Goed idee! Dankjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
..moet ie niet een maatje groter? Wellicht valt ie niet zo slobberig omdat ie wat strakker zit, misschien met maatje groter kan je 'm ook wat meer over je schouder trekken zoals op de foto![]()
![]()
Maar leuke combi met het rokje
Denk dat een maatje groter wat beter valt ja... Wel een leuk truitje!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:08 schreef heaven7 het volgende:
Dat is gekFf bellen zou ik doen ja!
Vraagje, deze trui is die slobbertrui die er ineens niet meer in het wit was en ze photoshopte naar grijsMaar hoe vinden jullie em zo? Ik vind em in de spiegel leuk maar op de foto sloeberig en maakt me dik
Het is maat 36!
[ link | afbeelding ]
Deze is het dus:
[ afbeelding ]
Als je onder rembours besteld, moet dat dan niet ook op de pakketbon staan? Of is alleen een bedrag voldoende?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mij staat er nu ook steeds standaard aangevinkt dat ik met creditcard wil betalen (die heb ik niet eens), dus ik moet elke keer opletten dat ik even 'acceptgiro'aanvink, en dat iedere keer weer. Denk dat het betaalkeuze-systeem van H&M van slag is.
Die zijn leukquote:Op zondag 4 juli 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Kleur poederrozeKomende week maar even kijken of ze ze in de winkel hebben, ben wel benieuwd
En afleveren bij de buren?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:42 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Die zijn leuk![]()
De enige 2 kialapunten die nog enigszins in de buurt waren zijn opgehevenIk vond dat altijd wel handig aangezien ik weinig thuis ben.
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Kleur poederrozeKomende week maar even kijken of ze ze in de winkel hebben, ben wel benieuwd
Ja, waarom niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:27 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Goed idee! DankjeTwijfel alleen een beetje over de witte legging idd.. Kan het ook met donkere legging?
Yw!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:35 schreef heaven7 het volgende:
Ohja spijker! Leuk ideeHeb ook nog wel een bloemetjesrokje
Thanks!
Misschien toch niet helemaal goed aangeklikt?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:03 schreef Sno0zy het volgende:Had laatst nog een shirtje uit de sale bij mijn bestelling gedaan, weet eigelijk wel zeker dat ik alles in één pakket wou ontvangen, en nu hebben ze alleen dat shirtje in behandeling genomen!
![]()
Waarde van de artikelen 7.45, Verzendkosten 4.90, totaal 12.35. Wat heeft het dan voor zin om iets in de sale te kopen! En dacht dat ze alleen bestellingen in behandeling namen van minimaal 20 euro ofzo?!?
Ik baal.
Dat hebben ze bij mij nu ook weer geflikt, en het is niet de eerste keer. Ik had 100% zeker ingesteld dat alles in een keer zou moeten komen, maar ze hebben het TOCH weer opgesplitst en nu krijg ik dus.. 2 items thuis gestuurd ofzo? Met idd 4,90 verzendkosten. Zucht.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:03 schreef Sno0zy het volgende:Had laatst nog een shirtje uit de sale bij mijn bestelling gedaan, weet eigelijk wel zeker dat ik alles in één pakket wou ontvangen, en nu hebben ze alleen dat shirtje in behandeling genomen!
![]()
Waarde van de artikelen 7.45, Verzendkosten 4.90, totaal 12.35. Wat heeft het dan voor zin om iets in de sale te kopen! En dacht dat ze alleen bestellingen in behandeling namen van minimaal 20 euro ofzo?!?
Ik baal.
Dat doe ik ook.. betaal je zo 10 pakketten niets aan verzendkosten. Als je maar genoeg bij je bestelling blijft stoppen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:01 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Misschien toch niet helemaal goed aangeklikt?
Ik laat trouwens altijd alles wat op voorraad is wel komen & de rest wacht ik af.
Kost je toch geen verzendkosten extra.
Ze vullen volgens mij echt bar weinig bij sowiesoquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:39 schreef Enfermera het volgende:
Ligt het aan mij of vullen ze de swimwear nooit bij?? Ik kijk nu al een aantal dagen naar een bikini, en het zijn telkens dezelfde maten die uitverkocht zijn![]()
Ja hè? Pffquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ze vullen volgens mij echt bar weinig bij sowieso
En die Sonya Rykiel dingen hebben ze er een paar weken geleden ook al afgehaald om door de versnipperaar te gooienIk wilde nog zo'n fijne bh
Misschien een maatje groter zodat die met een panty eronder zou kunnen, legging/maillot is nu te dik daarvoor, zeker met de laarzen, en ik zou er geen extra shirt onder doen, laagjes maken je kleiner en dikker lijken, dus gewoon een maatje groter, zodat die losser en langer valtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:08 schreef heaven7 het volgende:
Dat is gekFf bellen zou ik doen ja!
Vraagje, deze trui is die slobbertrui die er ineens niet meer in het wit was en ze photoshopte naar grijsMaar hoe vinden jullie em zo? Ik vind em in de spiegel leuk maar op de foto sloeberig en maakt me dik
Het is maat 36!
[ link | afbeelding ]
Deze is het dus:
[ afbeelding ]
Die is leukquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:59 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ja, die zijn leuk! Het jurkje ervan zit ook erg mooi! Helemaal niet wat je verwacht voor die relatief lage prijs.![]()
Ik vind de nieuwe pre-fall collectie ook erg leuk. Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
How cute!
Ja, die heb ik ook gezien. Erg leuk!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is leuk![]()
Ook uit de pre-fall, dat Coco Chanel vestje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gister gepast in de winkel, misschien dat ik er nog voor terug ga...
Nee, maar H&M doet het wel vaak fout en dan moet je gewoon een boos mailtje sturen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als de bestelling in twee keer komt, betaal je dan twee keer verzendkosten? de 4.90 ofzo?
en mijne is sinds de 6e al onderweg..(??)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |