Oke, ga nog maar eens de winkels afstruinen dan. Ze moeten ze dus nog wel hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:02 schreef Sulley02 het volgende:
Ik heb die een tijdje terug nog in Eindhoven zien hangen, geen idee of ze ze nu nog hebben maar dat lijkt me eigenlijk wel
Ik heb ze al heel lang niet meer gezienquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:35 schreef ivetje het volgende:
Weet iemand of ze bij H&M nog van die hemdjes hebben met spaghetti-bandjes, maar dan met zo'n topje erin genaaid? Heb die vorig jaar in de winkel gekocht en die zitten heerlijk. Zeker voor de zomer, want je hoeft er geen bh in aan doordat er een topje in zit. Mar ik kon hem gisteren in de winkel op Hoog catharijne niet vinden en op de site zie ik niet eens hemdjes met spaghetti-bandjes. Alleen van die singlets met brede bandjes zoals die van Francis. Iemand enig idee hoe ik er aan kan komen? Of misschien in een andere winkel?
Pff.. Zoals altijd met de sale bij de h&m. Gelukkig is het bij de mannen altijd relatief rustigquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:17 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik dacht net, ahh dan ga ik nog ff snel langs de H&M, kijken of ze een leuk rokje of een 3kwart broek hebben. Nou, heel Eindhoven en omstreken zat op woensdag ochtend in de H&M in het winkelcentrum. Maar niet naar binnen gegaan.Leuk, sale.
Ik vind dat jurkje ook leuk maar bij mij qas het net eeb pyama!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:19 schreef Enfermera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweeeeeeeeeeeeeldig.Vandaag binnengekregen, en dat jurkje is echt luuuuuuuuuuvaabblleeee!!!
![]()
![]()
heerlijk stofje en zit super. Heb alleen altijd wel een maatje
kleiner nodig van LOGG, zeker bij dit soort dingen, dat weet ik nu zekerhaha!
Ja heerlijk, jammer dat de deuren dan op slot zittenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef -Peach het volgende:
Op maandagmorgen is het ook altijd heerlijk rustig
11u is ook nog morgenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ja heerlijk, jammer dat de deuren dan op slot zitten
Haha herkenbaar probleem dit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:08 schreef Kleintje19 het volgende:
dames ik kom even inbreken, ik heb bij h&m online zo'n doorzichtig wijd jurkje gekocht, is een bekend jurkje, met kralen bij de kraag in het donkerblauw, blauw,creme. (ff foto gejat van inet) http://img196.imageshack.us/img196/6271/outfitf.jpg
Nu heb ik hem gewassen alleen sindsdien stinken die kralen/kraag ontzettendiemand enig idee hoe ik dit eruit krijg?
48-6761 Grijs suedequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:36 schreef Frosting het volgende:
Whoooho
[ afbeelding ]
Weet iemand de code van deze geweldig leuke schoentjes?
Oh, jammer joh!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:07 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik vind dat jurkje ook leuk maar bij mij qas het net eeb pyama!
Hij is er ook in het groen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, jammer joh!Ja, ik had echt verwacht dat ie idd slobberig zou zijn, maar hij zit als gegoten
Morgen nog even in de sale kijken of ze nog andere kleuren hebben behalve die felroze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |