebquote:Op zondag 4 juli 2010 19:06 schreef heaven7 het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet niet hoe dik ie is maar anders misschien op shorts?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:06 schreef heaven7 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja dat is ook leuk, op mijn korte spijkerbroekjequote:Op zondag 4 juli 2010 21:03 schreef electronique het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dik ie is maar anders misschien op shorts?
Mijne ook, alleen die blazer die hier al eerder voorbij kwam in het zwart, en ik in het beige in twee verschillende maten besteld had, komt nu opeens veel later...quote:Op maandag 5 juli 2010 13:34 schreef Butterfly91 het volgende:
Ze hebben mijn previewbestelling gesplitst. Het tweede deel komt half augustus pas (gelukkig geen dingen die ik gelijk nodig heb, maar toch)
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
omg er is gewoon een rok en blazer uit mijn bestelling gehaald.
weet iemand hoe dat kan o_o
Ja, je kan het bedrag gewoon verrekenen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb laatst een bestelling retour gestuurd, nadat ik betaald had (en niets nieuws voor besteld)....bij mijn saldo staat nu dus nog een min bedrag. Kan ik dit bedrag nu gewoon verrekenen met mijn nieuwe bestelling?
(heb H&M ook al gemaild....maar die reageren niet snel genoeg)
Hebben ze die rok en blazer niet gewoon al in behandeling genomen? Mijn bestelling was namelijk ook zomaar gesplitst, een deel is al onderweg.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Godver,ik word hier zo fucking moe van,
er is een rok en blazer uitgehaald,
[ afbeelding ]
Die is gewoon lelijk en vormloosquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
ligt t trouwens aan mij of vallen (de meeste) jurken van h&m gewoon raar??? Net deze binnen gekregen en ik lijkt net een gothic in een soepjurk
[ afbeelding ]
Dat is wel raar ja!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:29 schreef vamperotica het volgende:
Uhm... Ik zou vandaag mijn bestelling binnen krijgen ( maandfactuur) moest ik opeens aan de postbode betalen..Ik had geen rooie cent in huis dus pakje ging mooi weer mee met de postbode...Die er overigens ook niets van snapte want er waren er opeens heel veel, onder rembours..Morgen maar even bellen met de klantenservice..
Ik vind 'm dikkig maken door dezelfde kleur panty.. is een panty toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:08 schreef heaven7 het volgende:
Dat is gekFf bellen zou ik doen ja!
Vraagje, deze trui is die slobbertrui die er ineens niet meer in het wit was en ze photoshopte naar grijsMaar hoe vinden jullie em zo? Ik vind em in de spiegel leuk maar op de foto sloeberig en maakt me dik
Het is maat 36!
[ link | afbeelding ]
Deze is het dus:
[ afbeelding ]
..moet ie niet een maatje groter? Wellicht valt ie niet zo slobberig omdat ie wat strakker zit, misschien met maatje groter kan je 'm ook wat meer over je schouder trekken zoals op de fotoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:08 schreef heaven7 het volgende:
Dat is gekFf bellen zou ik doen ja!
Vraagje, deze trui is die slobbertrui die er ineens niet meer in het wit was en ze photoshopte naar grijsMaar hoe vinden jullie em zo? Ik vind em in de spiegel leuk maar op de foto sloeberig en maakt me dik
Het is maat 36!
[ link | afbeelding ]
Deze is het dus:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |