Geen optie.. De een vraagt me maandelijks hoeveel salaris ik eigenlijk wel niet verdien en 'wat heb je nu weer gekocht', de andere buren zijn nooit thuis. Ik heb nu m'n werkadres als afleveradresquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:44 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
En afleveren bij de buren?
Dat laat ik altijd doen, die zijn namelijk 24x7 thuis.
Bemoeizuchtige burenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Geen optie.. De een vraagt me maandelijks hoeveel salaris ik eigenlijk wel niet verdien en 'wat heb je nu weer gekocht', de andere buren zijn nooit thuis. Ik heb nu m'n werkadres als afleveradres
Die van mij is kampioenquote:
betaal je ook twee keer verzendkosten?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:22 schreef Diconnected het volgende:
Godsamme. Had in mei alvast preview dingen besteld, is m'n bestelling in 2 delen gesplitstblazer en tuniekje komen later.. grr.
nee staat er niet. maar je weet het nooit met H&M ehquote:Op zondag 11 juli 2010 14:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
betaal je ook twee keer verzendkosten?
aangezien mijne ook in twee keer is gestuurd?
Wat een ontzettend leuk jurkje!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:59 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Hier bestelling vandaag binnen en dit is juist voor t eerst dat ik alles hou![]()
Had dat jurkje uit de preview er al bijzittenmaar die is echt heel liefjes en fijne kwaliteit stof
![]()
Voor de rest had ik 2 corsetten, een little black dress,een blousje en die sleehakken in 2 kleuren (paars en beige en die zitten heeeeerlijk)
oh hier ff aan pic van het strikjurkje![]()
[ afbeelding ]
Komt er eigenlijk op neer dat je kleding moet kunnen vouwen..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
Haha ik ga vanaf volgende week in de H&M werken.. weet geen kut van mode is een vakantiebaantje.. iemand nog tips, wat is er hip haha
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:12 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Komt er eigenlijk op neer dat je kleding moet kunnen vouwen..
Ik snap het, en ik heb het ook.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:57 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]!!!
Ik zit met een mysterie. Als ik iets van de H&M heb, een shirtje, een singlet, een longsleeve, wat dan ook, dan raak áltijd op dezelfde plek m'n stiksel los. Hebben meer mensen hier last van? Ik vind het zo bizar dat bij alles, op precies dezelfde plek het stilsel loslaat.
Ik zou ff proberen uit te leggen waar het loslaat. Als je een voor en een achterkant hebt aan een hemdje, dan heb je links en rechts een stiksel van boven naar beneden, als je het hemdje aan hebt. Bij het linkse stiksel, onder in de rand.
Als iemand dit snapt, vreet ik m'n slippers op.
Herkenbaarquote:Op zondag 11 juli 2010 16:57 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]!!!
Ik zit met een mysterie. Als ik iets van de H&M heb, een shirtje, een singlet, een longsleeve, wat dan ook, dan raak áltijd op dezelfde plek m'n stiksel los. Hebben meer mensen hier last van? Ik vind het zo bizar dat bij alles, op precies dezelfde plek het stilsel loslaat.
Ik zou ff proberen uit te leggen waar het loslaat. Als je een voor en een achterkant hebt aan een hemdje, dan heb je links en rechts een stiksel van boven naar beneden, als je het hemdje aan hebt. Bij het linkse stiksel, onder in de rand.
Als iemand dit snapt, vreet ik m'n slippers op.
Jij legt het wel 10 x duidelijker uit.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:01 schreef SacreCoeur het volgende:
Misschien snap ik wat je bedoelt omdat ik hetzelfde heb?
Ik heb een randje want standaard los laat overal na een paar keer wassen..
Onderaan wat zeg maar 'dubbel' gestikt is voor de afwerking.
Dit laat dan los ergens & ik maak er meteen een knopje in en knip het af.
Maar een heel klein stukje is dan ongestikt en als dat verder door scheurt dan wordt het dubbele randje weer enkel.
En is de afwerking weg.
Snap je 't nog?
jazekers, heb het al gedragenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Tassiepassie; dat jurk staat je onwijs goed :] houden he?
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuk jurkje!Staat je goed
bij mij duurde dat ook vaak lang en ze updaten soms ook gewoon niet meteen...ookal is het dan wel al binnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:53 schreef Tamashii het volgende:
Omg, ik heb al 4 dagen geleden betaald, maar het is er nog niet af.
Ik weet, Ik weet, ik ben wel goed in bestellenquote:Op zondag 11 juli 2010 16:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Hmm zusje had vorige week de poedel blazer binnen.
Moooooi! hij's helemaal van oker geel dus niet fel enzo.
Jurken/Rokken, laat alles zien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:27 schreef Tamashii het volgende:
Ik zie geen enkele jurk meer van de fashion against aids collectie...
Vind het altijd zo jammer dat ze die oude campagnes niet meer laten zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |